Nyhjäystähän se oli. Molempien joukkueiden peli oli täysin keskinkertaista, jos ajatellaan, että nyt sen pitäisi olla lähellä parhaimpaansa. Varsinkin Tapparalle tuli aivan hirveitä virheitä, esimerkiksi Salmelan ja Venäläisen toimesta. Sitten vielä, kun puristetaan mailaa omissa maalipaikoissa, niin eihän siitä mitään tule. Tapparan paras oli Marko Ojanen, jolla sentään oli jotain yritystä ja olisi syöttänyt voittomaalinkin aivan kolmannen erän lopussa, mutta Öhman veti ohi tyhjän maalin.
Yleisömäärä oli todella surkea. Itse vielä ennen ottelua mietin, että mitenkähän niitä lippuja on jäljellä hyville paikoille, kun jätin ostamisen lippuluukulle. Täyttä hallia en odottanut, mutta semmoinen 6000 olisi ollut suunnilleen semmoinen, minkä otteluun olisi odottanut. Jossain hemmetin merkityksettömässä(Tapparan kannalta) Ässät-pelissä viimeisessä runkosarjan kotiottelussa oli yli 5000 katsojaa, nyt sitten kun on panosta ja vastassa nyt pyöreästi sanottuna suunnilleen samantasoinen joukkue, niin yleisömäärä on yli puolet pienempi. Ja Ässät-peli oli vieläpä arki-iltana, nyt pelattiin viikonloppuna. Täytyy vain ihmetellä niitä, jotka mieluummin tuon Ässät-pelin kävivät katsomassa.
Noo, kuten axe totesi, jos peli on tämän näköistä, on aivan sama, miten tässä sarjassa käy, noutaja tulee viimeistään sitten seuraavalla kierroksella. Ei ole Tapparan peli pleiohvi-kiekon näköistä.
Edit: Mitä tulee Saarisen asemaan, niin minä en olisi kyllä yksiselitteisesti vierittämässä syytä valmentajan niskoille. Kyllä ne pelaajat ovat kuitenkin siellä kentällä ihan itse antamassa niitä harhasyöttöjä, joihin valmentajan on vaikea vaikuttaa. Pelisysteemi on se, jonka valmentaja tekee, mutta henkilökohtaisiin virheisiin valmentaja ei voi vaikuttaa. Katsotaan nyt, mitä jatkossa tapahtuu.