Tappeluketju 2024–2025 – keskustelua isommista ja pienemmistä yhteenotoista

• 63 129
  • 333

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tampereella sitä vastoin koko kentän joukkotappelu. Tuomiot? Tapparalle 2 ja KEspoolle 2+2 minuuttia. Hyvin te vedätte, Rönnille tonni lisää liksaa.
Eikös siinä ollut 3 vai 4 tapparaa vs 1 kespoo. Luonnollisesti 2 min väkivaltaisuudesta yhdelle tapparalle ja yhdelle kespoolle + 2 min siitä summerinsoiton jälkeisestä syöttölätystä maaliin.

HOLIK 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tampereella sitä vastoin koko kentän joukkotappelu. Tuomiot? Tapparalle 2 ja KEspoolle 2+2 minuuttia. Hyvin te vedätte, Rönnille tonni lisää liksaa.
Eihän tuo ollut kuin iso torikokous jossa yksi pari paini vähän. Tappelut hyvin kaukana. Tuomiot menivät täysin oikein.

PohjoisKariya

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, United, Broncos.
Katottiin eilen tuota HPK-Ässät matsia koko perheen voimin ja voi mikä virhe se olikaan. Koko perhe jäi ilman yöunia sen jäljiltä, itse olen aivan ahdistuskohtauksen rajamailla ja kuusi-vuotias tulee vähän väliä itku silmässä kyselemään, että "Selviäähän se Ässien pelaaja", ja "Iskä, onko sen tilasta kerrottu vielä lisää". Muutenkin rahatilanne on tiukka ja nyt on useampi terapia-aika varattu ihan jo tästä illasta eteenpäin. Kohta mennään jo vararikkoon ja asutaan kadulla... Ja kaikki tämä sen takia, että vielä vuonna 2025 joutuu katselemaan tuollaista SILMITÖNTÄ VÄKIVALTAA mitä Noiva ja Nikkilä tarjosivat.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin erityisen hienoa, että tuodaan sääntöjen kautta mahdollisuus antaa tappelusta pelkkä vitonen ja sitten heitellään tollasista nahinoista jengiä pihakeitolle.

Tosin eikö tuo pelkkä vitonen vaatinut sitä että pelaaja on selvästi haluton tappelemaan ja pyrkii ainoastaan puolustautumaan?

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Tosin eikö tuo pelkkä vitonen vaatinut sitä että pelaaja on selvästi haluton tappelemaan ja pyrkii ainoastaan puolustautumaan?
No sillaihan sitä ehkä jotenkin myytiin. Ehkä se on rangaistus niille, ketkä vetää kilpparit ilman hanskoja. Mun kirjoissa jo se, että tumput pysyy käsissä, on selvä merkki siinä, että eilen molemmat olivat haluttomia oikeasti tappelemaan.

HOLIK 16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin juuri. Noiva yritti tapella parhaimpansa mukaan. Ei vain osannut eikä pärjännyt.

Mun kirjoissa jo se, että tumput pysyy käsissä, on selvä merkki siinä, että eilen molemmat olivat haluttomia oikeasti tappelemaan.
Enemmän hanskojen pito kertoo siitä että yritetään välttää ulosajo tai ei haluta rikkoa käsiä. Nikkilästä varsinkaan ei saa halutonta tekemälläkään. Tuohan mätki menemään sielunsa voimista vaikka toisesta ei ollut vastusta.
Jos ei halua tapella olisi voinut painia. Siihen oli mahdollisuus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy