Tappara ja Kahvaus

  • 2 902
  • 28

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Jet Ace: Ehdottamasti olen kanssasi samaa mieltä että tämä keskustelu menee jo täysin naurettavaksi! Kuvittelemmeko että jatkoajassa keskusteleminen vaikuttaisi Helkovaaraan ja muihin kabinetti-ihmisiin? :confused:

Viittasin turkulaisiin vain viime kevään osalta - sitä et voi kiistää!
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti jani73
Jet Ace: Ehdottamasti olen kanssasi samaa mieltä että tämä keskustelu menee jo täysin naurettavaksi! Kuvittelemmeko että jatkoajassa keskusteleminen vaikuttaisi Helkovaaraan ja muihin kabinetti-ihmisiin? :confused:

Viittasin turkulaisiin vain viime kevään osalta - sitä et voi kiistää!

Aivan, mutta se onkin eri juttu. Mediapeliä.

Se onkin varmaa, että viimeistään finaalien aikaan JOUKKUEET käyttävät kaikkia mahdollisia median keinoja horjuttaakseen tai vahingoittaakseen vastustajaa. Fiksu Jatkoaikalainen huomaa, koska joku valmentaja tai vastaava seuran edustaja pelaa mediapeliä. Tyhmä aloittaa kirjoittelemisen turkulaisista, tamperelaisista, hesalaisista tai oululaisista. Kirjoitetaan vielä hämeenlinnalaisten mieliksi hämeenlinnalaisista, niin kukaan ei pääse syyttämään minua siitä, etten uskoisi näidenkin mahdollisuuksiin.

Edit: Tyhmällä en tarkoita sinua tai ketään muutakaan kirjoittajaa tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parasta kiekkohuumoria pitkiin aikoihin

Oli tuon laulusanoituksen takana sitten turkulainen tai tamperelainen, ihan sama. Parasta huumoria yleensä on tervehenkinen itseironia. Ja myös tehokkainta: tuon kun kajauttaa antaumuksella Tappara-paita päällä jollekin Kahvaran-toitottajalle, niin kyllä hymy hyytyy.

Ei muuta kuin tulostamaan.

P.S. Liigan pahin kahvaajajoukkue on Jokerit.
 

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Anteeksi vanhojen kaivelu, mutta eilinen Kärpät-Tappara oli siisteimpiä pelejä tällä kaudella mailahäirinnän suhteen. Taklauksia sen sijaan nähtiin molemmilta joukkueilta runsaasti. En edelleenkään ymmärrä noita Kahvara puheita, vaikka myönnän, että omat havaintoni käsittää varsin pienen määrän otteluita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös