TAPPARAN voitto = OIKEUDEN voitto

• 2 010
  • 43

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
”Oikeus voitti”

Tällaisella otsikolla löytyy Karri Friskin kirjoittaman Tappara-Jokerit ottelun raportti Jatkoasta. Siinä käsitellään myös Tuomo Ruutun taklausta seuraavasti:

” Tuomo Ruutu otti muutama minuutti syöttämästään maalista toisenlaisen roolin. Vastustajien vahingoittamiseen monet kerrat syyllistynyt peluri ajoi ottelussa siihen asti leijonan lailla taistelleen, avausmaalin laukoneen ja toisen maalin syöttäneen Marko Ojasen päähän taklauksen.”

Toki mielestäni tamperelainen voi vetää kotia sydämensä kyllyydestä, mutta voisiko kuitekin kunnioittaa vakavassa asiassa tosiasioita? Ruutun taklauksesta on väännetty peistä suuntaan jos toiseenkin, mutta kukaan ei olen väittänyt Ruutun taklanneen Ojasta päähän. Eikä sellaista näe millään, vaikka kuinka kelaisi videoita.

Sitten seuraa mielenkiintoinen kappale. Siinä kyseenalaistetaan Jokereiden 2 maalia, ensimmäinen ja kolmas. Lisäksi todetaan noin vaan, että selkeitä estämisiä jätettiin viheltämättä Hassinen-Ojasen tilanteen lisäksi kymmenkunta. Asiayhteys kertoo sen, että Jokerit olisi ansainnut kymmenkunta viheltämätöntä jäähyä estämisistä. Eli näin:

” Joku tuomareiden ylipäällikkö voisi antaa kauden jälkeen selvityksen siitä, millainen kiekottoman pelaajan estäminen on jäähyn arvoista. Jokereiden ensimmäinen maali syntyi Tapparan hyökkäyksen jälkitilanteesta, kun Tapparan Jani Hassisen eteneminen maalille estettiin hurjalla syliotteella. Tilanteessa Hassinen ja Ojanen olisivat päässeet ylivoimahyökkäykseen. Selkeitä estämisiä jätettiin viheltämättä tämän tilanteen lisäksi kymmenkunta. Kun vielä otetaan mukaan esimerkiksi Jokereiden kolmannnen maalin syntymiseen vaikuttaneet tekijät, täytyy jatkaa jo runkosarjan aikana herännyttä ihmetystä: onko ammattimaisesti pelattava jääkiekkosarja todella amatöörituomareiden varassa? ”

Ihan avoin ja vilpitön kysymys Friskille ja Jatkoajan päätoimittajalle (joka vastaa tekstistä): oletteko ihan tosissanne? Jokerit kahvasi, käytti syliotteita, esti ja taklasi päähän Ja onko todella niin, että Tapparan voittaessa OIKEUS voitti? Mitä jos Jokerit olisivatkin voittaneet? Vääryyskö olisi voittanut? Olikohan tuo sama matsi jonka näimme?

Pientä rajaa nyt pojat näihin kuvitelmiin :eek:

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä ainakin havaitsen virheen otteluraportissa. Pelaaja jota estettiin ei suinkaan ollut Jani Hassinen vaan Pasi Puistola, sillä Ojasen lähettämä harhasyöttö oli tarkoitettu takamiehenä toimineelle Jani Hassiselle. :D

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Joo kyllä olisi voinut raportin kirjoittaja odottaa huomisaamuun että olisi pulssi tipahtanut edes jotakuinkin normaalitasolle ja ehtinyt vaikka katsoa matsin uudelleen nauhalta.

Tuamas

Jäsen
Tämä on aikalailla samantasoinen raportti kuin taannoinen surkuhupaisa raportti jyp-ässät pelistä.
Täynnä toinen toistaa naurettavampia yleistyksiä, syyllistämisiä sekä ala-arvoisesti käytettyjä "faktoja", kuten vaikka tuo "päähäntaklaus" sekä kitinä jokereiden estämisestä.
Ei nähdä metsää puilta.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Oikeus voitti

Korak kolumni jatkoajassa.

Koko kauden roppakaupalla skeidaa päälleensä saanut HIFK pitäisi valita Suomen Mestariksi 2002. SM-liigan valiokunta teki lopullisen päätöksen viimeisen hpk-pelin jälkeen kun Vujtek teki hattutemppunsa. Yksinkertaisesti niin hienoja maaleja ei saa tehdä. Nämä vastustajien, lähes väärydellä tehdyt maalit veivät HIFK:n mahdollisuuden pelata play-offseissa, ellei jopa runkosarjan voitosta. Liigassa toteutetaan jo golfistakin tuttua tasoitusta, tämä johtunee siitä, että jos joukkueen ykkössentteri on Aigars Cipruss, niin kuka hemmetti oikeasti osaisi odottaa yhtään mitään. Aivan sama kun minä hyppäisisin kehään Mike Tysonia vastaan, jengille luvattin Lennox Lewis, mutta näillä mennään.;)

For real; tämänpäiväisen pelin molempien joukkueiden mailankäyttö oli aivan käsittämätöntä.

Cobol...en minäkään kyllä saa millään erotettua, että taklaus osuisi päähän. Sen sijaan kyseisen taklauksen olisi voinut jättää tekemättä. Tilanteessa olisi voinut antaa 2min tai 2+2min. No taitaa olla väärä ketju kommentoida tuota vastausta. Itselläni on sellainen tunne, että M. Ojanen voisi olla jopa huomenna kentällä, ellei aivotärähdystä. Sorry tämä skeptismi näitä lääkäreiden ensi kommenttien suhteen, esim "ei välitöntä halvausvaaraa", "kaularankavamma", nehän kuulostavat paljon pahemmilta kuin, sanoa, että aivotärähdys tai niska tosi kipeänä. Jonkun joukkueen lääkärihän tuolla on jo aiemmin ensi kommenteikseen julistanut jo pelaajia menetetyiksi, puupalttoota vailla oleviksi kavereiksi ( pientä vitsiä hei).

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Suoraan oppikirjasta

Ihan hyvä että tällaisiakin otteluraportteja ilmestyy joskus JA:ssa.

Esim HPK-Jokerit ottelusarjasta oli välillä niin professionaalia raportointia, että välillä meinasi unohtua että kyseessähän ovat sentään vain vaatimattomien pikku harrastelijoiden amatöörisivut. Samoin on meinannut käydä kyllä monesti aiemminkin.

Tämän keskusteluketjun aiheena olevat raportit ovat ensiarvoisen tärkeitä. Poistavat ne mukavasti turhan vakavasti otettavien sivujen taakkaa JA:n ydinryhmän, ja sen vaatimattomien pikku apureiden, niskoilta. Lisäksi ne antavat kateellisille panettelijoille oikeutetun aiheen ylenkatsoa vaatimatonta pikku harrastetoimintaa.

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Kieltämättä kummallinen otsikko tuossa otteluraportissa.

Mielestäni Juti havaitsi taklauksen kohdistuneen päähän ja toi mielipiteensä julki kiekkoyössä. Ilman porkkanalaseja olleet päähän kohdistumista eivät ole huomanneet. Jos Ojanen olisi satuttanut vähemmän, kerännyt kamansa ja luistellut vaihtoaitioon painamaan jääpussia niskaansa, olisi Ruutu saanut tilanteesta kakkosen ryntäyksestä. Taasen seuraus johti rangaistukseen ja kun Liiga Tukka-Jukan kiekkoyössä esittämän toiveen mukaisesti tarkastelee tilannetta nauhalta, pääsee Ruutu mukaan aikaisintaan 5. otteluun. :)

Ei jauheta tässä otsikossa enää sitten tuosta taklauksesta. Palautetta raporteista saa ja pitää antaa. Parhaiten palaute menee perille lähettämällä palautetta raportin alapuolella näkyvään sähköpostiosoitteeseen. Ei kuitenkaan enää lähdetä tässä ketjussa jauhamaan taklauksen yksityiskohdista eikä muistakaan ottelutapahtumista.

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Minusta Tappara oli parempi ja ansaitsi voiton, ja Tuomo Ruudun taklauksesta tullut pelirangaistus oli täysin aiheellinen.

Sen sijaan jos joku kehtaa kolumnissaan väittää Jokereiden olleen kentällä se kahvaavampi osapuoli, suosittelen hiukan objektiivisuutta pelitapahtumien tarkasteluun.

Toimitus

Jäsen
Päätoimittajan vastine

Olen itse nyt katsellut taklauksen useaan kertaan joka kulmasta ja hidastuksina. Ja Tuomo Ruudun olkapää kyllä napsahtaa suoraan MOjasen päähän. Joten siinä kohdin ei faktuaalista virhettä ole.

Kiekottoman pelaajan estämisestä annetaan yksi esimerkki, joka tässä tapauksessa oli vielä sellainen, että se johti maalin syntymiseen. Näitä "kymmenkuntaa estämistä" ei mitenkään eritellä Jokereiden taholta suoritetuksi. Mistä sitten johtuu, että esimerkiksi cobol sen näin tulkitsi?

Kun en tiedä mitä Karri tarkoitti kolmannen maalin edeltävillä tekijöillä, niin siihen kohtaa en ota kantaa. Jälleen oletetaan, että kyseessä olisi ollut Jokereiden sääntörikkomus. Entäpä jos hra. Frisk tarkoitti sitä, että Tuukka Mäntylä kaatoi kiekottoman Niko Mikkolan maalin edessä ilman että vieressä seissyt tuomari reagoisi tilanteeseen mitenkään.

Eikö ensimmäisen finaalin voittanut parempi joukkue? Eikö tällöin myöskin oikeus voittanut? Jos Jokerit olisi ollut parempi joukkue ja voittanut ottelun, niin myös tällöin oikeus olisi voittanut.

Luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaa, mutta silti en suosittele menetelmää, jossa kaikki teksti luetaan ja tulkitaan juuri kuin itsestä tuntuu sopivalta.

Olen myös useaan otteeseen todennut, että Jatkoajan toimitus kyllä mielellään ottaa vastaan palautetta. Ja tämä ei yhäkään ole siihen oikea foorumi. Siis asiallisen, rakentavan palautteen antamiseen. Sen sijaan itkemiseen siitä kuinka Jokereita vastaan on salaliitto jopa Jatkoajan toimituksessakin tämä on varmasti aivan oikea paikka.

Suosittelen myöskin tutustumaan sivuston historiikkiin sekä ensimmäisen toimintavuoden kertauskolumniin. Jatkoajan otteluraportit kirjoittaa kotijoukkueen fani, niin nyt kuin jatkossakin. Suomessa on jo aivan tarpeeksi medioita, jotka harrastavat perinteistä urheilujournalismia. Nämä mediat ovat myös teidän kaikkien luettavissa, mikäli haluatte lukea ottelusta kuvauksia malliin "...ajassa xx.xx Tuomo Ruutu taklasi Marko Ojasta. Tilanteesta tuomittiin 5min+prk. Emme ota millään tapaa kantaa mihinkään tapaukseen liittyvään."

Matti Liljaniemi
Päätoimittaja
Jatkoaika.com

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Päätoimittajan vastine

Viestin lähetti Toimitus
[BKiekottoman pelaajan estämisestä annetaan yksi esimerkki, joka tässä tapauksessa oli vielä sellainen, että se johti maalin syntymiseen. Näitä "kymmenkuntaa estämistä" ei mitenkään eritellä Jokereiden taholta suoritetuksi. Mistä sitten johtuu, että esimerkiksi cobol sen näin tulkitsi?/B]

Kuten kirjoitin, asiayhteydestä -;) Kannattaa lukea se kappale vielä kerran... Journalismin pitää ottaa kantaa - kiitos siitä Jatkoajalle. Ja kiitos myös siitä, että koko Jatkoaika on yleensä olemassa. Mutta silti: oikeus voitti kun Tappara voitti? No, pitää sitten todeta vaan, että onneksi ei vääryys voittanut. Jallis, raha, Ruutu. Että näinhän se on?

axe

Jäsen
Vaikka se ei tähän ketjuun kuulukaan, niin kyllä minäkin haluan tuoda esiin ehdottoman kantani, että nimenomaan päähän Ruudun taklaus napsahtaa.

Katsokaa oikeasti niitä videoita, jos kerran vetoatte niihin - tässä tapauksessa siis että Ruutu ei olisi osunut päähän. Olisi kuvitellut Maikkarin kamera-arsenaalilla tuon tallentuneen vieläkin paremmin, mutta riittäähän tuossa se yksi reverse angle (kuuluttamon takaa kuvattu) kertomaan päivänkirkkaasti, että taklaus osuu nimenomaan päähän.

Minä en syyllistä Ruutua, en taklausta, en kenenkään moraaleja, en huuda barrikadeilla lisärangaistuksia enkä vaadi kostoa. Toivon vain, että Marko Ojanen pystyy pelaamaan mahdollisimman pian ja ettei kolhu jättänyt mitään ongelmia mihinkään suuntaan.

Ja sitten toivon, että tosiaan käytettäisiin niitä silmiä. Jos cobol ei videoita kelaamallakaan muka näe Ruudun osuvan Ojasen päähän (josta Ojasen pää sitten lennähtää holtittomasti laitaan), niin minä ihan vakavissani kehotan joko tarkistuttamaan silmät tai sitten ne videot.

Anikos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuossa mietiskelin että mitäköhän videoita ihmiset katsoo kun toiset näkee selvästi päähän osuvan taklauksen, toinen ääripää ei varmaan näe taklausta ollenkaan... :)
Vaan nyt tää koko juttu alkaa jo naurattaa!
Jutusta sen verran että kuten päätoimittaja kirjoitti, kirjoituksen kirjoittaa aina kotijoukkueen fani. Katsotaan nyt mitä tämän päivän pelistä kirjoitetaan! =)
Hauskaa pelipäivää kaikille tasapuolisesti, Ollaan kilttejä toisillemme!! =D

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti axe
Ja sitten toivon, että tosiaan käytettäisiin niitä silmiä. Jos cobol ei videoita kelaamallakaan muka näe Ruudun osuvan Ojasen päähän (josta Ojasen pää sitten lennähtää holtittomasti laitaan), niin minä ihan vakavissani kehotan joko tarkistuttamaan silmät tai sitten ne videot.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos näin todella on. Itse katsoin sen vain HN:n kuvasta, josta en nähnyt taklauksen osuvan päähän, vaan nimenomaan vartaloon. Kuten olen kirjoittanut TRuutu olisi halutessaan voinut jättää takauksen kesken ja toivon Ojaselle sydämestäni kaikkea hyvää.

Mutta pääpointtini EI ollut tämä taklaus. Entisenä journalistina kyselin vain kriittisesti ajatuksesta Tapparan voitto = oikeuden voitto.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Naurettavan puolueellinen raportti

Joka ei olisi sopinut edes Tapparan omaksi otteluraportiksi. Enkä usko että mikään itseään kunnioittavan joukkue hyväksyisi noin yksisilmäistä paskaa omille sivuilleen. Täysin keskustelupalstan heiniä mutta ei missään nimessä mikään VIRALLINEN OTTELURAPORTTI.

Ja kuinka se taklaus nyt vielä muka päähänkin kerkesi osumaan? Ainakin se mitä mä pelistä tullessani kerkesin videolta vilkasemaan niin se näytti osuvaan vähän takaviistosta kylkeen ja kun Marko Ojanen ei ilmeisesti ole ikinä kuullutkaan että jääkiekossa saattaa kiekollisena ja laidan vieressä ollessa joutua taklauksen kohteeksi oli tapauksella valitettavat seuraukset. Tuomo olisi voinut tuon taklauksen jättää tekemättä mutta ilman loukkaantumista täällä eikä liigassa ei edes pohdittaisi mitään jatkoseuraamuksia.

Ilmankos sitä Tapparan kahvaamis ja estämispeliä ei ole saatu tuomareiden toimesta kitkettyä pois kun Tappara on siis synonyymi sanalle oikeus, joten saman leirin hemmoja nuo tuomarit ja Tappara. Kiitoksia tästä Karri Frisk.
;)

Anikos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
flintstone: luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia? Lue "virallinen" otteluraportti jostain muualta, tämähän olikin Tappara-fanin kirjoittama kirjoitus. Tämän päivän pelistä jtakoaikaan kirjoittaa sitten Jokeri-fani...:confused:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti axe
Vaikka se ei tähän ketjuun kuulukaan, niin kyllä minäkin haluan tuoda esiin ehdottoman kantani, että nimenomaan päähän Ruudun taklaus napsahtaa.

Katsokaa oikeasti niitä videoita, jos kerran vetoatte niihin - tässä tapauksessa siis että Ruutu ei olisi osunut päähän. Olisi kuvitellut Maikkarin kamera-arsenaalilla tuon tallentuneen vieläkin paremmin, mutta riittäähän tuossa se yksi reverse angle (kuuluttamon takaa kuvattu) kertomaan päivänkirkkaasti, että taklaus osuu nimenomaan päähän.

Minä en syyllistä Ruutua, en taklausta, en kenenkään moraaleja, en huuda barrikadeilla lisärangaistuksia enkä vaadi kostoa. Toivon vain, että Marko Ojanen pystyy pelaamaan mahdollisimman pian ja ettei kolhu jättänyt mitään ongelmia mihinkään suuntaan.

Mitä on päähän kohdistunut taklaus??? Kerropa minulle se!!! Minun mielestäni sellaisessa taklauksessa täytyy olla kädet sen verta ylhäällä, että ne osuvat taklattavaa päähän!!! Näin ei todellakaan tässä tapauksessa käynyt!!

Niin, että katso itse niitä videoitasi herran jestas sentään!!!:mad:

Suosikkijoukkue
Tappara
Taklaus osuu varmasti päähän, jos sitä vastaanottava pelaaja on kyyryssä. Tässä tilanteessa MOjanen ilmeisesti katsoi olevansa alin pelaaja kaikista, eikä olettanut takanaan olevan vastustajia ja otti tilanteeen sitten nikkomaisesti. Mutta Ruutu oli. Kaikkien olisi hyvä muistaa se, että pidetään se pää pystyssä siellä kentällä.

Jos tilanne olisi tullut samoin kuin viimekeväinen JOjasen "laitataklaus", jossa vastaanottaja kääntyi viime hetkellä selin niin tilanne olisi pitänyt jättää jäähyttä. Nyt kuitenkin Ruutu näki pari sekuntia ennen taklausta MOjasen asennon ja toimi häikäilemättömästi. Tämä tahallinen vahongoittaminen VOI olla se syy, jolla pelikieltoa tulee, mutta mielestäni kyseessä oli puhdas taklaus (ei selkään, ja pääosuma tuli vartalolla). Jos MOjanen olisi ollut pystyssä, tilanteessa olisi vain ilmat tulleet pihalle.

Yhteenvetona: Kummallakin pelaajalla oli tilanteessa vastuunsa, mutta kumpikaan ei sitä täyttänyt. Ruutun olisi pitänyt jättää tuollainen riskitaklaus pois ja MOjasen olla pystyssä.

Toinen asia, joka tässä ketjussa nousi esille, oli tuo oikeutettu voitto. No sitä se kyllä oli. Toivottavasti tuomarilinja tiukentuu tämän iltaiseen otteluun. Kyllä korpesi eka erässä Jokereiden koukut. Ottelua hallitseva joukkue kärsii näistä suunnattomasti. Esim. Haassinen vedettiin kahdesti täysin selvästi nurin, ensin mailalla ja sitten kaksin käsin. Ja kumpikin tilanne keskialueella ja avojäällä. No, tuo koukkiminen sitten tasoittuikin toiseen erään, jolloin sitä myös Tappara alkoi harjoittamaan. Mutta kuitenkin, olisi hyvä, että nuo vmäiset koukut ja estelyt otetaan armotta pois.

axe

Jäsen
Viestin lähetti masaman

Mitä on päähän kohdistunut taklaus??? Kerropa minulle se!!! Minun mielestäni sellaisessa taklauksessa täytyy olla kädet sen verta ylhäällä, että ne osuvat taklattavaa päähän!!! Näin ei todellakaan tässä tapauksessa käynyt!!

Niin, että katso itse niitä videoitasi herran jestas sentään!!!:mad:

Mikäli kaikkien kiihkeiden huuto- ja kysymysmerkkiesi keskeltä ehdit, niin näytäpä mulle kohta, jossa puhun päähän kohdistuneesta taklauksesta. Minä sanoin että taklaus osuu päähän. Päähän osuminen ja siihen osumisen yrittäminen (kohdistaminen / kohdistuminen) ovat eri asioita. Mutta saa olla aika urigelleri jos pystyy väittämään ettei Ruudun olkapää osu Ojasta päähän.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Raportista

Karri Frisk kirjoittaa:
Tapparan leirissä maalia protestoitiin lujasti, sillä Jokereiden pelaaja oli tilanteessa maalivahti Draperin päällä. Päätuomari ei näyttänyt tilanteessa maalia, muttei nähnyt yllättäen tarpeelliseksi mennä tarkastamaan tilannetta videoltakaan.

Mitäs sieltä viedoilta tarkastetaankaan?

# 509 Videomaalituomari - Video Goal Judge
(a) Kun Sm-liigan ottelussa käytetään videomaalituomaria, hän voi tarkastaa seuraavat tilanteet:
1. Ylittikö kiekko maaliviivan?
2. Menikö kiekko maaliin ennen kuin maalikehikko siirtyi pois paikaltaan?
3. Ohjattiinko kiekko maaliin kädellä tai potkaistiin kiekko maaliin?

(b) Tilanne voidaan tarkastaa ainoastaan erotuomarin pyynnöstä.

JanJ

Jäsen
itse olen ainakin tyytyväinen Jatkoajan raportteihin sen vuoksi että niissä otetaan kantaa ja herätetään keskusteluja. Totta on sekin että monissa nykypäivän medioissa ei uskalleta enää sanoa mitään mikä voisi suututtaa jonkun (lue: pelätään mainosmarkkojen vähenemistä).

Itse toivon että finaalisarja venyy viiteen matsiin. Hienoa viihdettä, yksi valitettava loukkaantuminen tosin mukana, mutta silti: hyvä peli, näitä lisää!

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko kellään parempaa tietämystä tuosta kiistellystä Jokerien kolmannesta maalista? HN:n lähetyksestä ei voinut mitenkään nähdä, oliko narri-pelaaja itse mennyt Draperin alueelle vai oliko Tapparan mies hänet sinne tuupannut.

Anyway, aika hieno peli ja useita hienoja maaleja, ei mitään räkäisiä sumppusöhellyksiä. Kenties Mikkolan maali oli kaikista upein, vaikka ei Alasen ja Uhlbäckin vedoissakaan mitään moittimista tosiaankaan ollut, muista puhumattakaan.

Jos ei sitä T. Ruutun tempausta huomioida, pahin moka kyllä sattui Puistolalle, joka jätti M. Ruutun aivan yksinään Draperin eteen odottelemaan Mustasilmän syöttöä - tuhoisin seurauksin.

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Ilmeisesti tämän raportin oli kirjoittanut todella puolueeton taho... Samaa peliä en nähnyt omasta telkkarista. No, joskushan sen huonoimmankin raportin pitää tulla.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs JYP
  • 2.06
  • 4.10
  • 3.10
Jukurit vs K-Espoo
  • 1.96
  • 4.20
  • 3.30
KooKoo vs Ässät
  • 1.65
  • 4.60
  • 4.35
Pelicans vs Sport
  • 1.80
  • 4.20
  • 3.85
Tappara vs TPS
  • 2.20
  • 4.10
  • 2.84
Lukko vs Kärpät
  • 1.76
  • 4.65
  • 4.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy