"Pitkäkiekko-pelicans" jne. Huoh! Milloinkohan ihmiset alkavat ymmärtää, että vieraissa ei ole tarkoitus hyökätä silmittömästi. Kärpätkin haki viisallla pelillä pisteet lahdesta ja oli parempikin vaikka Pelicans "hallitsi."
Ensin sivuilla kehuttiin Pelicansin kannattajia siitä, etteivät rupea syyttelemään ketään tappiosta. Sen jälkeen itse syytellään eikä anneta kunniaa ollenkaan voittaneelle joukkueelle. No sama se minulle, olisihan se ollut kiva, kun vastustajien faneista edes yksi olisi jollain tavalla edes kehunut voittanutta joukkuetta, mutta ei. "Kahvakiekkoa ja räkämaaleja", mitäpä muutakaan surkea lahtelaisseura osaisi.
Noniin, meni ehkä liian syytteleväksi, mutta ei mahda mitään.
edit: kun myöhemmin luin tuon tapparan kotisivujen raportin, aloin ymmärtää paremmin. Lähes jokainen tapparan keskustelupalstan manauksista ja syytöksistä oli otettu suoraan raportista (tai ehkä sitten toisinpäin). Mutta yksi asia oli faneilta unohtunut, minkä raportti kyllä muisti: "Mutta jääkiekossa ei jaeta tyylipisteitä eikä työvoittoja. Pelicans teki yhden maalin enemmän ja ansaitsi siis voittonsa. "
Niinpä niin. Lisäksi Pelicansilta olivat sivussa Laitinen, Koivunen ja Jääskeläinen, mikä nostaa voiton arvoa entisestään. Itse en uskonut voittoon ennen kuin se varmistui. jotkut eivät näköjään tahdo uskoa Pelicansin voittoa vieläkään...