Tapiolan Honka matkalla mestaruuteen

  • 1 013
  • 6

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Nyt vihdoin(toivottavasti) Espoo saa taas yli 20-vuoden tauon jälkeen pantteri patsaan Espooseen. Viimeksi vuonna 1979 juhlittiin mestaruutta Tapiolan urheiluhallissa!

Voitot ovat 2-0 Hongalle ja paineet sarjan katkaisuun huomenna Tampereella ovat kovat!

Katkeaako jo huomenna vai pelataanko LänsiAutolla vielä lauantaina???
 

tsei_tsei

Jäsen
Itse toivon tamperelaisille ja vanhoille pelivastustajille (siis itse pelasin joskus Pyrinnössä, mutamaa nuorimmista olen pelannut vastaan joskus junnuissa) mestaruutta. Tampereella ei ole sitä juhlittu kertaakaan. Jarmo Laitinen oli joskus valmentajani, ja pakko sanoa, että helvetin hyvä coachi olikin. Omassa subjektiivisessä mielessä pidän Suomen parhaimpana. 800 000 budjetilla taistellaan Suomen mestaruudesta isoa pahaa Honkaa vastaan, joka jyllää 4,8 milj. pelaajabudjetilla!
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jes

Yhden pisteen erolla voitto kolmannessa ottelussa. Hienoa!

Onneksi olkoon Honka!
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espoon palloilu

nousee nyt ja näkee uuden aamun! Tätä ei olla odotettu kuin, mitä, 20 vuotta? JS vaan samassa suhteessa kiekkobudjettia kuin Honka vs. muut joukkueet niin Kanada maljaa katellaan Läkkitorilla ja Heikintorila ja Ulappatorilla ja Espoontorilla ja mitä niitä nyt onkaan niin jo 2015 ! :)

Oilersille myös onnea , ei hopee oo häpee!

Sitten vielä Honka veikkausliigan niin jo vain!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös