Kyllä minä esim tämän sille osastolle lasken. Niinhän tuosta on luettavissa että Laraque teki jotenkin oikein ja Ruutu väärin.
Mielenkiintoinen tulkinta.
Yritys oli enemmänkin selventää kontekstia. Miksi Lucic tappeli nenä rikkinäisenä jne, ei millään tavoin arvottaa Ruudun tai Laraquen tekemisiä. Lucic taklaili suht railakkaasti koko pelin Penguinsin pelaajia kiinnittämättä sen kummemmin huomiota nimiin tai numeroihin selässä. Vaikka taklaukset puhtaita olivatkin, niin olihan se arvattavissa, että Lucic toiminnallaan tanssikutsua kerjää.
En sitä Laraquen kyselyä peliä katsoessani huomannut, enkä tiedä, että tapahtuiko se vielä siinä vaiheessa kun Penguinsilla oli mahdollisuuksia itse pelissä. Miten vain, Laraque antoi olla. Ruutu lähti Lucicin perään siinä vaiheessa kun ottelu oli jo ratkennut, eikä ylimääräisellä kakkosella ollut siten enää merkitystä.
Mulla ei ole enempää sanottavaa aiheesta. Mitään väärää en nähnyt kenenkään tekevän.
On asiasta muuten mitä mieltä tahansa, niin Ruutu ei voittanut nenä murtuneena hanskannutta ja vaihdon väsyttämää 19-vuotiasta ;)