Tappara, yli puolen Suomen oma joukkue

  • 4 167
  • 47

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Nyt kun Kerho tunnutaan tiputtavan jatkossa viekkautta ja vääryyttää käyttäen, ehkä osin huonoa tuuriakin, niin lienee paikallaan ryhmittyä oikein joukolla Tapparan taakse Jokereita vastaan. Tampere, tuo kiekkoilevien isoisien muinainen kehto, joka jo ammoisista ajoista on ollut kiekkoilevan kansan keskipiste pyhättönään Hakametsä. Vieläkään ei olla aivan varmoja, kumpi tuli ennnemmin Hakametsä vai jääkausi, eikä sillä niin väliäkään. Täällä esi-isiemme kunnailla on syytä käydä taistoon yhteistä vihollista vastaan, tuota monikansallista, rahaa ja harvainvaltaa edustavaa Niken mannekiini ryhmää, jota muka leikkisästi Jokereiksi kutsutaan.

Mikä olisi uljaampi näky kuin voiton maljaa isänmaallisissa väreissä kantava nuorten atleettien joukko, etunenässään Barkov, Ojanen, Draper ynnä muut maamme uljaat nuoret. Siinä tulisi tippa silmään Pohjalaisellakin kiekkoilun ystävällä kun sinisen ja valkoisen ja orans..., no olisi se melko hieno näky kuitenkin ja isänmaallinenkin, sitä oranssia lukuunottamatta. Nyt on tullut aika hengen ottaa mittaa materiasta ja koko joukolla on syytä meidän rehellisen urheilun ystävien kerääntyä Tapparaa kannustamaan kohti korkeinta saavutusta, Suomen mestaruutta, joka näin vuosien tauon jälkeen on mahdollista saavuttaa Tampereella.
 

sulovilen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPA
Kai tämä öppe huomaa Jokereiden olevan koko Suomen oma joukkue, kun he sitten kuitenkin vievät mestaruuden. Porkkanahousut kun nyt ovat vain puolen Suomen joukkue, eikä nyt semmosen takana kannata kenenkään seistä....?

ei hymiötä
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
*hihihi...* Ipan faneilta ei todellakaan näytä heruvan sympatiapisteitä edes vähemmän vakavasti kirjoitetulle tekeleelle, jos siinä vain esiintyy sana "Tappara" :D
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Liittoutukaa vain!

Liittoutukaa vasta sitten kun Jokerit on selvittänyt tiensä finaaliin, joka ei ole vielä läheskään kirkossa kuulutettu.

Mutta muistakaa että jos Jokerit vie mestaruuden Tapparan ja teidän muiden joukkueiden fanien nenän edestä, kohdistuu kettuilu Tappara-fanien lisäksi myös teihin.;)
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vilpitön

Joo ...

Vilpittömästi toivon, että joko HPK tai Tappara vie pytyn tai pojan tai mestaruuden tai mikä se nyt onkaan.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kun kerran meikäläiset ovat ulkona tämän kevään kahinoista, on minulle käytännössä sama, kuka mestaruuden vie. Toivon parasta peliä esittävän joukkueen voittavan, on se sitten Tappara, HPK tai Jokerit.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Puoli Suomea...

Itse olen aina luullut että Kärpät on se joukkue jota kannattaa maantieteellisesti yli puoli Suomea joten uskon Kärppien voittavan ens vuonna mestaruuden!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tapparan pelaajia varmasti lämmittää tieto, että Posion mopojengin puheenjohtajakin on laskettu Tapparan taakse vaikka ei tiedä edes miten jääkiekkoa pelataan mopon kanssa.

Jokereilla on paljon kannattajia ja se, että minä olen yksi niistä riittää minulle :)
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
JES JES niin sitä pitää !

Hienoa Hienoa nyt vaan kaikkien liigajoukkueiden fanit jaloon taisteluun ilkeää jokerijoukkuetta vastaan. Iso, paha, ilkeä ja aivan liian rikas narrikonserni ei saa missään tapauksessa voittaa, koska sehän olisi pyhäinhäväistys. (ja jos Jokerit jotenkin sattumankaupalla sattuisi voittamaan, niin Hjallishan on lahjonut kaikki tuomarit, joten ei Jokerit oikeasti mitään voittanut)

juupajuu...kiitosta vaan....;)
 
Minä kun luulin, että kaikki ovat Tapparaa vastaan, kun kerta lähes kaikkien kiekkoa seuraavien sympatiat ovat pienen sekä pippurisen HPK:n puolella. Ja kun oma joukkue on tippunut, (ja jos HPK ei finaaliin pääse) niin sittenhän tuolla logiikalla finaalien seuranta romahtaa, koska kukaan "ulkopuolinen" ei ole Tappara tai Jokereiden puolella. Ehee :D
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sori vaan, kyllä mä uskon, että Jokerit saa mun sympatiat, mikäli ehdin finaalisarjaan mennessä toipumaan tappiosta ja kiinnostumaan uudelleen jääkiekosta. Jokerit vaan on tällä kaudella eniten miellyttänyt ja sillä siisti. Toki HPK pelaa myös kivaa kiekkoa, mutta mä en vaan oo koskaan tykännyt niistä, syytä en tiedä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Viralliset ja puoliviralliset Ilves-fanit kiskovat herneen klyyvariinsa kieli poskessa tehdystä kirjoituksesta.

Minulla kun ei ole kirjoitusoikeuksia rakkaan naapurimme palstalle niin kysäisenpä tässä ihan julkisesti että mihin katosi Ilveksen foorumilta ketju: Tapparastako mestari , jonka oli aloittanut suuresti ihailemani Tappara-sympatiseeraaja Atso Keskiviiva?

Joko te pässinpäät alatte omiannekin sensuroimaan?

Ei muuta kuin hyvää loman jatkoa sinne naapuriin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisätäämpä nyt tähän ketjuun tuosta Ilveksen foorumista. Siis miksi kaikki esim. Tapparaa koskevat keskustelut löytyvät vapaasta keskustelusta eivätkä kiekkokeskustelusta? Kiekkokeskustelua mainostetaan mm. lauseella "Asiallista keskustelua JÄÄKIEKOSTA." Eikös Tappara pelaa vielä tänä keväänä jääkiekkoa toisin kuin eräs toinen tamperelainen SM-liigaseura?:D
 

Lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
....

Pepeetto. Ei se mihinkään varsinaisesti kadonnut...se siirrettiin vapaankeskustelun puolelle.

Minulla tekee kyllä tiukkaa kumman puolelle kävisin, tosin tuskin kovinkaan suurella sydämellä kummankaan.
Eiköhän se Tappara (huomatkaa isokirjain :confused: ) vie kuitenkin ne sympatiat ihan vain tamperelaisuutensa puolesta ( joo ei ne pelaajat vaan organisaatio :D )
Veikkaan Tapparan voittoa voitoin 3-1. Areenan kirous jatkukoon hamaan ikuisuuteen aamen :) Joskohan siellä kohta tajuttaisiin rakentaa joukkuetta pitkäjänteisesti. Ei se raha ratkaise, vai mitä kerho?

-Lynx-
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tällä hetkellä, nämä kaksi turhaa viikkoa...

\0/ JOKERIT!!! \0/


Ai mikä puolen Suomen joukkue?
 

Carlos

Jäsen
Voi viulu, nyt meneekin vaikeaksi! Rakas helsinkiläinen(:D) vihollinen Jokerit, vai "maalaisseura" Tappara? Vaihtelu virkistää, siksi tappara olisi kiva, mutta taas toisaalta... onpas hankalaa.

Eipä siinä muuta, luulen että finaalissa kohtaa kaksi Suomen parasta joukkuetta, toivotaan peleistä hyvätasoisia, viittä ottelua ja viimeistä maalia jatkoajalla. Tällä kertaa mielellään niin selkeä ettei tarvitse puida jälkikäteen videotarkistuksia/korkeita mailoja. Tyyliin "Janne Ojanen/baibai TPS" kelpaa hienosti.

Oikeastaan vaaka kääntyy Ilmalaan, sillä tunnen yhden niin älyttömän tyhmän tapparafanin, että en haluaisi nähdä hänen juhlivan (K-18 tavaraa).
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tällä hetkellä ei voisi siis vähempää kiinnostaa kuka voittaa ja kuka häviää. Se on nyt ihan sama, kuka sen voittaa tänä vuonna, kun väri ei millään voi enää olla punainen. Sympatiat on vielä HPK:n puolella, mutta jos tänään ei voittoa heru, niin aivan sama...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Railwayman:

Hieno kirjoitus,mutta käännän silti peukkuni pystyyn Jokerien puolesta.Liputin täällä aiemmin Tapparan puolesta,mikäli me emme pääsisi jatkoon.Tilanne on nyt kuitenkin muuttunut ja toivon Helsinkiläis-seuran voittoa finaalissa,mikäli se sinne pääsee.Miksi näin teen?:Yksinkertaisesti siitä syystä,että en ole enää piiiiiitkään aikaan ollut mikään fanaatikko näissä asioissa ja Jokerit ovat silti Helsinkiläinen jengi.

Tsemppiä Jokereille jatkossa,tuokaa poika takaisin stadiin!!!!!!
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osa siitä toisesta puolesta Suomea

Mahdollisessa Tappara-Jokerit finaaliparissa on vain yksi paha vika: Molemmat eivät voi hävitä. Tämän vuoksi jätänkin ko. finaalit katsomatta enkä myöskään kommentoi niitä mitenkään täällä.

Klassista vertausta käyttäen mestaruus Tapparalle tai Jokereille on ns. Skylla ja Kharybdis -tilanne. Englantilainen sanoisi between the devil and the deep blue sea.

Multileuan miljonäärit vs. kahvakuninkaat - ei voisi vähempää kiinnostaa. Ikävä tuottaa ketjun avaajalle pettymys, mutta epäilen, että kohtuullisen suuri joukko kiekkofaneja suhtautuu asiaan samalla tavalla.

Jos kuitenkin aseella uhaten painostettaisiin ottamaan tähän pariin jonkinlainen kanta, pitää sanoa, että Jokerit voittakoon. Ne sentään pelaavat jääkiekkoa (sitä ei ole vaikeaa myöntää - tuomaritoimintaa lukuunottamatta Kerho - Jokerit -sarja on ollut parasta kiekkoa mitä tässä maassa on nähty aikoihin).
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Alkaa raivostuttaa

Kyllä kerhon pitäisi voittaa, niitä on kohdeltu väärin ja tuomarit ovat niitä vastaan ja vaikka mitä, pitäisi Upin nyt tajuta, että malja Hämeenlinnaan, heti, he sen ansaitsevat, kysy vaikka Lintuvaaralta.

Playoffsit ovat turhia, ei sillä ole väliä voittaako vai häviääkö, et voi voittaa jos Harry lahjoo tuomarit!
Miksei liigaa voida ratkaista sympatia pisteillä!

Hämeenlinnalaiset herätkää tuosta säälista. (ette kaikki valita, moni teistä)

Kyllä se on aika sama kuka voittaa liigan tänä vuonna kun HIFK keräilee lomilla, Jokereille onnea, vaikka eiväthän he sitä tarvitse koska heillä on rahaa jolla lahjoa tuomareita!
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En olisi uskonut, että joskus sympatiani voisivat olla Jokereiden puolella. Nyt niin kuitenkin kävi. Kaksi syytä. 1. Machulda. 2. Ei tuollaista kitinää kestä kuunnella. Aivan naurettavaa valittamista. Tuollaisella ininällä ei sympatiaa heru.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Ei Tappara ainakaan meikäläisen sympatioita saa. Hyvä joukkuehan se on, ei siinä mitään mutta toivon todella että Jokerit vie mestaruuden, sen verran hyvä joukkue niillä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös