Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mites Japi?Mihis se Kärki suuntaa, eikös Artullakin edelleen se liigasoppari Tapparan kanssa ensi kaudesta ole.
Mites Japi?Mihis se Kärki suuntaa, eikös Artullakin edelleen se liigasoppari Tapparan kanssa ensi kaudesta ole.
Mun mielestä tän Tapparan pitkän dominanssikauden erikoisimpia juttua on ollut se, kuinka paljon huippuja häipyy melkein joka kausi ja aina sieltä vaan fiilataan ja höylätään uus kärki. Viime kaudenkin jälkeen lähti Lehterä, Ojamäki, Seppälä, Merelä, Matushkin, M.Davidsson ja liideripuolelta Kuusela ja Virtakin.Mielenkiintoista, että keitä on tulossa sisään, kun ilmeisen kovia ukkoja on lähtenyt. Toki vetovoima on varmasti kohdillaan, joten tyhjin käsin ei tarvitse jäädä.
Kyä Liedeksellä oli hyvin vaikeatkin ajat. Finaalin voittomaali ja alkukauden tehot on toki mielessä mutta kyllähän hän oli aivan yössä pitkiä aikoja ja liike oli tosi tahmeaa lähes koko kauden. Nopeassa pelissä ei elementissään mutta laadukas ukko ilmanmuuta toki. Voittomaali jää historiaan, hieno homma sekin.
Olisiko ensikaudeksi hyökkäys alla olevan näköistä. Varmaan aika lähellä ainakin.
Rafkin on enemmän allrounderi, vähän huolimaton, eli toistaiseksi ei vielä semmoinen jonka laittaa kentälle puolustamaan lopussa johtoa. Kiekollisesti "ihan hyvä" mutta ei riitä ainakaan ykkösylivoimalle. Plussaa kovuudesta ja logolle pelaamisesta, ollut jo EHT:lla ja saumat kehittyä eurooppalaiseksi huippu all-around-pakiksi, tuskin NHL-tasolle, kun ei löydy mitään huippuominaisuuksia.Pakistoon huhuttua Rafkinia ei ole hirveästi tullut seurattua, mutta onko kaverissa potentiaalia (tai varmaankin on, jos kerta tulossa) nousta uudeksi "Vittasmäeksi" vai onko avut kiekollisessa pelaamisessa?
Toiveissa Granathin jatko.
Ei muita lähtijöitä kauheasti sinänsä ikävä tule, mutta Camperin ehkä olisi voinut vielä toisenkin kauden pitää. Tiedä sitten onko itse halunnut lähteä, vai eikö tarjottu jatkoa. Aamulehden maaliskuisen haastattelun perusteella jäi vähän mielikuva, että ehkä ei itse niin innostunut ollut jäämään. Vaimo olisi kyllä Tampereella viihtynyt.Camper, Babtiste, Witkowski, Ekberg ja Matson eivät jatka Tapparassa
Sama. Camper olisi ehkä olisi voinut jäädä, mutta muita ei juurikaan tule ikävä. Toki luulen, että Grönborg hakee enemmän liikettä omaavia pelaajia, jotka siten paremmin pystyy toteuttamaan kiekkoa mitä haluaa.Ei muita lähtijöitä kauheasti sinänsä ikävä tule, mutta Camperin ehkä olisi voinut vielä toisenkin kauden pitää. Tiedä sitten onko itse halunnut lähteä, vai eikö tarjottu jatkoa. Aamulehden maaliskuisen haastattelun perusteella jäi vähän mielikuva, että ehkä ei itse niin innostunut ollut jäämään. Vaimo olisi kyllä Tampereella viihtynyt.
”Kotoa on kahden minuutin kävelymatka hallille. Käymme katsomassa vanhempien poikien treenit ja Carterin kotiottelut. Mielestäni viihdymme täällä hyvin, ja minun puolestani Carter saisi pelata Tapparassa ensi kaudenkin”, Erika Camper toivoo.
Carter Camper itse pohtii mahdollista jatkoa Euroopassa myöhemmin kesällä.
”Päätökselläni ei ole kiire. Pitää ajatella lastenkin parasta. Ohiossa olisi vanhemmat, suku ja ystävät lähellä”, Camper sanoo."
Kyllä Camper ilman muuta oli joukkueen kantavia voimia ja mahtuisi kokoonpanoon jatkossakin.Ei muita lähtijöitä kauheasti sinänsä ikävä tule, mutta Camperin ehkä olisi voinut vielä toisenkin kauden pitää.
Kyllä Camper ilman muuta oli joukkueen kantavia voimia ja mahtuisi kokoonpanoon jatkossakin.
Paskan vitut. Rafkinithan otti ja osti sen takaisin siltä joka sen silloin vuosia sitten osti, siirsi sata metriä toiseen suuntaan ja ajoi konkurssikypsään tilaan. Nyt se on taas alkuperäisillä omistajilla ja entisellä paikallaan.Rafkin ehkä sopisi enemmän paistamaan pizzaa vaarinsa pizzeriaan, joka taisi muuten mennä jo nurin.