Tappelut kaudella 2001-2002

  • 62 725
  • 507

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
tappelu cd:t

Kuka tahtois avustaa mua tappelu-cd:n väsäämisessä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
salakavalaa bisnestä...

...monet ovat lähettäneet yksityisviestejä valokuvien tms. hinnoista, joten tässä teille hinnat, ja hinnat ovat varmaankin aika "mukavan" tuntuisia, koska niissä on otettu huomioon mitä ne mulle maksoi, paljonko postitus tänne pohjolaan maksoi ja sellainen että haluan ottaa markan jos neljännenkin itselleni ns. "voittoa", en mä mikään hyväntekijä ole ;)


A4-kokoiset tappelukuvat:

Verta vuotava Matt Ruchty Grand-Rapids Griffins paidassa

Rob Skrlac (Albany River Rats) vs. Rumun Ndur (Rochester Americans) AHL-tappelukuva

Vihaisen ja vittuuntunen näköinen Falcons-pelaaja AHL (Gagnon?)

Eric Cairns (Binghamton Rangers) vs Reid Simpson (Albany River Rats) AHL:ssä

Hershey Bearsin ja Philadelphia Phantomsin maalivahti ottavat yhteen

Ben Hankinson (Albany River Rats) vs. Reed Low (Worcester Ice Cats) AHL

Rob Skrlac (Albany River Rats) painaa Larry Shapleyn, 198cm 130kg, (Syracuse Crunch) jäähän

Carlyle Lewis (Albany River Rats) hakkaa Sylvain Blouinia (Worcester Ice Cats) AHL


Hinta: 40mk/kpl, tai 3kpl 100mk. Postikulut lisätään päälle, noin 20mk.

Normaalikokoiset valokuvat:

Wendel Clark Chicagon paidassa alkulämmittelyn aikana,
3 erilaista kuvaa, yhdessä kuvassa Bob Probert taustalla, 20mk

Bob Probert alkulämmittelyssä Chicagon paidassa, 10mk

17 valokuvaa Roger Maxwellistä Providence Bruinsin paidassa, kuvia mm. tappelusta Carlyle Lewisin kanssa, tappelusta A.Stewartin kanssa , jäähyaitio kuvia (hieno lähikuva verisestä paidastansa), Maxwell & Prpic aukovat päätään jäähyaitiossa istuvalle Dale Purintonille, 70mk

5 valokuvaa Hartford Wolf-Pack vs. Providence Bruins AHL-ottelusta jossa tilanteet käyvät kuumana niin keskialueella kuin maalinkin edessä, 30mk

14 valokuvan sarja tappelusta PJ Stock vs. Aaron Downey, alkaen square-offista jatkuen iskuihin, painiin ja pudotukseen ja lähestulkoon alkaneeseen jäähyaitiotappeluun, 80mk,

Jos joku on niin hullu ja haluaa ostaa nämä kaikki niin hinnaksi tulee 400mk + postikulut. eli siinä olisi "säästöä" 130mk....

Lisäksi on julisteita joita voin myydä, mm. Rudy Poeschek vs. Jeff Odgers, Ken Belanger vs. Eric Lacroix, Paul Laus vs. Jeff Odgers, Matt Johnson vs. Alek Stojanov jne.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Dennis "the menace" Bonvie

Itä-Helsingin Noutajien fani eli Dennis Bonvie on luvannut alistua Jatkoajan lukijoiden kysymyksille, joten lähettäkää kysymyksiänne hänelle NYT!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Päivitetty myyntilista

A4-kokoiset tappelukuvat:

Vihaisen ja vittuuntunen näköinen Falcons-pelaaja AHL (Gagnon?)

Hershey Bearsin ja Philadelphia Phantomsin maalivahti ottavat yhteen

Ben Hankinson (Albany River Rats) vs. Reed Low (Worcester Ice Cats) AHL

Rob Skrlac (Albany River Rats) painaa Larry Shapleyn, 198cm 130kg, (Syracuse Crunch) jäähän

Carlyle Lewis (Albany River Rats) hakkaa Sylvain Blouinia (Worcester Ice Cats) AHL


Hinta: 40mk/kpl, tai 3kpl 100mk. Postikulut lisätään päälle, noin 20mk.

Normaalikokoiset valokuvat:

Wendel Clark Chicagon paidassa alkulämmittelyn aikana,
3 erilaista kuvaa, yhdessä kuvassa Bob Probert taustalla, 20mk

5 valokuvaa Hartford Wolf-Pack vs. Providence Bruins AHL-ottelusta jossa tilanteet käyvät kuumana niin keskialueella kuin maalinkin edessä, 30mk

14 valokuvan sarja tappelusta PJ Stock vs. Aaron Downey, alkaen square-offista jatkuen iskuihin, painiin ja pudotukseen ja lähestulkoon alkaneeseen jäähyaitiotappeluun, 80mk,

Lisäksi on julisteita joita voin myydä, mm. Rudy Poeschek vs. Jeff Odgers, Ken Belanger vs. Eric Lacroix, Paul Laus vs. Jeff Odgers, Matt Johnson vs. Alek Stojanov jne.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
joku vois kertoo miten kävi matsissa Probert vs Hordichuck
tahtoo tietää ku Hordichuck on yks lempipelaajiani :)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
maailman mukavin rillipää

Darcy "no fight-strap" Hordichuk vs. Bob Probert:

"Probert-Hordichuck Both guys get out of the box and drop the gloves.Hordichuck throws a couple that miss and Probert throws a few back.No damage done.No solid punches landed."

Fried Chickenistä. Itse en ole nähnyt vielä kyseistä "tappelua" mutta jos description on tuollainen niin ei ole paljon nähtävää.
 

tom byron

Jäsen
Isles- Cats ?

- Tetarenko vs Cairns

- Worrell vs Cains

- Lindsay vs Scatchard

Onko tietoa, miten näissä on käynyt? Erityisesti Worrellin otteet kiinnostavat!

Lisäksi Ferencellä ja Isbisterillä oli ollut yrityksen poikasta pikku nujakkaan? Ilmeisesti ensiksi mainittu oli heittänyt jäähyaitiosta juomapullolla Isbisteriä!
 

Punasiipi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Otteluraportti Philadelphia-Boston:

1.McAllister vs Nazarov(1):Nazarov hyökkää kiekon kanssa vasenta laitaa McAllister vastassaan,laukoo päin maalivahtia,pelitilanne ohi.Tilanne jatkui muutamalla tönäisyllä jonka jälkeen McAllister näytti olevansa "lännen nopein" hanskojen tiputtaja,aloitti lyömisen heti,suurin osa huteja mutta ehkä muutama vaaraton osuma.Retuutti Nazarovin jäähän samalla kun antoi moukkuja.Nazarov vaikutti ensin olevan valmis,saattoi jopa pudottaa hanskansakin ytä nopeasti,mutta ei saanut omaa hommaansa käyntiin ollenkaan ja oli täysin vastaanottavana osapuolena polvillaan ottaen iskuja vastaan.

(2)Myöhemmin pelissä aloituksen jälkeen Nazarov halusi revanssin ja esitti tanssiinkutsun johon McAllister vastasi halukkaasti.Tälläkertaa Nazarov osui,tosin heikosti,vasemmallaan välittömästi poskipäähän McAllisteria,joka suurella ulottuvaisuudellaan hallitsi seuranneen piiripyörimisen,jossa ei tapahtunut otteenvaihtoja sekä epäonnistuneita lyöntiyrityksiä
lukuunottamatta muuta,ennekuin pojat taas kaatuivat.Mustelma jäi McAllisterin poskipäähän,joten Nazarov ainakin OSUI,huolimatta sangen ponnettomista yrityksistään taistella.Miksi aloittaa jotain sellaista mitä ei halua oikeasti tehdä?

Primeau-Boyndon:Todella pitkä aloitus,pitkä tuijottelu ja ensimmäisen otteen harkinta,samalla kun rauhallisesti lähestytään vastustajaa hanskat jäässä.Boyndon sai otteen ensimmäisenä,löi välittömästi ohi,molemminpuolista retuutusta,Primeau kompuroi polvillaan,nousee ja lyö lyhyitä iskuja onnistuen irrottamaan kypärän Boyndonilta joka yrittää huitoa takaisin.Paska matsi,ei osumia,ei kunnon yritystä,kaatuivat yhdessä jäihin.Miksi edes oikeastaan kirjoitin tästä?

Ottelussa oli paljon taklauksia ja vauhtia,mutta matseissa ei oikein ole tunnetta mukana.Puoliajalla näkee aina ne parhaat hulinat mutta ei ikinä omassa ottelussa!Onneksi on sentään nauhalla se legendaarinen DET-COL ottelu(Vernon vs Roy ym)johon voi aina palata...:D
 

McSorley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & LA Kings
Boyndon?

Primeau-Boyndon

Tarkoittanet Nick Boyntonia?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Gino is back

Montreal kutsui inkkarin takaisin kehiin. Mitäs mieltä olette? minusta ois kyllä voinut jättää kutsumattakin. Ei ole enään entisten päivien veroinen mutta hänen otteitaan on ihan mukava katsoa. Pelaa välillä vähän liikaakin sydämmellä ja tekee paljon "ylilyöntejä" mut en mä tiedä...Ainakin montrealilla on kovuutta nyt hyökkäyksessä..Asham/Simpson/Odjick...Ennemmin kyllä olisin halunnut nähdä Francis Belangerin ylhäällä..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aikainen joululahja minulle...

...nimittäin se että Eric Cairns otti revanssin Sandy McPussystä ja selvästi!!! Aaaah..... :)
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
viime yönä nahisteltiin sovitusti?

No ei nyt sentään... Oli kuitenkin ovelaa huomata, että kaikki kuusi yöllistä tappelua nujakoitiin jo pelien avauserässä. Toki tämä on ihan ymmärrettävää, koska tasaisten otteluiden lopussahan on oltava erityisen varoivainen ottamasta turhaa 2 minuuttista tappelun aloittamisesta.
Oli muuten very nastaa huomata Laraquen hoitaneen taas omat hommansa kunnialla.. kaksi suhteellisen fyysistä (Donwey ja Probert) käsirysyä saman erän aikana on kiitettävä suoritus.
Mukavaa oli myös se, että Caps pojat jatkavat nyrkkien heiluttamista illasta toiseen tällä kaudella...nyt vuorossa olivat (Peat - Oliwa / Simon - Lacouture).
Cairns sai selvästi sen mitä halusi joulupukkia lähinnä muistuttavalta McCarthyltä. Ja muistihan se ankkalinnan oma poika Sawyer taas lisätä yhden meritin listaansa nujakoimalla Mayn kanssa...Ja sitten vaan odotamme vesikielellä joulua, ei vaiteskaan kuin huomista Rangers - Senators peliä, jonka C+ välittää. Toivottavasti tauoilla näkyy ainakin kunnon pätkä Senators - Kings joukkotappelusta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
up up up

Sain hyvään syyn tuoda tämänkin otsikon ylös, kun en sitä enää sivulta 1 löytänyt :rolleyes:
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
tappelut tänne minne ne kuuluu...

...eli toivottavasti jokainen luki otsikon Huom! Tappeluista + otsikoinnista.

Palataan itse aiheeseen, eli viime yönä Eric Cairns otti jo urallaan viidennen kerran yhteen Stephane Quintalin kanssa, neljä aiempaa kohtaamista katsoin varmuuden vuoksi jälleen nauhalta ja voitot olivat Cairnsille 2 ja Quintalille 1 sekä yksi tasuri. Tämän tappelun vei kuitenkin Cairns nimiinsä varsin vaivatta, etenkin lopussa Quintal otti vain vastaan mitä Cairns jakoi...

Sitten... en voine puhua vielä "kirjasta" mutta jonkinlainen pienehkö präntätty julkaisu olisi mahdollista tehdä näistä minun tappelujutuista, nyt vain kysyisin teiltä, että millaisista äijistä olisitte itse valmiit lukemaan mieluiten, joko näistä NHL-miehistä joista saa pintapuolista tietoa esim. Pro Hockeystä, vai farmiliigojen sekopäistä joiden meriitit ovat välillä varsin mielenkiintoisia. Farmiliigojen kulta-aikaan eli 70/80-luvulla on tapahtunut vaikka mitä mielenkiintoista, ja pikkuhiljaa vuosien varrella olen saanut erilaisia tapahtumia tietooni ja ns."arkistoni" ovat varsin laajat, ongelmana on vain se että haluaako kukaan lukea miehistä joista ei ole koskaan ennen kuullutkaan? Ainakin tekemäni Doug Smith tarina sai kiitosta ja se antoi lisää intoa jatkaa tällä tiellä jonka olen valinnut, TOSIN täällä kylmässä pohjolassa tai oikeastaan koko vanhalla mantereella en varmaankaan tule suuria kunnianosoituksia saamaan kun kirjoitan tappelijoista, mutta mielestäni jonkun on jo aika tehdä jotain "valistaakseen" ihmisiä että on niitä muitakin mielenkiintoisia tarinoita olemassa, kuin vain 50-maalin tekijöistä...
 

Punasiipi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Well,Mr.Cairns..........heitin tuon kirjajutun puolileikilläni,mutta jos olet todella valmis näkemään niin paljon vaivaa niin minä ainakin olen valmis lukemaan painettua suomalaista tekstiä ihan kenestä vaan.Turha minun on toivoa ketään erityistä henkilöä aiheeksi,uskon sinun tietävän parhaiten kenestä parhaat tarinat irtoavat mutta tietysti joku tunnettu tyyppi saattaisi olla mielenkiintoisempi kuin joku aivan outo nimi.

Pitäisikö ihmisten ottaa kantaa siihen onko kiinnostusta pistää muutama euro kehiin,jotta kustannukset saadaan katettua,vai miten olet ajatellut julkaisusi tehdä?Minä ainakin olen valmis ottamaan osaa haittakorvauksiin.Mielipiteitä?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Laraque ja Berube tppelivat viime yönä..

matsin alkua ainakin hallitsi laraque, kunnes minulta katkesi netti yhteys ja radio katkesi samalla joten en kuullut loppua..

ja Cairns tee semmonen opus ihmeessä, voisin minäki (ehkä) muutaman euron heittää kuluja varten..

ja jos kysytään kenestä niin mielestäni joku kova tähti kuten domi, laraque tai joku muu kova tasoinen hyvin tunnettu tappelija...
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Kaikkein maukkain paketti olisi CD-romppu jolla olisi videopätkiä mukana... Olisi helppo tehdä ikäänkuin websivut joilla olisi pari kuvaa, tekstin pätkää jne +linkki CD:llä oleviin kyseisen pelaajan tappelu clipseihin. Itse voisin osallistua kyseisen paketin kyhäämiseen mielelläni. Kunhan kukaan ei sanele aikatauluja...
Cairnsilla on materiaalia tappeluista nimittäin enemmän kuin vähän.:eek:
700MB CD:lle mahtuisi koko höskä ja vielä lisääkin tavaraa. Tekstit eivät tiedostoina ole juuri minkään kokoisia. Videot ja kuvat ovat ainoat joilla on merkitystä. Jos ei tarvitse hirveästi viilailla ulkoasua jne sellaisen rompun kasaa melko nopeasti. Jos runko on rakennettu hyvin, on Osa II:n kasaaminen helppoa.
Itse osaan niitä hommia jonkin verran, kuvankäsittely ja graffat mieluisinta puuhaa. Onko muita jotka voisivat osallistua?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JAU!

Kiitoksia Keith kun otit asian taas puheeksi.

Eli siis olen ainakin mukana, ja minun arkistoista saataisiin ainakin 3-4 cd:llistä videokuvaa, mutta turha sinne on puhdasta paskaa tunkea ja täytteitä, mieluummin täyttää vaikka "vain" 400-500megaa kuin suoltaa arvotonta romua sinne.

Luulisin että tekstit tulisivat lähes kokonaan(?) minulta, joku 3-4 vuotta niitä on jo tullut lähes päivittäin kerättyä...
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Jep. Olen kyllä muistaakseni laittanut Cairnsille aiheesta pari yv:tä, oletko lukenut viime aikoina?

Odotellaan pari päivää mikä on responssi ja edetään sen mukaan: kaikki jotka ovat halukkaita osallistumaan CD:n väsäämiseen tavalla tai toisella laittakaa tähän ketjuun miten voisitte osallistua.
Valmiiseen romppuun KYLLÄ varmasti löytyy kiinnostusta mutta jonkun se tehtävä.

Cairns: Onko sulla sen FC:ssä kohistun FTP-siten salasana?
Siellähän taitaa olla aika paljon kanssa matskuu... Ainakin muistan että nimim. McBeast ilmoittautui salasanan hakijaksi FC:ssä, kyseessä lienee Suomipoika.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mä katson/haen pätkäni muualta kuin FC:stä, mutta jos joku on siellä käyttänyt nimeä McBeast niin se en ole ollut minä, vaikka tuo onkin nikkini joissain paikoissa...mm... pitää tutkia asia.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
en ole mikään tietokone nero.. joten en välttämättä pysty kauheasti ainakaan sillä puolella auttamaan, tosin jos jossain yksinkertaisessa hommassa tarvitaan apua niin voin kyllä auttaa...
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Viime yönä Flyers vs Sharks

7:25 San Jose Bryan Marchment: 5 Minutes for Fighting Todd Fedoruk
7:25 San Jose Bryan Marchment: 2-Minute Bench Penalty for Instigating Todd Fedoruk Served by Scott Thornton
7:25 San Jose Bryan Marchment: 10 Minutes for Misconduct Todd Fedoruk
7:25 Philadelphia Todd Fedoruk: 5 Minutes for Fighting Bryan Marchment
9:47 Philadelphia Eric Weinrich: 2 Minutes for Interference of Marco Sturm
13:12 Philadelphia Chris McAllister: 5 Minutes for Fighting Scott Thornton
13:12 San Jose Scott Thornton: 5 Minutes for Fighting Chris McAllister
15:25 Philadelphia Donald Brashear: 5 Minutes for Fighting Bryan Marchment
15:25 San Jose Bryan Marchment: 5 Minutes for Fighting Donald Brashear

Mitenkäs pojat tappeli ??? Näissä koneissa on jotain vikaa kun mikään sivu ei päivity...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös