Tappara-TPS ti 2.4. ottelu 3

• 3 739
  • 51
Suosikkijoukkue
TPS, TurHmA, Anaheim Ducks
Lyhyt kommentti tohon äskeiseen vähän kiivaaseenkin sananvaihtoon: Tappara on kahvakiekon ehdoton isä ja äiti!!! Vähän oli pelityyli ehkä siistiytynyt edellisvuodesta, mutta sama meininki edelleen keppiä kainaloon ja sitten roikutaan.

Blokkausta ovat harrastaneet muutkin joukkueet TPS mukaanlukien. Eikä mieheen kiinniajamisessa mitään pahaa ole, pitää vaan painaa kovempaa, hyökätä ja tehdä maali. Kuten maestro Jursinovkin aikoinaan sanoi:"hjalat hjalat".

Tappara oli parempi ja sillä selvä. Enemmän laukauksia, hyökkäävää peliä, enemmän paikkoja ja parempi motivaatio. Tulos tiedetään.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Sivustakatsoja 8-)
Blokkausta ovat harrastaneet muutkin joukkueet TPS mukaanlukien.

Selittäisikö joku asioista tietävä minulle onko blokkipeli väärin? Kun blokkaus menee estämisen puolelle on se väärin, mutta eikö blokkaus ole juuri sitä, että ollaan paikallaan tehden este vastustajalle? Siis kulmapelihän on juuri tätä. Tai pitäisi olla. Eli Sivustakatsoja tarkoitti ilmeisesti estämisiä ei blokkauksia?

Isistä ja äideistä en niin tiedä, mutta mikäs se Jyp HT sitten oli? setä, vaari, kaima? Minä kuulin Tapparan isällisistä ja äidillisistä ulottuvuuksista vasta Hannes Kapasen suusta ennen viime kevään finaaleja. Ehkä olen sitten tynnyrissä kasvanut ja asunut tai sitten minua on varjeltu kaikelta ulkomaailman pahalta. Onneksi ei ole tässäkään asiassa pojista polvi pahentunut tai Tepsin tapauksessa tyttärestä polvi pahentunut:p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy