Parker27 kirjoitti:Boogaard IN
Parker OUT
Diipa daapa. Eli eipä tartte kattoa peliä
Jos pelin näkeminen on tästä kiinni, suosittelisin siirtymistä suoraan nyrkkeilyn puolelle. Kohtaavat lähes joka matsissa suunnitellun ajankohdan mukaan...
Parker27 kirjoitti:Boogaard IN
Parker OUT
Diipa daapa. Eli eipä tartte kattoa peliä
Raippacoo kirjoitti:Jos pelin näkeminen on tästä kiinni, suosittelisin siirtymistä suoraan nyrkkeilyn puolelle. Kohtaavat lähes joka matsissa suunnitellun ajankohdan mukaan...
Swift kirjoitti:Nyrkkeilyotteluissa ei tietääkseni nähdä lätkätappeluita.
Blues-Ducks -matsissa ovat jo nyrkit heiluneet Kingin ja Parrosin toimesta, joten teikäläisellä nou hätä tuon lämpimän hatullisen kanssa, mutta..Daespoo kirjoitti:Jos tänään Ducksien matsissa ei tapella niin voisin melkein syödä hatullisen paskaa, sen verran kutkuttava asetelma tappelijoiden suhteen.
..täällä saattaa jännäkakka jo hakata kalsareita, sillä peliä on jäljellä alle 10 minuuttia, eikä kintaat ole vielä pudonneet jäähän. Lusikallako ajattelit nauttia?Parker27 kirjoitti:Jos ei Flyers vs Rangers pelissä tapella niin mä lupaan syödä sen hatullisen sitä paskaa :-)
45shelley kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=O3QX...ghts.com/forums/showthread.php?t=75458&page=2
Siinä Boogie vs Zortini.Ei mikään ihmeellinen matsi.
Mitkä sitten on Stortinin tasoisia kavereita? Itse ainakin pidän Zachia kovana kaverina ja hyvänä päivänä pystyy varmasti myös vastaamaan Boogaardillekin.Boulerice kirjoitti:Miksi lähteä matsaamaan jos ei mitään muuta tee kuin roikkuu jalassa kiinni?? Stortini voisi matsata vaikka oman tasoisia äijiä vastaan.
mazapp kirjoitti:Mitkä sitten on Stortinin tasoisia kavereita? Itse ainakin pidän Zachia kovana kaverina ja hyvänä päivänä pystyy varmasti myös vastaamaan Boogaardillekin.
Tylsä tappeluhan tuo oli ja ainuat kunnon iskut Boogeylle.
Tämän roikkumisen takiahan mies on saanut faneilta lisänimen "Huggy Bear". Kyynisimmät fanit jopa epäilevät, että joitain vastustajia ei välttämättä edes pelota joutua Zackin halaamaksi. Suurin osa miehen tappeluista on siis ollut juurikin tuollaista roikkumista ja ainoana selkeämpänä poikkeuksena matsi Lapointea vastaan. Tosin Lapointe onkin enemmän Zackin painoluokkaa. No, intoa ainakin riittää, joten toivottavasti aktiivisuus itse tappeluissakin lisääntyisi.Boulerice kirjoitti:Miksi lähteä matsaamaan jos ei mitään muuta tee kuin roikkuu jalassa kiinni?? Stortini voisi matsata vaikka oman tasoisia äijiä vastaan. Ei mitään katsomista tuossa matsissa. Win Boogaard.
Myöskin Dan Carcillon kanssa. Joten kaksi myllyä samaan peliin. Ei paha, ei paha.TML kirjoitti:Johnsonin Jack:kö tapellu ekassa matsissaan Doanin kanssa? Lisää infoo tästä!
Kait jotain videota nettiin ilmestyy tässä päivän myötä.TML kirjoitti:Johnsonin Jack:kö tapellu ekassa matsissaan Doanin kanssa? Lisää infoo tästä!
TML kirjoitti:Johnsonin Jack:kö tapellu ekassa matsissaan Doanin kanssa? Lisää infoo tästä!