Tappelut kaudella 2005-06

  • 209 506
  • 1 093

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mr_Monster kirjoitti:
Aika erikoinen joskin kohtuullisen odotettu vastaus sinulta silloin kun jollain on nauha joka puuttuu sinun arkistoistasi. Laita privaa niin voin antaa sinulle tekijöiden tiedot niin ehkä sinäkin saat nauhan omaan kokoelmaasi.
Laitetaan vielä tappelut tähän jotka nauhalla ovat:

ECHL 2004-2005 Johnstown Chiefs
vs. Michael Chin
vs. Bryce Carpentier
vs. Thierry Douville
vs. Brad Both x2
vs. Pascal Morency
vs. Rick Kowalsky

Lisänä vielä AHL training camp pätkää ja jonkun paikallisTVn haastis.

Kyllähän NUO ECHL-tappelut ovat jopa ostettavissa, QMJHL-tavara ei, AHL-camp pätkiä ei ole olemassakaan, ne olivat suljetut tapahtumat eikä fanejakaan päästetty paikalle eikä joukkue kuvannut. Multa puuttuu aika montakin nauhaa jotka haluaisin kokoelmiini, mutta se on vaan positiivista.

Joko paljastat kaksoisnikkisi vai tekeekö joku muu sen puolestasi?

edit: nauhoja voi siis ostaa http://www.hecks.net/
 

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
Cairns kirjoitti:
Kyllähän NUO ECHL-tappelut ovat jopa ostettavissa, QMJHL-tavara ei, AHL-camp pätkiä ei ole olemassakaan, ne olivat suljetut tapahtumat eikä fanejakaan päästetty paikalle eikä joukkue kuvannut.

Joko paljastat kaksoisnikkisi vai tekeekö joku muu sen puolestasi?

edit: nauhoja voi siis ostaa http://www.hecks.net/

Nyt menee vähän överiksi jo, ensin väität ettei mitään nauhaa ole ja sitten se onkin ja sen voi ostaa. Joukkue todellakin kuvasi tuon training campin ja kuvia ainakin yhdessä vaiheessa pystyi netistä ostamaan. Paikalla oli lehdistöä ja paikallisTV kuten jo aikaisemmin kerroin.
Voisivatko moderaattorit hieman puuttua tuohon Cairnsin käytökseen?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mr_Monster kirjoitti:
Nyt menee vähän överiksi jo, ensin väität ettei mitään nauhaa ole ja sitten se onkin ja sen voi ostaa. Joukkue todellakin kuvasi tuon training campin ja kuvia ainakin yhdessä vaiheessa pystyi netistä ostamaan. Paikalla oli lehdistöä ja paikallisTV kuten jo aikaisemmin kerroin.
Voisivatko moderaattorit hieman puuttua tuohon Cairnsin käytökseen?

Ei ole Tremblayn ura koostenauhaa, pelkät ECHL-myllyt nyt eivät paljon nauhaa tee. Tosin, voisinhan minäkin sanoa että minulla on Trevor Doylen kokoelma kun siinä on 14 tappelua!

Paikalla ei ollut lehdistöä eikä televisiota, näin on kertonut Tremblay sekä legendaarinen Tim Hunter joka vaikuttaa organisaatiossa.

Jaa että pyysit modeiltakin jo IP-osoitteiden tarkistusta minun ja toisen nimimerkin taustoilta? Pitäisiköhän heidän tutkia enemmänkin sitä hirviön IP:tä tai ehkä jopa ÄO:ta?

P.S. kyseessä olivat ottelunauhat, esa!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yritä Cairns jo rauhoittua. Sinä ja sinun ylimielinen asenteesi muita kohtaan taas näkyy.


EDIT: Vähän liian rajua tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Parker27 kirjoitti:
Yritä Cairns jo rauhoittua. Sinä ja sinun ylimielinen asenteesi muita kohtaan taas näkyy.


EDIT: Vähän liian rajua tekstiä.

Siinä sulle tekstiä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=28831

Ja en vieläkään ymmärrä ylimielisyys-syytöksiä joita jo viljelit jossain vitun salibandyketjussa vailla päteviä perusteluja. Ehkä se on sitten "ylimielistä" jos tuon nimet esille jotka ovat jollain tavalla tuttujani tai jopa ystäviäni? No, ihan sama, "taviskavereiden" kanssa sitä kuitenkin aikaa vietetään eniten. Tää on iso hiekkalaatikko, meille on kaikille tilaa.

edit: varmaankin vastaus tulee taas yön pimeinä tunteina jotta en "ehtisi väliin" vastaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Animal

Jäsen
TML kirjoitti:
Totta! Hyvä pistää myös tuo päivämäärä ylös kalenteriin. Ruutu nyt on tottunut tappelemaan "ei-tappelijoita" vastaan enemmänkin. Viimeksi pelatulla kaudella ja aikaisemmilla kausilla Ruutu on tapellut muun muassa Martin Gelinaksen, Sergei Zholtokin ja Mikael Holmqvistin kanssa. Neiti mikä neiti.

Kausien 1999-2000 ja 2004-2005 välillä Ruudulla on fightcardissaan 30 tappelua. ( http://www.dropyourgloves.com/Players/Player.aspx?Player=3935 )

Itse voit katsoa sieltä mitä miehiä Ruudulla on listoillaan Gelinaksen, Zholtokin ja Holmqvistin lisäksi. Listalta ei löydy Rudin kausia ennen aikaa P-Amerikassa, eikä myöskään harjoitusotteluita.

Neiti mikä neiti... niinpä niin.
 

TML

Jäsen
Animal kirjoitti:
Kausien 1999-2000 ja 2004-2005 välillä Ruudulla on fightcardissaan 30 tappelua. ( http://www.dropyourgloves.com/Players/Player.aspx?Player=3935 )

Itse voit katsoa sieltä mitä miehiä Ruudulla on listoillaan Gelinaksen, Zholtokin ja Holmqvistin lisäksi. Listalta ei löydy Rudin kausia ennen aikaa P-Amerikassa, eikä myöskään harjoitusotteluita.

Neiti mikä neiti... niinpä niin.

David Ling, Jeremy Stevenson, Reid Simpson.. Oliko vielä muita kovia kavereita? Sitähän tarkoitankin että Ruudulla on 30 tappelua fightcardissa ja ottaa vastustajikseen tuollaisia kavereita jolla on fightincardissa seuraavat luvut, 10, 3 ja 3.
 

Rocco

Jäsen
"Ray Bourque clear win Fun 7

This fight actually has some history to it, as it was a Mats Sundin check that put Bourque out of action the previous year. The two players get together after mixing it up after the whistle and have words. According to one report, Sundin told Bourque something to the effect of "If you want to knock me down you're going to have to do a better job than that." Bourque then unloads about five rights knocking Sundin to the ice in response."

Kiitos tästä loistavasta sivustosta! Kiva katsella miten "kovia" poikia ruotsalaiset ovat...
 

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Gerodz kirjoitti:
http://www.lemonzoo.com/funny_videos/468/crazy-hockey-brawl.html#mtop

Tämmönen välikevennys, jos joku osaa sanoa punaisesta joukkueesta, tai sarjasta tai jostain jotain niin olisi mukava. Kannattaa katsella loppuun asti, jossa vastustajan pelaajat ovat jo aika peloissaan.

Itsellä ei ainakaan avannut muulla selaimella kuin Explorerilla.

No jopas oli menoa, mistä lie punaiset noin paljon hirmustuneet?

Minulla aukesi hetken yrittämisen jälkeen firefoxilla.
 

M10

Jäsen
Huh huh mitä menoa. Se punaisten #33 oli aika valmis lähtemään ihan kenen kanssa vaan:) Ei tainnut valkoisella joukkueella olla yhtäkään goonia rosterissa, sen verran haluttomia/pelokkaita olivat. Kyllä nähtiin aika pahoja sucker puchejakin tuossa. Yhdestähän se valkoisen tiimin pelaaja oli melkoisen kuutamolla!

Kiinnostaisi tietää mikä sarja ja mistä maasta tämä pätkä oli.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Morrow10 kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mikä sarja ja mistä maasta tämä pätkä oli.

Thetford Mines vs Sorel-Tracy, LNAH.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
En o Antsa mutta eipä tuossa enää mitään hirvittävän suurta järkeä ollut mukana. Ei siis järjen hiventäkään.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Colton Orr

Voiko joku kertoa kaverista mitään. Itse olen tullut epäluuloiseksi koko ukon suhteen kun tuntuu miehellä olevan koko suku/kaverit suitsutuksen takana. Tolla nimellä, tässä joukkueessa, ei saa olla mitään vilppi-peliä mukana, perhana!
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Cairns kirjoitti:
Thetford Mines vs Sorel-Tracy, LNAH.

Tais olla punaiset Thetford, kun sieltä löytyy "suuruuksia", kuten Link Gaetz (65 NHL peliä, yli 400 minsaa), Jean-Francois Beliveau, Benoit Deschamps, Francois Page... Kohtuullisen innokkaita kavereita kun keräävät reilua 200 minuuttia noin 50:stä ottelusta. Tosin kyllä Sorel-Tracyn riveistäkin olisi pitänyt kovuutta löytyä.

Oli kyllä aivan tajutonta mättöä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Cairns kirjoitti:
Thetford Mines vs Sorel-Tracy, LNAH.

Kaippa mää oon tyhymä, mutta ei oikein kerro tämä mitään...
EDIT: Juu ei mitään sittenkään.

Sairasta touhua. Siis, jos nuo punaiset vielä saa joskus pelata "jääkiekkoa", niin jossain on jotain vialla ja pahasti. Ei kai noiden kanssa uskaltaisi olla samassa kaukalossa. Hulluja hokkareilla. Valkoiset olisivat tarvinneet jonkun Eric Cairnsin tai Georges Laraquen. Tai vaikka molemmat.
 

M10

Jäsen
Grainger kirjoitti:
Kaippa mää oon tyhymä, mutta ei oikein kerro tämä mitään...

Toinen tyhmä ilmoittautuu täältä. Cairns on silti tappelutietämyksellään saavuttanut sen tason että vaikka hän keksisi päästä jonkun "Ashton Cucumber vs. Hardy Tupolev jotka ovat HIKC-liigan tappelija eliittiä", uskoisin joka sanan.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Morrow10 kirjoitti:
Toinen tyhmä ilmoittautuu täältä. Cairns on silti tappelutietämyksellään saavuttanut sen tason että vaikka hän keksisi päästä jonkun "Ashton Cucumber vs. Hardy Tupolev jotka ovat HIKC-liigan tappelija eliittiä", uskoisin joka sanan.

Jotkut pitää ylimielisenä, jotkut nerona, go figure.

Samaiset joukkueet kävivät viime kauden pre-seasonilla sellaisen myllyn, jota ei liiga (LNAH) sulattanut, mutta kuin "vahingossa" otteluvideoita ei löytynyt, heh. Näin ollen lisärangaistukset jäivät tulematta. Toki ne videot liikkuvat nyt fanien kokoelmilla ja se episodi oli vielä rumempi kuin mitä tuosta linkistä näimme.

Jäähyaitiossakin esitelty Brad Lambert pelasi tuossa Sorelin joukkueessa, kunhan tulee tilaisuus, niin kysyn mieheltä mitä muistaa tuosta hässäkästä. Mutta - kyllä tuolla rikottiin aika räikeästi ns. honor-codea, ehkä tuollainen mylly on "viihdyttävä", mutta pitää muistaa että siellä on kuitenkin ihmisiä kentällä. Pelaaja, joka joutuu sen pahimman suckerpunchin uhriksi ei tilastojen mukaan ota koskaan kuin ehkä 10pim kauden aikana - olisi Sorelin gooni voinut edes haastaa sitten vastustajan penkiltä jonkun goonin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
spoked B kirjoitti:
Voiko joku kertoa kaverista mitään. Itse olen tullut epäluuloiseksi koko ukon suhteen kun tuntuu miehellä olevan koko suku/kaverit suitsutuksen takana. Tolla nimellä, tässä joukkueessa, ei saa olla mitään vilppi-peliä mukana, perhana!

Coltonin sukulaiset lopettivat hypetyksen ja kyllä äijä ansaitsi sopimuksena Bostonin kanssa. Itse olin myös ennen anti-Orr, mutta viime kaudella mies muutti (tappelu)tapansa täysin ja osoittautui jutteluhetkien perusteella todella fiksuksi jätkäksi joka myös tiedosti että aiemmin tyylinsä ei ehkä ollut täysin sopiva - ja olisi voinut estää NHL-uran (vaikkakin yksi matsi on jo plakkarissa).
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Grainger kirjoitti:
Sairasta touhua. Siis, jos nuo punaiset vielä saa joskus pelata "jääkiekkoa", niin jossain on jotain vialla ja pahasti. Ei kai noiden kanssa uskaltaisi olla samassa kaukalossa.

Samaa mieltä! Ei saakeli, tuo video oli jo semmoista tuubaa ettei mikään. Kaukalossa tapahtuvat tappelut on silloin ihan jees kun sitä voidaan jotenkin kontrolloida ja valvoa, mutta tuossa mentiin jo niin yli. Minä en ainakaan ihmettele yhtään jos jätkät luistelee karkuun. Mikäs siinä jos haluaa ottaa vastustajan goonilta 6-0 turpaan, mutta eipä tuossa moni halunnu.
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
Cairns kirjoitti:
Coltonin sukulaiset lopettivat hypetyksen ja kyllä äijä ansaitsi sopimuksena Bostonin kanssa. Itse olin myös ennen anti-Orr, mutta viime kaudella mies muutti (tappelu)tapansa täysin ja osoittautui jutteluhetkien perusteella todella fiksuksi jätkäksi joka myös tiedosti että aiemmin tyylinsä ei ehkä ollut täysin sopiva - ja olisi voinut estää NHL-uran (vaikkakin yksi matsi on jo plakkarissa).

Thanks Cairns nopeasta vastauksesta. Muutoinkin lopettaakseni ton teidän hiekkalaatikko tappelun, (toivottavasti) voitko vielä kertoa mitä odotaa kaverista. Ei ole valtavasti kokoa ukolla. Onko another P.J Stock? (Stan Jonathania en uskalla edes toivoa). Voiko odottaa mahd. Brashear:in, jos ei haastamista niin vastaamista?
 

Kyle

Jäsen
Cairns kirjoitti:
Thetford Mines vs Sorel-Tracy, LNAH.

Löysin tuon pätkän LGK:stä ja siellä joku väittää kertoa seuraavaa:

"Just some tid bits about that game.
League-LNAH which is the infamous goon league in Quebec
Teams-Sorel/dark vs Pro Lab/white
Notes-Link Gaetz, the baddest of the bad was not in that game for Pro Lab because in his last game before that he left the bench DURING the game and got a hot dog at the snack stand!!!!! Sorel has some of the toughest guys in the league:
Brunel #22-who used to play in Reading
Mayrand #55-top 3 fighter in the league and just won the Gladiator Tournament last weekend
Holland #33- the Tie Domi of the LNAH, kind of little but man can he punch and also take one"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös