Tappelut kaudella 2005-06

  • 209 431
  • 1 093

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vteich kirjoitti:
Nyt en tajua.

"PLEASE DO NOT LINK DIRECTLY TO THESE
I don't have bandwidth for all of you, sorry."

Tuo siis suoraan Hockeyfightsin sivuilta, ja samaa kirjoittajaa on asiasta ennenkin huomautettu. Ei muuten väliä, mutta nyrppäähän se, kun sitten on kaista tukossa ja koko Hockeyfights alhaalla.
Niin - et tuplaklikkaa linkkiä suoraan vaan tallennat sen siitä linkistä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kaikki eivät ehkä ole huomanneet, mutta hockeyfights.com ja hockey-fights.com ovat eri sivuja - mutta molemmat sivut suorastaan huutavat että "ÄLÄ VITUN PELLE LINKITÄ TÄMÄ ON MUUTENKIN ILMAISTA HUVIA JOTEN PIDETÄÄN KAISTAA VAPAANA KAIKILLE!", voiko vain suomalainen juntti olla niin tyhmä että linkittää linkittämisestä päästyään ja pilaa kaikkien ilon?

Vasen koukku leukaperiin ja aika vitun äkkiä.

p.s. molempien sivujen adminit näkevät helposti mistä päin maailmaa sivuston ulkopuolisia latauksia on tullut ja toisen adminin tuntien hän voi helpostikin alkaa blockaamaan täältäpäin tulleita ip-osoitteita, bye bye downloads sitten vaan.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mikkoz kirjoitti:
Niin - et tuplaklikkaa linkkiä suoraan vaan tallennat sen siitä linkistä.

Joo, mutta en tajunnut "Voihan tuon linkittää" -kommenttiasi.

Eiköhän tarkoitus ole, että yhtä tiettyä linkkiä ei mainosteta jossain tuhansien ihmisten keskustelupalstoilla, minkä takia koko rajallisin resurssein toimiva sivusto saattaa äkkiä olla alhaalla.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Orr vs. McGrattan oli ihan hyvä tappelu. Molemmat antoi hyviä, kovia iskuja. Orr ehkä hieman paremmat iskut. McGrattan kuitenkin vasurillaan kokoajan hipoi Orria. Ehdottomasti yksi kauden parhaista myllyistä, mutta ei välttämättä paras. Molemmat lupaavia jätkiä näissä hommissa.
 

Kaveriini

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ,Washington Capitals, Detroit Red Wings
Ai sen takia en ilmeisesti päässykkään hockeyfights.comiin kun joku pelle on leikkiny täällä vai?!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vteich kirjoitti:
Eiköhän tarkoitus ole, että yhtä tiettyä linkkiä ei mainosteta jossain tuhansien ihmisten keskustelupalstoilla, minkä takia koko rajallisin resurssein toimiva sivusto saattaa äkkiä olla alhaalla.
No niin, alkaahan se menee jakeluun(minulle) kun vähän potkii.

Esim. siis kun monta käyttäjää lataa tuota tänne linkitettyä linkkiä samaan aikaan, se syö kaistaa enemmän, kuin että he menisivät tuonne sivulle lataamaan sitä.

Eli siis ns. yhtä aikaisista lataajista johtuva "piikki" kasvaa, kun tuosta linkistä se on helpompi ladata?
 

Kaveriini

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ,Washington Capitals, Detroit Red Wings
Hyvä että meni jakeluun nimittäin mä en pääse vieläkään lataamaan myllyjä!!
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mikkoz kirjoitti:
No niin, alkaahan se menee jakeluun(minulle) kun vähän potkii.

Esim. siis kun monta käyttäjää lataa tuota tänne linkitettyä linkkiä samaan aikaan, se syö kaistaa enemmän, kuin että he menisivät tuonne sivulle lataamaan sitä.

Eli siis ns. yhtä aikaisista lataajista johtuva "piikki" kasvaa, kun tuosta linkistä se on helpompi ladata?

No näin minä asian ymmärtäisin, tai ainakin se on yksi syy tuossa. Onhan se ihan ymmärettävää, että jos jostain Jatkiksen kokoisesta paikasta löytyy suora linkki, sitä aika moni klikkailee. Sen sijaan, jos video pitäisi itse etsiä jostain päin nettiä, tai vaikka tietäisikin nämä pari sivustoa ennestäänkin, tuskin noita latailujakaan niin paljoa tulisi tai ei ainakaan vastaavanlaisella kertarysäyksellä, joka on kaikista helpoimmin kaistan tukkoon saava asia. Näin ihan maalaisjärjellä ajateltuna asia. Tuskin nyt mikään Jatkiksen NHL-puolen lukijoiden kävijärysäys saa noita sivustoja kaatumaan, mutta kun vastaavalla tavalla linkkejä levitellään ties kuinka monelle palstalle, saattaa rajat jo tullakin vastaan.

Ja tosiaan meni aikaisemmin Hockeyfights ja Hockey-fights sekaisin, kuten Cairns jo korjasikin, mutta pointti nyt pysyy samana edelleen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
www.hockeyfights.com

Onkos jollain muulla samanlainen ogelma kuin minulla?
En meinaan ole päässyt koko päivänä niille sivuille.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Marcelo Nyman kirjoitti:
Onkos jollain muulla samanlainen ogelma kuin minulla?
En meinaan ole päässyt koko päivänä niille sivuille.

Sama ongelma minullakin, olen yrittänyt useamman kerran tässä tämän illan aikana mutta eipä vaan ole onnistanut.

Onko meidät suomalaiset taulapäät nyt pistetty banniin lopullisesti?

Harmillista jos tämä sivujen avautumattomuus venyy nyt pidempiaikaiseksi kun tavaksi on kuitenkin tullut käydä sivuilla päivittäin katsastamassa klipit.

vlad.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Marcelo Nyman kirjoitti:
Onkos jollain muulla samanlainen ogelma kuin minulla?
En meinaan ole päässyt koko päivänä niille sivuille.
Aika off-topic, mutta ei mene täälläkään suunnassa. Onko sitten tukossa vai eikö vain muuten toimi.

Tänään taas muutamia otteluja tiedossa ja toivottavasti pari myllyäkin mahtuu mukaan.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
vlad kirjoitti:
Sama ongelma minullakin, olen yrittänyt useamman kerran tässä tämän illan aikana mutta eipä vaan ole onnistanut.

Kun kokeilin töiden jälkeen puoli neljän kieppeissä, niin ainakaan minulla ollut mitään ongelmaa.
 

45shelley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan sama, kunhan tapellaan!
En ole minäkään päässyt sivuille koko illan aikana.
 

Rocco

Jäsen
Marcelo Nyman kirjoitti:
Onkos jollain muulla samanlainen ogelma kuin minulla?
En meinaan ole päässyt koko päivänä niille sivuille.

...laskut maksamatta kuitenkin...

Sportin Oskar Osala sitten hankki kannuksia itselleen muutama päivä sitten OHL:ssä, Mississauga IceDogsien riveissä. Eka tappelu ja eka suhteellisen selkeä voitto.

http://sportis.websolutions.fi/oskar-fight-wmv.wmv
 

Kaveriini

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ,Washington Capitals, Detroit Red Wings
No en mä vieläkään päässy niille sivuille.Argh!!
 

Kaveriini

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ,Washington Capitals, Detroit Red Wings
Asiaa!!!Katoin äsken tuon Osalan matsin ja hyvin pisti toista päähän.Kuka tämä Oskar Osala oikein on???
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Juu no olihan se hiukan off-topic mutta ajattelin laittaa sen tänne koska asia kuitenkin koskee luultavasti kaikkia tappeluiden ystäviä.

Aikas mukavasti tuo Oskari pisteli.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Kaveriini kirjoitti:
Asiaa!!!Katoin äsken tuon Osalan matsin ja hyvin pisti toista päähän.Kuka tämä Oskar Osala oikein on???

Sportin -87 syntynyt huippulupaus. Ollut ikäkausimaajoukkeissa vakiokalustoa ja lähti tälle kaudelle OHL:ään. Pelasi jo toissakaudella Sportissa, tosin loukkaantumisten paikkaajana ja aika jämäminuutteja. Viime kaudella sitten vakiinnutti paikkansa Sportin kolmosketjusta ja oli koko kauden ylhäällä, pelasi 21 matsia. Kävi tosin A-junnuissa pelaamassa aina vapaina päivinä, olisi muistaakseni ollut vielä edustuskelpoinen B-junnuissakin. Finaaleissa KalPaa vastaan joutui sitten puolustajaksi kun Sportilta oli remontissa muistaakseni neljä vakiopakkia.

Kokoa löytyy reilusti. 195/90 about ollut mittarissa jo muutaman vuoden ajan. Isän veli Hannu (??) Osala on muuten se kaveri joka kävi voittamassa lämärikisan SM-liigan All-Stars ottelussa. Tämä Osala on voimamieskisoissa menestystä niittänyt enemmänkin.

Osalaa on veikattu jopa ykköskierroksen varaukseksi. Jos kausi menee Kanadassa hyvin niin voidaan puhua jopa numeroista 15 tai alle.
 
Viimeksi muokattu:

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Oliwa Coyotesiin

http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=uutiset&id=4858

Hieno homma Gretzkyltä ja kumppaneilta hankkia Oliwa joukkueeseen!
Kenties viime pelissä huomasivat, ettei nyrkkisankareita oikein tahdo löytyä kun mm. Iggy Iginla kyykytti erästä Kojoottia (Ballard). Nopeaa regointia ja hieno nähdä yksi viime vuosien aktiivisimmista tappelijoista taas "tositoimissa".
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Laita Marcelo Nyman yv:nä minulle sähköpostiosoitteesi niin lähetän sinulle sen Brown vs Sutherby myllyn. Tehdään näin niin ei tule näille meidän palstapoliiseille tekemistä. He kun tykkäävät kitistä joka asiasta. Laita yv:tä niin saat sen tappelun.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Parker27 kirjoitti:
Laita Marcelo Nyman yv:nä minulle sähköpostiosoitteesi niin lähetän sinulle sen Brown vs Sutherby myllyn. Tehdään näin niin ei tule näille meidän palstapoliiseille tekemistä. He kun tykkäävät kitistä joka asiasta. Laita yv:tä niin saat sen tappelun.

Miksi herra Jalo Oikeamielinen ei laittanut Marcelolle suoraan yksityisviestiä? Aina pitää tehdä itsestään julkisesti marttyyri, rikotaan sitten kerralla kolmen sivuston sääntöjä, käydään toisten persoonan kimppuun tai ihan mitä vaan.

http://pages.infinit.net/nonorobo/multimedia.html
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
no voi herranjumala Cairns. Koita jo rajoittaa. Et sä mikään pyhimys täällä ole vaikka niin luulet. Kai mä nyt saan kirjoittaa mitä haluan. En mä siihen sun lupaa tarvitse. Keskity vaan omiin asioihisi. Yritin vain auttaa kaveria enkä esittää mitään marttyyria. Ei kaikki esitä jotain toisinkuin eräät.
 

45shelley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan sama, kunhan tapellaan!
NYR, V. NIEMINEN, 19:49 - Fighting (maj)
PIT, M. MURLEY, 19:49 - Fighting (maj)

Ville päässyt näemmä matsin lopussa tappelemaan.

Clippi löytyy hockeyfight sivustolta, mutta en ota osaa linkittämiseen, kun se nyt vihdoinkin toimii.Aika painia tuntui olevan.Onkohan Ville pelannut sikaa kun tolleen miestä haastetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös