Tappelijoiden tarinat...

  • 4 384
  • 42

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
John ja Elvis on nähty Tampereen takametsän jäähallin yläpesässä...kaikki on mahdollista ;)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tony Twist olisi kova sana :).
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Twister

Hänestä olisi muuten materiaalia!

Oletko sama Arnold kuin Areenalla?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jees..

..kyllähän minä olen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Areena-kanukki...

..olen minä... =) toiselta nimeltäni myös tuo kamala ja ilkeä Punk =)

Maailma(?) on pieni!

Mutta nyt kirjoittamaan sitä Cairnsin juttua...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Peluso...

Hänestä mulla ei ole juuri mitään kerrottavaa, joku 40-50 hänen tappeluaan on nauhalla mutta siinäpä se oikeastaan onkin...
 

vandy

Jäsen
Harmi

Samoin iteltä löytyy äijän tappeluja nauhoilta, mutta ois ollu hauska vaan lukee enemmän kaverista. Urakin on jo loppunut, ilmeisesti lääkärin kehotuksesta.:mad:
 

ipaz

Jäsen
Itse intiaaneista kiinnostuneena lukisin mielelläni juttua "native-verta" omaavista nyrkkisankareista ja heidän menneisyydestään.

NHL:ssä:

Chris Simon
Craig "Chief" Berube
Gino "Maniwaki Mauler" Odjick
Joey Tetarenko
Sandy McCarthy
Rich Pilon
Denny Lambert

Farmissa:

Dody Wood
Rocky Thompson
Scott Daniels
Kimbi Daniels (ECHL)

Jos vain viitsit, ehdit ja olet kiinnostunut
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Native

Hershey Bearsissa pelaa K.C. Timmons, joka oli viime syksynä Team Indigenousin mukana Tampereella. Hän loukkaantui tämän kauden alussa, mutta jos saa olkapäänsä kuntoon, niin tulee olemaan Bearsin kakkostappelija ensi kaudella (asema riippuu myös siitä keiden vapaa-agenttien kanssa Bears/Avalanche solmii sopimuksen).
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Intiaanit NHL:ssä...(ja farmeissa)...

...ovat aika usein hyvin fyysisiä, koska kamppailu reservaattien kaukaloista muihin on kovaa...tämä käy ilmi lähes jokaisen intiaanipelaajan haastatteluista.

Hyvät ja rakkaat(?) toverit, Eric Cairnsin tarina tuntuu viimeinkin valmistuvan... :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
elkää unohtako...

Stu 'The Grim Reaper' Grimsonia natiivi-tappelijoiden listalta.

Cairns, mistä olet muuten nimen 'Cairns' ottanut, oletko Eric Cairns -fani vai tunnetko hänet kenties paremminkin?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Nimeni salat...

Eli hän on suosikkeja. Hänellä oli monta vuotta maine "lasileukana" mutta viimeistään kaudella 1999-2000 hän osoitti kuuluvansa NHL:n ehdottomaan kärkeen mitä tappeluissa tulee.

Toinen syy nimen valintaan on se että hänen NY Rangers paita oli minun ensimmäinen oma aito NHL-pelipaita, lisäksi hän tulee alueelta josta minun äitini suku on myös kotoisin.

Sähkopostivälit ovat toistaiseksi, kiitos kuuluu hänen lapsuudenystävälleen joka löysi nettisivuni hänestä + Ray Giroux'lle jonka kanssa Eric Cairns on hyvä ystävä, he pelasivat sekä farmissa että NHL:ssä yhdessä, mm. Giroux'n ensimmäinen peli meni Cairnsin pakkiparina.

Ensi talvena kun menen taas rapakon taakse olisi tarkoitus tavata mm. itse mr.Cairns sekä muutama muu joiden kanssa on toistaiseksi sähköposti/puhelinvälit, pikkuhiljaa näyttää yhä enemmän siltä että voita minun leipäni päälle tuo työ jääkiekon/rullakiekon parissa joten en todellakaan valita.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos utelu sallitaan...

Niin oletko itse asunut kauan pohjois-amerikassa vai onko vain sukujuuria siellä?

Ammatti lätkän parissa olisi todellinen dream come true mutta eipä taida suomessa olla kovin realistinen vaihtoehto.

Muuten tuosta matkastasi rapakon taakse, kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta mutta elämän reaaliteetit asettavat tiettyjä rajoituksia. Olen itse harkinnut samanlaista matkaa jo pitemmän aikaa mutta eipä ole tullut vielä tehtyä...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Muutan kanadaan jossain vaiheessa...olen käynyt rapakon toisen puolen neljästi...

Myös 10000mk riittää pienempään matkaan, kuten sanoin, kaikki on vielä kovin auki...ja jos saa porukkaa, saa ns.ryhmäalennuksen lähes joka paikasta...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jos joku joskus tekee reissua Kanadassa ja Usa:ssa autolla, niin kannattaa yöpyä matkoilla motelleissa. Ovat hyvä tasoisia ja kohtuu hintaisia. Jos kiekkoaiheisia nähtävyyksiä menee katsomaan, suosittelen Hockey Hall of Fame:a, sieltä löytyy jopa Ässien pelipaita...
 

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Tarina

Heh. Ei taida tarina onnistua Daymond Langkowista. Sitäpaitsi onhan se tapellutkin niin vähän että turha siitä on sellaista väsätä. Kunhan ajattelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös