Tappara fanit

  • 3 090
  • 2
Suosikkijoukkue
Ässät,Tappara
Morjes! Haluaisin vaan ilmaista mielipiteeni, siitä kuinka passiivisia Tappara fanit on Ässä faneihin verrattuna! Mielestäni Tapparalaisten pitäisi kannustaa enemmän omiaan! Kun eilen taas olin katsomassa Ässät - Tps pelin, niin kyllä huomas kuinka omia kannustettiin...Olispa Tapereella samanlaista.
 

JanJ

Jäsen
ikuinen Ässä kirjoitti:
Kun eilen taas olin katsomassa Ässät - Tps pelin, niin kyllä huomas kuinka omia kannustettiin...Olispa Tapereella samanlaista.
Ehdinkö vastaamaan ennen lukitusta?
Ässät-TPS matsin tunnelma oli vaisu, ja yleisö hiljainen. Kannustusta oli kolmasosa Pelicans-matsista. Jos tepsimatsissa oli mielestäsi hyvä kannustus niin...

Mutta Tampereen jäähallihan on jääkappeli. Vanha tuttu juttu, mitäs sitä enää vääntelemään. Silti siellä on ihan kelpo liigatason fiilis, ja Tampereella on vierasfaninkin mukava käydä. Turpaankaan ei ole tullut (katsomossa) pian kahteenkymmeneen vuoteen! :D
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
On ihan pakko kommentoida tätä. Olen tällä kaudella nähnyt Tepsin vieraspelin niin Tapparaa kuin Ässiä vastaan ja ikuinen Ässä mun on pakko tulla ja puhkaista kuplasi sillä näissä kahdessa pelissä Tampereella oli parempi kannustus kotijoukkueelle kuin mitä oli Ässät-TPS pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös