Tappara-HIFK 13.10

  • 9 659
  • 105

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Voisiko joku taas kertoa, että mihin katsomoon IFK-fanit on menossa, niin voisi ehkä harkita lähtöä matsiin. Kiitos.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turpaan tulee ja kunnolla, siis IFK:lle...toivottavasti mälli tajuaa jo peluuttaa jotain muuta kun sakkea maalissa! Ja ihan oman mielenterveyden vuoksi ois mukavaa jos Tappara lopettaisi maalien tekemisen kuuteen tai seittemään, ettei tarvii antennille lähteä...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen hengessä mukana

Vaikka matsiin en lähde,niin mullapa onkin koppa Bastu bizzee joilla teen ketjukoostumukset.

Välillä peli käy varmaan kuumana n.100astetta,mutta se kestetään.Akin jääaika tulee olemaan rajaton,eli niin paljon kun pulloni vaan jaksaa peruutella kylmä rinki ympärillään tippuen lopuksi lauteelta alas ja loppukausi paskana.

Monessa liemessä meitä Hifk faneja on keitetty,mä laitan omat liemeni(Koff)ämpäriin josta aina vaihtojen välissä hörppään n.1/2 litraa sitä ihteään.

Muija perkele varmaan antaa pinalttia kohtuu kovaa tahtia,mutta siihenkin olemme tottuneet.Kolmannessa erässä(loppuilta)siirrytäänkin sitten salamasotaan Stroh 80%:stä lärviin ja naamalle ilkeä Nielikäis katse jolla vyörytämme Tapparan(Emännän)ja homma on himassa.(Mihin sammun)

Yes,kuullostaa kivalta!!!!!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.
On meinaan nähty yhtä sun toista matkan varrella. Penan tämän kauden seikkailut on pientä siihen nähden mitä on aikaisemmin tapahtunut.
Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti fiftyeight
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.
On meinaan nähty yhtä sun toista matkan varrella. Penan tämän kauden seikkailut on pientä siihen nähden mitä on aikaisemmin tapahtunut.
Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.

Näin on ja piste perään.
Minä olen sieltä nuoremmasta päästä kannattajakuntaa ja silti on tullut nähtyä enemmän kuin laki sallii.Väri ja sydän kävelevät hautaan asti käsikynkkää.En minäkään nielemättä niele kaikkia seurajohdon tekemisiä/tekemättä jättämisiä mutta usko parempaan huomiseen ei lopu koskaan.Olkoon tämä miten naiivia tahansa,en välitä.Aion olla jatkossakin hallilla,koska pelkästään se popcornin tuoksu,joka tulee vastaan ovella,saa tulemaan uudestaan ja uudestaan.Jäähalli on minulle opettanut vanhempien "Kultaisten Neuvojen" jälkeen enemmän kuin mitkään koulut yhteensä.

Ei jääkiekko ole todellakaan kaikki kaikessa mutta se miten paljon on HIFK:n mukana elänyt,voittanut ja hävinnyt,riemuinnut taivaallisesti ja kärsinyt perkeleesti,ei unohdu.Ei sitten millään.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
fiftyeight

Viestin lähetti fiftyeight
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.

Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.




Takinkääntäjiä,pelottaa ja Kaanifaniksi....Mitä sinä nyt oikein höpiset,eikös tämä ollutkaan mielipidepalsta johon saa sanoa mielipiteensä??

Minusta et saa takinkääntäjää tekemälläkään,muuta joukkuetta ei minulle ole kun HIFK.Kuitenkin tulen jatkossa(kin)sanomaan oman mielipiteeni juuri sellaisena kun sen ajattelen,enkä rupea mitenkään sensuroimaan itseäni.

Oletko kenties meidän Hifk fanien moraalipoliisi?????
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiitos, pXi.
Itse asiassa tietämättämäsi osuit asian ytimeen. Kun ensimmäistä kertaa eläissäni v. 68 faija vei minut ja serkkuni katsomaan IFK-Ilves- peliä, olin myyty. Oli Brewer ja Ilveksen maalissa legendaarinen Juhani Lahtinen ilman maskia ja kypärää, silloin pieni poika ihmetteli, mikä voi olla upeampaa!
Go IFK Go!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
En ole moraalipoliisi, mutta jokaisen on tunnettava vastuunsa. Siitä elämä koostuu.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Re: fiftyeight

Viestin lähetti reds1897
Viestin lähetti fiftyeight
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.

Jos tunnustaa väriä, on puolustettava omiaan eikä puukotettava selkään! Jos pelottaa, niin voi vaihtaa vaikka Kaani-faniksi. Kysy vaikka nykyisiltä Jokeri-faneilta.


Takinkääntäjiä,pelottaa ja Kaanifaniksi....Mitä sinä nyt oikein höpiset,eikös tämä ollutkaan mielipidepalsta johon saa sanoa mielipiteensä??

Minusta et saa takinkääntäjää tekemälläkään,muuta joukkuetta ei minulle ole kun HIFK.Kuitenkin tulen jatkossa(kin)sanomaan oman mielipiteeni juuri sellaisena kun sen ajattelen,enkä rupea mitenkään sensuroimaan itseäni.

Oletko kenties meidän Hifk fanien moraalipoliisi?????

1) On tämä edelleen mielipidepalsta,johon saa sanoa sanottavansa.
2) Ei "58:n" viesti ollut niin suunnattu sinua kohtaan mutta ei toisaalta luulisi kahden tappion jälkeen lukevansa jotain "tappara vie 10-1"-viestejä,joita on nähty.
3) reds1897:sinun aikaisempi viestisi sai nauramaan.Tämä on osa tätä peliä.Hurtti huumori auttaa jaksamaan tappioden keskellä.Silloin kun lopetamme vitsien väännön HIFK:sta,on kaikki jo menetetty.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Vääräuskoiset vaietkoot ?

Redsin kanssa samoilla linjoilla siinä, että ihmetyttää, miten meidän punaleiristä löytyy aina niitä, joiden mielestä fanin tehtävä on vain ja ainoastaan olla nami-nami-positiivinen kaikissa omaa joukkuetta koskevissa asioissa. Ja jos tätä totaalista negatiiviset asiat ohittavaa asennetta ei joltakin yksilöltä löydy , leimataan heti mm. takinkääntäjäksi. Halpamainen tapa yrittää tukahduttaa kritiikki.

Muistetaan nyt kuitenkin ettemme ole mitään yhden totuuden talibaneja ja pohjoiskorealaisia. Mielipiteitä on monia ja ne on myös saatava ilmaista. Mielestäni porukka on pyrkinyt kiitettävästi väsäämään perusteluita kannaotoilleen, joten turvat pysyköön auki jatkossakin.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
En kyllä ymmärrä teitä takinkääntäjiä.
On meinaan nähty yhtä sun toista matkan varrella. Penan tämän kauden seikkailut on pientä siihen nähden mitä on aikaisemmin tapahtunut.

Ei varmaan kukaan ole takkiaan mihinkään kääntänyt (joku muukin tätä jo sanoi). Tottakai aina tavoitteena pitää olla voitto, mutta ainakin tällä kohtaa kautta tilanne ei ole paras mahdollinen. Varsinkin Lukko -peli ja eilinen ei ainakaan paranna odotusarvoja.

Tappara nyt vaan on luokkaa (tai useampaakin) parempi kuin HIFK piste. Samoin on moni muu (mm. Colorado Avalanche).

ps.

Onneksi Captain Morgan hoitaa sen mihin HIFK ei pysty :D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ok. Olen lähdössä Tapparan miehen kaverina katsomaan peliä Manseen, ja olen edelleen sitä mieltä että "jokainen maali on laulun arvoinen"!
En ole mikään nami-nami-mies, muttei jaksa iänikuista ruikutustakaan, joka alkoi jo toukokuussa. Näillä pelataan, mitä on ja piste.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä keskustelua täällä sitten olisi jos ei muut ruikuttaisi? Ainakin vaikuttaa siltä, että HIFK -fanit ovat aidosti (enemmän tai vähemmän en tiedä) huolissaan. Tosin tämän otsikon alla nyt on lähinnä surkuttelua.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti axe
Täähän sujuu hienosti kun Tappara-fanien itse ei tarvi vaivautua edes uhoamaan ja rehentelemään.

Uhoa nyt vähän... Kyllähän se nyt kuuluu asiaan. :D
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jokainen joukkue tai tiimi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Ethän sinä halua olla se heikko lenkki?
Ja jos olet, tuemme sinua!

Älä tahallasi ymmärrä väärin, kritiikki on varmasti aiheellista, mutta yleisesti ottaen kritiikin tarkoitus on olla rakentavaa, ei repivää, vai?
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti fiftyeight
Kiitos, pXi.
Itse asiassa tietämättämäsi osuit asian ytimeen. Kun ensimmäistä kertaa eläissäni v. 68 faija vei minut ja serkkuni katsomaan IFK-Ilves- peliä, olin myyty. Oli Brewer ja Ilveksen maalissa legendaarinen Juhani Lahtinen ilman maskia ja kypärää, silloin pieni poika ihmetteli, mikä voi olla upeampaa!
Go IFK Go!

Niinpä,aika entinen ei enää palaa.Joskus tosissaan ajattelee,että "olisipa ollut siellä silloin".Mutta kun ei niin ei.Vanhemmat tapasivat liian myöhään.

WPK/reds1897: Tietenkin kritiikkiä tulee esittää ja aiheesta olettekin esittäneet perusteluineen .Henkilökohtaisesti vaan hermostuin näistä "Tappara voittaa 10-1"-viesteistä.

Loppuun haluan lainata WPK:n viestiä:"Muistetaan nyt kuitenkin ettemme ole mitään yhden totuuden talibaneja ja pohjoiskorealaisia. Mielipiteitä on monia ja ne on myös saatava ilmaista. Mielestäni porukka on pyrkinyt kiitettävästi väsäämään perusteluita kannaotoilleen, joten turvat pysyköön auki jatkossakin".
Cheers WPK&reds1897!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
On vain yksi totuus...
I F K ! ! !
Kaikki muu on turhaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No tänäänhän se nähdään! Tosin minä en näe - joudun olemaan kotona Helsingissä ja tuijottamaan herkeämättä tekstiteeveetä, josko se pieni numero siinä kotijoukkueen maalisarakkeen kohdalla taas vaihtuisi...

Turha HIFK fanien pelätä hirmuista (kevään -88 tyyppistä) nöyryytystä. Jos olette huomanneet, Tapparan maalinteko on tällä kaudella hieman tökkinyt, joten odotettavissa on tuskin kolmea - neljää enempää Kirvesrinnoille. Jos teette viisi maalia, voitto on teidän, lupaan sen!
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voitto

Joo ...


Tappara - HIFK 3 - 5


Tämä on tieto, eli varmuus.
'Tapparan kupla sanoo poks ja käy kuin kaanien lento eli alas.

Kaikki lätkästä jotain tietävät veikkaavat HIFK:n voittoa, muut vain mussuttavat.

Eli kaans-ilves 1-3
 

Taskinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas stars,pelleily kielletty.
JAA-A

joo tampereelle ollan lähdössä...
uskon??/toivon!! että IFK hoitaa, pakkohan tuppuran on jokus hävitä, right???
IFK vie 2-3...
häppölä
kuhta
kantor...
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onpas todella mielenkiintoinen peli tänään tulossa. Halli on varmaan loppuunmyyty tänään kun Jatkoajassakin näin paljon viestejä tulee jo ennen peliä. :D Liike, liike ja vielä kerran liike pitää olla tänään Tapparalla kunnossa täydet 60 minuuttia ja kun se on kunnossa niin Tapparalla ei pitäisi olla hädän päivää. Puolustusosasto+Draper toimii varmasti kuin kello ja katsotaan, kuka otsikoihin nousee maaleja tekemään hyökkäyspäästä.
 

Vesku

Jäsen
Re: Voitto

Viestin lähetti rtvaix
Joo ...

Tappara - HIFK 3 - 5

Tämä on tieto, eli varmuus.
'Tapparan kupla sanoo poks ja käy kuin kaanien lento eli alas.

Kaikki lätkästä jotain tietävät veikkaavat HIFK:n voittoa, muut vain mussuttavat.

Eli kaans-ilves 1-3

Kiitokset pisteistä, nythän tuonne Lahteen pitää entistä mieluummin lähteä kun tuloskin on jo tiedossa.. Tampereen pelistä ennakoin pientä yllätystä kuten väiskinkin tulos antaa odottaa. Liian varma voitto kotijoukkueelle kääntää kelkan ylösalaisin.
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Yleisömäärä

Onko kellään tietoa, kuinka paljon lippuja on vielä jäljellä.Poolin pelin jälkeen ehtisi juuri ja juuri vielä katsomaan peliä.
 

tsei_tsei

Jäsen
Re: Yleisömäärä

Viestin lähetti holvius
Onko kellään tietoa, kuinka paljon lippuja on vielä jäljellä.Poolin pelin jälkeen ehtisi juuri ja juuri vielä katsomaan peliä.

Eiköhän seisomakatsomoon ja ringside paikoille mahdu vielä. Tapparan toimisto varmaan tietää, jos on auki lauantaina. Lippupiste on toinen vaihtoehto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös