Viestin lähetti peruspata
Anteeksi tyhmyyteni ja puolittainen off-topic, mutta voisiko valaista minua tämän potkutarinan osalta. Olen missannut ehkä jotain, kun tältä palstalta ensi kerran siitä kuulin. Tämän päivän Iltasanomista (ei, en ostanut moista, vaan luin KotiPizzassa) luin Villen ankaran kritiikin, ja ensimmäinen ajatus oli, että milläs mielin tervehtii Leinosen Mikkoa jatkossa.
Viestin lähetti nataS
Suivaannuttiinko Tampereella muuten Pelicansin voitosta niin, ettei Expert-pelaajan ja Ottelun Vakuuttajan palkintoa jaettu. Näitä ei ainakaan Sm-liigan otteluraportista vielä löydy.
Viestin lähetti nataS
Suivaannuttiinko Tampereella muuten Pelicansin voitosta niin, ettei Expert-pelaajan ja Ottelun Vakuuttajan palkintoa jaettu. Näitä ei ainakaan Sm-liigan otteluraportista vielä löydy.
Minä olen pitänyt varmana jo monta viikkoa, mutta kun ei ole tullut, niin usko potkuihin on hiipunut. Taitaa valitettavsti olla sillain, että Saarinen jatkaa kauden loppuun ja tekee tilaa JR:lle.Viestin lähetti Liigapörssi
Miten varmana pidätte Saarisen potkuja?
Viestin lähetti Jip Pii
Tapparan sivujen mukaan lauantaipelien tunnelmaa on määrä nostaa mm. peliä edeltävillä haastatteluilla, ja tänään "tulessa" piti olla mielenkiintoinen parivaljakko. Mutta olivatkos Mikki ja Ville lauantailöylyissä ennen peliä? Oliko kumpikaan? Kommentoitiinko siellä mitenkään tätä riitaa? Ja jos löylyt jäivät ottamatta, mitä yleisölle kerrottiin vieraiden peruuntumisen syyksi; kiuas rikki?
Viestin lähetti eagle
Kyllä tässä voisi olla Tapparan mahdollisuus jopa voittoon, vaikka en siihen uskokkaan. Ratkeaa siihen pelaako Stathos, jos Dave on maalissa uskon Tapparan pystyvän tasapaiseen taisteluun, jopa voittoon. Jos maalissa on taas Rämö, niin Tappara joutuu ahtaammalle.
Viestin lähetti dude
. Niemisellä oli "muita kiireitä ja on jossain muualla."