Tappara - Blues 3.1 klo 18.30

• 6 525
  • 79

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei ollut tarkoitus kyseenalaistaa raporttia, ihmettelin vain sitä että lähes kukaan muu ei ole sitä vielä nähnyt selvänä käsisyöttönä niinkuin raportissa luki.

Mutta pikkuseikka sinänsä, ei isompaa merkitystä.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Daespoo
Ei ollut tarkoitus kyseenalaistaa raporttia, ihmettelin vain sitä että lähes kukaan muu ei ole sitä vielä nähnyt selvänä käsisyöttönä niinkuin raportissa luki.

Mutta pikkuseikka sinänsä, ei isompaa merkitystä.

Silloin sillä oli suuri merkitys, maali kun sattui olemaan voittomaali. Käsisyöttönä sitä ei tainnut silloin huomata kuin Janne Ojanen, joka kävikin kysymässä asiaa päätuomarilta. Televisiokuvasta näki, että Blues-pelaaja otti kiekon ilmasta kädellä alas ja toinen Blues-pelaaja koski kiekkoon ensimmäisenä.

Mutta vaikka sillä oli silloin suuri merkitys, niin tällä hetkellä sillä ei ole p**kankaan väliä. Peli on jo aikaa sitten pelattu ja vaikka kyseistä tilannetta kuinka vatvotaan ei se tuo Tapparalle edes sitä yhtä pistettä perjantailta.

axe

Jäsen
Kyllä se on nähty selväksi käsisyötöksi jo. Tulihan se ihan valtakunnallisissa tv-lähetyksissä peli-iltana. Tuolla aiemmin on mun videokuvasta kerrattu tapahtuma. En viitsi kuvaa piirtää.

Ja tuonne aiempaan, Daespoo, kun sanoit ettei Tappara nyt hirveästi vääryyttä kärsinyt vaikka olisi ollutkin käsisyöttö. Sitähän minä just yritin sanoakin. Noita sattuu puolin ja toisin, välillä ne huomataan, välillä ei, ja loppuviimein ne menevät suht tasan. Ja sekin mun tekstistä piti huomata, kun sen suoraan yritin sanoa, etten laittanut tappiota tuon käsisyötön piikkiin. Sitä yritin sanoa, että tässä on tällä kaudella tullut selkään kaikissa näissä tilanteissa, ja se rassaa. Tosin tänään Oulussa vihdoin nähtiin tuollainenkin ihme, että se maali ehti sekunnin murto-osaa ennen siirtyä ja se jopa huomattiin videoltakin. (Ja nyt kun tuli mieleen, niin hylättiinhän Pelicansiltakin vastaava maali Tapparaa vastaan kertaalleen -- ja sen pelin Tappara voitti. Uu, pomppimiset kaventuu, enää 2-12.)

Edit:

En viitti uutta viestiä, niin lisään tänne. Se oli siis Cannibal eikä Daespoo. Kaikki vastustajat näyttää aina ihan samalta jos ei oo kultakypärää päässä.

Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En tietääkseni sanonut että Tappara ei olisi kärsinyt vääryyttä.

Toimitus

Jäsen
Viestin lähetti Espoonmies
No minähän sainkin kutosia aineistani. Tosin syynä siihen ei ollut kirjitusvirheet vaan nimenomaan huono kieli ;) Raportti sinänsä vaikutti ihan asialliselta sisällöltään, vaikka en ole peliä nähnyt. Siinä vaan oli lähes kaikki ne elementit, mistä minun äidinkielenopettajani aina rokotti. En itse varmasti olisi pystynyt parempaan, mutta minäpä en tituleeraakaan itseäni toimittajaksi. Arvostelenhan minä liigapelaajiakin, vaikka niistä ainakin suurin osa on parempia jääkiekkoilijoita kun minä.

Jep. Arvostella saa ja pitää. Kunhan nyt osui heti silmään tuo kirjitus =) Kielellisesti raportti ei varmasti ollut lähelläkään parasta mahdollista. Siltä se tuntui jo kirjoittaessa. Lisäksi päälle painoi nuorten maajoukkueen jääkiekko-ottelu, mikä ei varmasti auttanut. Lopulta raportin viimeistely venyikin tuonne kahden tienoille aamuyöstä. Valitettavasti keskittymiskyky ei enää riittänyt oikolukuun. Sellaista on joskus tämä amatööritoimittajan elämä, jos tässä nyt jotain titteleitä pitää käyttää.

Johannes Järvinen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy