Kuinka mones matsi tuo oli Ruudulle änärissä? Itse en muista Ruudun matseista muutakuin yhden harjoituspeli tappelun ja sitten tapahtuman, jossa Anaheimin Kunitz hyökkäsi Ruudun kimppuun, mutta onko muita matseja ollut?
Te voitte tunkea noi youtubet perseeseenne ja alkaa katsoa ihan kokonaisia otteluita niin tulette varmaan huomaamaan, että herroista on enemmän haittaa kuin hyötyä Rangersille. En tarkoittanut, että alhaalta tuodaan ketään goonia ylös vaan ihan kunnon pelaajia (Moore, Paranteu, Dawes, Bourret, Korpikoski, Anisimov).
Annoit aiemmassa viestissäsi ymmärtää että Orrilla (ja Hollwegilla) olisi vaikeuksia nimenomaan tappeluissa. Ainakin itse ymmärsin tästä sen.
rohkenisin hieman epäillä tuota että Rangersin tappiot tulevat näiden miesten takia.
Itse olen sitä osastoa jonka mielestä joukkueeseen kuulu gooni, vaikkakin peliesityksiltään heikompi kaveri. Leafsilla on Belak joka on aivan puukäsi kiekon kanssa mutta jos matsataan niin oikea äijä. Hankalahan se on tiputtaa joku Kilger kokoonpanosta Belakin takia mutta kyllä tuota poliisia vielä nyky änärissäkin tarvitaan (tapaus Kaberle viime kaudelta).
Belak ei tosin pelissä pelaa juurikaan 2-3min enempää, mutta mitkä peliajat Hollwegilla ja Orrilla on, jos kerta ehtivät siinä ajassa töpeksiä voittomahdollisuudet?
Alhaaltakin löytyy parempia vaihtoehtoja. Yhden ainoan hyvän tappelun olen Orrilta nähnyt Rangers-uralla ja se oli Fedorukin tyrmäys. Shanahankin on kovempi tappelija kuin Orr!
Te voitte tunkea noi youtubet perseeseenne ja alkaa katsoa ihan kokonaisia otteluita niin tulette varmaan huomaamaan, että herroista on enemmän haittaa kuin hyötyä Rangersille.
Renney on myös kehunut miehen otteita monesti joten eipä taida kummoinen Rangers fani tuo JoukaHakainen olla kun ei tuollaisia asioita tiedä omasta "lempijoukkueesta".
Antakaa nyt sen JoukaHaisen olla rauhassa! Mitä te voitte odottaa kaverilta jonka suosikkijoukkueena on Rangers ja Jaromir Jagr!! heh....joo kummallisesti toi Orr tykkää ottaa noita vasureita Donaldilta! Ei oo vielä Orrin oikee Akuun purru!
Jos Orr ja Hollweg ovat sirkuspellejä niin mikä Avery sitten on? Sirkusapina sun logiikalla?RENNEY. RENNEY! TOM RENNEY. Etkö tajua? Luulisi sinun katselevan pelejä eikä kommentteja joltain Tom Renneyltä. Mies rakastaa Marcel Hossaa ja pitää miestä 1 tai 2 ketjussa, koska hänen selässään lukee Hossa. Mies rakasti Malikia 2 vuotta, mutta nyt vihdoin on uskaltanut penkittää jättiä. Katsele Parker niitä pelejä ja tule sitten vasta ulisemaan. Orr ja Hollweg ovat kuin kaksi sirkuspelleä kentällä. Kai sitä Orria voi nyt kehua, kun oli viime kaudella niin susi ja nyt on ehkä jopa yhtä nopea kuin Malik takaperin luistelussa.
Trollaillaan takas sitten. Nimimerkillä Craig Berube!!! en paljoa huutelisi mitään varsinkaan itse JJ:stä.
Ja tuosta Brash vs. Orr tappelusta vielä, minusta Brashear on tällä kaudella tapellut todella viihdyttävästi. Vaikka viime vuosina Huggybear on ollut nimensä veroinen, niin mielestäni tällä kaudella (jos en väärin muista) Donald on ollut ihan aktiivinen tappeluissa. Vasuri on heilunut nopeaan tahtiin ja voittoja tullut! Täytyy myöntää etten itsekään parina viime kautena Brashearia hirveästi "arvostanut", mutta tällä kaudella on homma näyttänyt ihan kohtuu hyvältä.
Jos Orr ja Hollweg ovat sirkuspellejä niin mikä Avery sitten on? Sirkusapina sun logiikalla?
Eiköhän Renney tiedä vähän paremmin ketä peluuttaa ja ketä kehua kuin joku tusinafani Suomalaisella lätkäfoorumilla joku muka tietää jääkiekosta jotain ja ei ole koskaan etes nähnyt Rangersin pelejä. On se Youtube hyvä keksintö niin sinäkin voit alkaa seuraamaan oman joukkueen otteita koosteiden muodossa niin tiedät mistä puhua ja mistä et puhua. Niin saadaan faktat kohilleen.
Ai niin. OT: Berubessa nyt oli enemmän munaa ja asennetta kuin sadassa takatukka tsekissä.
Pahoitteluni nyt Eager, mutta tuossa tappelussa vietiin kaimaasi kuin mätää kukkoa.
Onkos muuten Brashear mitellyt Boogardia vastaan enemmän kuin sen yhden kerran, jolloin Brashear onnistui äimäämään itsensä nurin jo ennen alkua?
McGrattan-Laraque round 2.
Heh....Siis puhutaanko me nyt samasta lyllypylly Jagerista ollenkaan? Niinhän se olikin, että Jagerilla oli ne lihakset ja Berubella läskit...riiiight! Sori nyt vaan mutta mulla ei löydy hirveeti kunnioitusta kaverille joka on yli 190cm pitkä ja painoakin varmaan joku 104kg, eikä kertaakaan, ei siis kertaakaan ole tapellut itsensä tai joukkuetoverinsa puolesta! Joka kerta kun joku hipasee Jageria niin Shanahan on ensimmäisenä paikalla, ja joskus tapellutkin tuollaisessa tilanteessa, kun samaan aikaan lyllypylly on liukunut vaihtoaitiota kohti! Ja Shanahan ei ole yhtään isompi kuin Jagr! no joo...tämä tästä....Ihra-Berube on läppä kaikkien aikojen eurooppalaisen jääkiekkoilijan rinnalla. Jagrille sentään on lihasta eikä läskiä. Tsekkiläistä voimaa kunnon mulletin kera.
Heh....Siis puhutaanko me nyt samasta lyllypylly Jagerista ollenkaan? Niinhän se olikin, että Jagerilla oli ne lihakset ja Berubella läskit...riiiight! Sori nyt vaan mutta mulla ei löydy hirveeti kunnioitusta kaverille joka on yli 190cm pitkä ja painoakin varmaan joku 104kg, eikä kertaakaan, ei siis kertaakaan ole tapellut itsensä tai joukkuetoverinsa puolesta! Joka kerta kun joku hipasee Jageria niin Shanahan on ensimmäisenä paikalla, ja joskus tapellutkin tuollaisessa tilanteessa, kun samaan aikaan lyllypylly on liukunut vaihtoaitiota kohti! Ja Shanahan ei ole yhtään isompi kuin Jagr! no joo...tämä tästä....
No ihan turha minun on kinastella puupäiden kanssa, jotka kostuvat, kun näkevät hikisiä miehiä lätkimässä toisia. No jokainen tyylillään.