Eeyore kirjoitti:Olet (muutama muu mukaan lukien) missannut koko homman ytimen. En sitä kiellä, etteikö parempi olisi voittanut tuotakin peliä. Siinähän se, 0-1 taululla 60 minuutin jälkeen. Tapparalla pelissä noin 2 maalipaikkaa, Pelicanseilla muutama enemmän ja vieläpä yksi käytetty sellainen.
Pointti oli se, että kausikortin omistajana olen veen väsynyt maksamaan tuollaisista otteluista. Ei se ole tämä yksittäinen peli, ei tämän kauden pelit, vaan aivan kaikki Pelicans pelit. En muista nähneeni yhtään hyvää Pelicans ottelua, olipa Tappara sen voittanut tai ei. Vaikka Tappara olisi tehnyt eilen sen maalin 4 sekuntia ennen loppua, se ei olisi muuttanut sitä tosiasiaa, että peli oli täysin paska alusta loppuun.
Kotijoukkueen tehtävä tehdä pelistä peli? Joo... silloin kun huvittaa. Eipä näytä vain ikinä huvittavan tiettyjä rupusakkeja vastaan. Tästä minä olen maksavana katsojana huolissani. Kuitenkin, en niin paljoa, että ostaisin 26 kappaletta lippuja kausikorttini sijaan. Mutta sen verran, että tuon mielipiteeni tällä palstalla julki.
Kannattaisikohan sinun mennä esittämään tuo valituksesi Tapparan toimistolle, tai Rautakorven Jukalle. Jos siellä ei tajuta hävittyyjen Pelikans-pelien jälkeen, että niihin peleihin pitää suhtautua vakavasti ja maksavaa yleisöä kunnioittaen, niin vika on Tapparassa eikä vastuksessa. Olen sanonut ennenkin, että Tappara pilaa maineensa katsojien silmissä pelaamalla todella flekmaattisia pelejä, vaikka sijoitus varsin hyvä onkin.