Virkin ura ollut juniorivuosista pahasti laskusuunnassa, eikä kurssin kääntöä valitettavasti ole näkyvissä. Entinen juniorimaajoukkueiden kiekollinen pakki on kangistunut pahasti, enkä jaksa uskoa että liike riittäisi liigatasolle. Viime kausi meni pahasti penkin alle ja floppasi odotuksiin nähden jopa mestiksessä. Mutta kuitenkin toivotetaan miehellä onnea uralle, tuskin kuitenkaan vielä porkkanahousuissa.
Rahikainen kovan työmoraalin omaava duunari, joka ei pelkää pelata kovaa. Mutta onko haalarimiehelle enää käyttöä Tapparan rosterissa, sillä työntekijöitä kolmos-/nelosketjuista löytyy vaikka muille joukkueille myytäväksi? Tapparalta löytyy niin Kiilholmaa, Pyymäkeä, Venua tai vaikka Niemisen Nikoa.
Jaatinen iski ihan hyvät tehot viime kaudella Hokin paidassa, enkä ollut lainkaan yllättynyt tämän miehen paluusta. Mahdollisuuksia kolmosketjuun, mutta mielestäni paikalliselle lahjakkuudelle ei enää nelosketjusta kannata paikkaa tarjota. Jos näin käy niin pienempää seuraan kokeilemaan tai takaisin mestikseen kehittymään vuodeksi ja sitten tervetuloa minun Tapparaani. Mielelläni toki näkisin vanhemman Jaatisen Tapparan paidassa jo ensi kaudella, sillä onhan kaverilla luvassa erilainen ura kun pikkuveli Tanelilla, joka sai potkut kesken kauden HPK:n a-junioreista.
Akkanen minulle tuntematon kaveri, joten en kommentoi kaverista mitään.
Mitäpä muut mieltä, kun tutkin tässä liigan harjoitusrinkiä ja sieltä löytyy nimi Joonas Koskinen. Kaverilla ei ole sopimusta liigaan ja olin kyllä hieman pettynyt että miksi näin on. Oli sen verran maaginen kaveri viime kaudella näkemissäni a:n peleissä ja teki välillä kiekon kanssa mitä tahtoi, vaikka kokoa ei hirveästi olekkaan. Mielestäni Koskiselle tarvisi antaa sopimus tai sitten päästää kehittymään mestikseen (vaikka lempäälään), sillä tässä miehessä näen tulevaisuuden ykkös-/kakkosketjun hyökkääjän.