Niin olisi, mutta itse en löytänyt päivän Aamulehdestä (paperi) mitään juttua aiheesta. Pidän tätä jopa hieman uskomattomana asiana, kun tiedetään miten isosta asiasta on kyse. Yleensä en lähde näihin "Aamulehti on Tapparahenkinen" -huuteluihin mukaan, mutta onhan tämä nyt aikamoinen farssi.
Niin olisi, mutta itse en löytänyt päivän Aamulehdestä (paperi) mitään juttua aiheesta. Pidän tätä jopa hieman uskomattomana asiana, kun tiedetään miten isosta asiasta on kyse. Yleensä en lähde näihin "Aamulehti on Tapparahenkinen" -huuteluihin mukaan, mutta onhan tämä nyt aikamoinen farssi.
Siellä lienee useampi haastattelupyyntö/kysely liigan ja liiton herrojen sähköpostissa. Jos Aamulehti ei kehtaa niin muut kyllä kehtaavat. Se kommentoivatko keskeneräistä asiaa muutoin kun sanomalla etteivät kommentoi keskeneräisiä asioita on sitten toinen juttu. Jotain kyllä yleisellä tasolla tarvisi kommentoida.Tässä olisi varmasti jollekin toimittajalle jutunjuurta kun kyselisi Liigalta ja jääkiekkoliitolta, mihin toimiin aikovat ryhtyä tapauksen takia.
Lain mukaan rikokseen yllyttäjälle annetaan sama tuomio kuin itse rikoksen tekijälle. Joten kyllä tästä Rautakorpi voidaan tuomita, jos rikos todetaan tapahtuneen.Eli pelaajat ovat ne, ketä tästä voidaan lain rikkomisesta rangaista, esim sakoilla.
Tässä on seuraamukset pähkinänkuoressa. Ei tule tapahtumaan mitään, vaikka vaarannetaan koko vitun liigan jatko, sivulliset ihmiset ja ihan tahallaan. Saatana tavallinen ihminen ei ole nähnyt vanhempiaan eikä lapsiaan VUOTEEN, koska ovat riskiryhmää, niin Jukalla on vähän urheilullista painetta. Haistakaa vittu,
Villi veikkaukseni on, että tekijät löytyvät tahoilta poikakoti.com ja Santtu Silvennoinen.
Lain mukaan rikokseen yllyttäjälle annetaan sama tuomio kuin itse rikoksen tekijälle. Joten kyllä tästä Rautakorpi voidaan tuomita, jos rikos todetaan tapahtuneen.
Tässähän on aineksia vaikka mihin. Jos näillä junnuilla on joku sopimus ja tapparaa voidaan pitää työnantajana, niin kyllä työnantajakin on ainakin aika lähellä sitä, että olisi lakia rikottu. Riippuu tietenkin siitä, että miten tämä viestintä on tapahtunut ja kenen aloitteesta....
Eli pelaajat ovat ne, ketä tästä voidaan lain rikkomisesta rangaista, esim sakoilla.
...
Ei ole ollenkaan itsestäänselvää, että kausi saadaan loppuun. Viittasin siis kauden jatkoon, en koko Liigan tulevaisuuteen. Mutta kiva että Jukka sai uusia faneja, ja löytyy kovia jätkiä, joita ei purista tahallinen koronaeristyksen rikkominen, koska on urheilullisia paineita.Vaarannetaan koko liigan jatko? Nyt ihan oikeasti jäitä kypärään. Ihan vasta koko etelä kävi hiihtolomalla pohjoisessa ja täällä pidetään Rautakorven/Tapparan toimintaa liigan tulevaisuuden vaarantavana sotarikoksena, sallikaa mun nauraa. En ole ennen pitäny Tapparaa oikein missään arvossa mutta nyt kyllä pisteet nousi. Toivon todella, ettei tästä tule kenellekään asianomaiselle muuta seurauksia kuin nuhtelut.
Tämä nyt on ihan typerää huutelua ja kertoo vain siitä, miten ihon alle tämä Tapparan kannattajillakin menee. No, jos yllämainitut tahot ovat rikosilmoituksen takana, niin kiitos heille siitä. Jos ei, niin kiitos niille jotka ovat.Villi veikkaukseni on, että tekijät löytyvät tahoilta poikakoti.com ja Santtu Silvennoinen.
Tuskin tuo jäävuoron tarjoaminen täyttää rikoslain pykäliä. Eri asia, jos kävisi ilmi, että pelaajia olisi uhkailtu ja pakotettu tulemaan hallille. Olisi myös eri asia, jos kyseessä olisivat olleet alaikäiset pelaajat. Kyseiset täysi-ikäiset pelaajat ovat kuitenkin saaneet tartuntautilääkärin määräyksen ja ohjeet lain mukaiseen eristykseen.
Ei ole ollenkaan itsestäänselvää, että kausi saadaan loppuun. Viittasin siis kauden jatkoon, en koko Liigan tulevaisuuteen. Mutta kiva että Jukka sai uusia faneja, ja löytyy kovia jätkiä, joita ei purista tahallinen koronaeristyksen rikkominen, koska on urheilullisia paineita.
Itse en kunnioita pätkääkään. Kunnioitan heidän oikeutta olla väärässä ja sanoa se ääneen, mutta onhan toi nyt vähä-älyistä ja ei ansaitse kuin halveksuntaa. Tyhmiä ja halveksuttavia ihmisiä, ainakin tältä osin..... Itse olen eri mieltä koronasta kuin Hrachovina tai Blood, mutta kunnioitan heidänkin mielipiteitään.
....
Ei kyllä selittänyt juurikaan mitään. Sanoi vaan, että virhe on tehty ja ei toistu. Näkee kyllä, että äijä on ennenkin ollut haastateltavana. Toimittaja ei haastanut lainkaan, joten puhui tasan tarkkaan mitä halusi ja oli suunnitellut. Vähän lipesi alussa kun selitti jotain lieventäviä asianhaaroja. Pyyteli jopa anteeksi mm. hallihenkilökunnalta.....
Edit: Jaa Rautakorpi pitä jonkun tiedotustilaisuuden. Ottako joku vetoja siitä, että Rautakorpi "ottaa kaiken vastuulleen" ja selittää, että "sekoili karanteenin ja näiden eristysten kanssa". Ilmiselvä selitys on ettei ymmärtänyt kundien olevan lain vaatimassa eristyksessä.