Tähtirinnat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Nj Devils
Voisiko joku taas kertoa, että mihin katsomoon IFK-fanit on menossa, niin voisi ehkä harkita lähtöä matsiin. Kiitos.
Viestin lähetti fiftyeight
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.
On meinaan nähty yhtä sun toista matkan varrella. Penan tämän kauden seikkailut on pientä siihen nähden mitä on aikaisemmin tapahtunut.
Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.
Viestin lähetti reds1897
Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.
Takinkääntäjiä,pelottaa ja Kaanifaniksi....Mitä sinä nyt oikein höpiset,eikös tämä ollutkaan mielipidepalsta johon saa sanoa mielipiteensä??
Minusta et saa takinkääntäjää tekemälläkään,muuta joukkuetta ei minulle ole kun HIFK.Kuitenkin tulen jatkossa(kin)sanomaan oman mielipiteeni juuri sellaisena kun sen ajattelen,enkä rupea mitenkään sensuroimaan itseäni.
Oletko kenties meidän Hifk fanien moraalipoliisi?????
On meinaan nähty yhtä sun toista matkan varrella. Penan tämän kauden seikkailut on pientä siihen nähden mitä on aikaisemmin tapahtunut.
Viestin lähetti axe
Täähän sujuu hienosti kun Tappara-fanien itse ei tarvi vaivautua edes uhoamaan ja rehentelemään.
Kiitos, pXi.
Itse asiassa tietämättämäsi osuit asian ytimeen. Kun ensimmäistä kertaa eläissäni v. 68 faija vei minut ja serkkuni katsomaan IFK-Ilves- peliä, olin myyty. Oli Brewer ja Ilveksen maalissa legendaarinen Juhani Lahtinen ilman maskia ja kypärää, silloin pieni poika ihmetteli, mikä voi olla upeampaa!
Go IFK Go!
Viestin lähetti rtvaix
Joo ...
Tappara - HIFK 3 - 5
Tämä on tieto, eli varmuus.
'Tapparan kupla sanoo poks ja käy kuin kaanien lento eli alas.
Kaikki lätkästä jotain tietävät veikkaavat HIFK:n voittoa, muut vain mussuttavat.
Eli kaans-ilves 1-3
Viestin lähetti holvius
Onko kellään tietoa, kuinka paljon lippuja on vielä jäljellä.Poolin pelin jälkeen ehtisi juuri ja juuri vielä katsomaan peliä.