tombraider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen Tappara
Fanithan Tapparalla päättääkin hankinnoista. Otettiin teistä mallia kun huutamalla huusitte Calounin takaisin tossa lähihistoriassa. varmuuden vuoksi ;)
Ehkä olen itse hieman huono henkilö sanomaan mitän, koska itse kannatan Tapparaa. Silti ymmärrän kyllä ihan hyvin JYP:in kannattajien turhautumisen. Oma mielipiteeni asiaan on se, että eipä niitä pelaajia olisi ihan niin usein pakko samasta paikasta hankkia. Mutta asiaan.Viestin lähetti erzo
En tiedä, onko kyse yhden henkilön kommenteista vai mistä, mutta ainakin itselleni on jäänyt sellainen mielikuva näistä JYP-Tappara-siirroista, esim. Vertalasta ja Luomasta, että miesten kehitys on Tapparan ylivertaisen valmennuksen ansiota. Ja JYPissä jatkaessaan heistä ei olisi tullut mitään...
Eheh. Harvemminpa Suomessa fanit pystyvät täysin päättämään joukkueen tekemisistä (useimpien joukkueiden kohdalla). Varmasti jos jotkut fanit saisivat päättää siitä tuleeko Michaud Tapparaan, (kuten minä TÄLLÄ hetkellä) noon eivät kaikki välttämättä häntä ottaisi joukkueeseen (minä mukaanlukien). Yleistystä, joopa joo...Viestin lähetti BigRedBob
Mitä ihmettä? Eihän Tapparalla pitänyt olla mitään maalivahtiongelmaa! Siitä ei ole vielä kauaa aikaa mennyt, kun heitin eräille Tapparan kannattajille (huumorilla tosin), että ostakaa meiltä Dreipperi, johon tuli kitkerää kommenttia siitä, kuinka lujasti Lehto/Hovi-kaksikkoon luotetaan ja Tapparaanhan ei tarvita mitään muita veskareita, sillä tuolla kaksikolla tultaisiin pärjäämään pitkälle tulevaisuuteen. Ajat muuttuvat.
Viestin lähetti BigRedBob
Siitä ei ole vielä kauaa aikaa mennyt, kun heitin eräille Tapparan kannattajille (huumorilla tosin), että ostakaa meiltä Dreipperi, johon tuli kitkerää kommenttia siitä, kuinka lujasti Lehto/Hovi-kaksikkoon luotetaan ja Tapparaanhan ei tarvita mitään muita veskareita, sillä tuolla kaksikolla tultaisiin pärjäämään pitkälle tulevaisuuteen. Ajat muuttuvat.
Viestin lähetti TBK
Minä epäilen olisiko Jypissä ollut ainakaan maalivahtivalmmenus sen parempaa. Tapparassa on ainakin tähän mennessä ollut mies joka on tehnyt suurimman osan Suomalaisista huippu veskoista. Tällähetkellä ei Suomesta parempaa miestä löydy.
http://www.tappara.fi/joukkue/jsiren.htm
-Tammi
-Myllys
-Toskala
-Markkanen
jne. jne.
Viestin lähetti TBK
Kyllä olet oikeassa, että Tappara on saanut Jypin pelaajia viimekausina. Tapparaan on tullut: Mikko Luoma, Miska Kangasniemi, Jyrki Välivaara, Jussi Tarvainen, Marko Ojanen, Mika Lehto ja Timo Vertala. On siinä listaa ja ymmärrän teidän hermostumisen siitä. Mutta siitä, että te hermostutte jos Tapparalaiset hehkuttaa onnistuneilla valmennusmetodeilla, niin sitä en ymmärrä. Eikö onnistumisesta saa mainita? Ja kun vielä kaiken lisäsksi asialla on vinha perä.
Viestin lähetti TBK
kirjoitit:
jaadajaadajaada -oma lainaus-
Näihin olen jo kirjoittanut edellisissä viesteissäni. On kohtuutonta väittää minun kertoneen sontaa. Asia olisi eri jos olisin maininnnut Lehdon ongelmien nimenomaan johtuvan tästä. Mutta näin en ole suoranaisesti sanonut. Sanoin:
---clip---
Ja Tapparan puolustuksen laatua hehkutti joku muu kuin minä. Joten pidetään ne sonnat sielä Jyväskylässä.
Viestin lähetti erpe
Ensinnakin, minua kylla korpeaa nama tammi-helmikuun sopimukset ihan rajustikin. Ja toisekseen kuten sergei mainitsikin asenne jonka mukaan Tappara pelastaa vain Jyvaskylalaisia hiomattomia timantteja ja valmentaa ne sitten glooriaan on vaaristeleva.
Viestin lähetti erpe
Niin kirjoitin, mutta sina et vastannut.......
........Halusin vain aidosti tietaa miten Lehtoa on parannettu ja listasin miehen huonoja ja hyvankin puolen esille, ne mitka viimevuodesta tuli mieleen.
Viestin lähetti trivekku
Hämäläinen, Koskenkorva, Pirnes, Lehto, kehitystä ei ole juurikaan tapahtunut. [/B]
Viestin lähetti NK
Jep. Hämäläinen, Koskenkorva ja Lehto ovat kaiken lisäksi pelanneet liigapelejä Tapparassa jo yli puolitoista kuukautta, ja otteluita heille on kertynyt Tapparan paidassa kohta melkein parikymmentä! En tiedä, millä vauhdilla siellä Jyväskylässä pelaajat kehittyy mutta eiköhän ole hiukan ennenaikaista arvioida näiden pelaajien kehitystä tässä vaiheessa.
.
Viestin lähetti TBK
No niin, Aamulehti kertoi tänään Hovin tehneen tilaa Michaudille ja siirtyy ainakin täksi viikoksi Kookoohon. Case Hovi ja Lehto selviää varmasti myöhemmin, mutta epäilen, että jos Lehto ei saa torjuntojaan kuosiin ennen tammikuuta, niin hän tekee tilaa vuorostaan Hoville.
Viestin lähetti trivekku
Jypin Pitkämäki on loukkaantunut ja ilmeisesti Jyp tarvitsee kakkosveskarin (Tervo on liian kokematon), sillä Jussin sairasloma saattaa olla pitkäkin. Tälläistä puheltiin Jypin ketjussa.
Entäs Sasu Hovi, vuokralle Jypiin, olisikohan mahdoton ajatus?