Pisteet Pitermanille. Itse olen sitä mieltä, että kaikki mikä edes vähän sekoittaa pakkaa tuolla urheilujohtajapatsastelijoiden keskuudessa on pelkästään positiivista. Jos siellä norsunluulinnakkeessa ei koskaan tuulisi, siitä tulisi (on jo) liikaa yksityinen sikariklubi johon kaikilla muilla on lähestymiskielto.
Koskee siis kaikkea urheilua, tai oikestaan kaikkea elämää. Ainoa syy miksi haluaisin Tony Halmeen eduskuntaan ja miksi aikoinaan halusin Veltto Virtasen eduskuntaan on juuri tuo tuulahduksen tuominen. Ainoa syy miksi kannustan Alpo Suhosta valmentajana vaikka se sinänsä onkin naurettava pelle.
Itse asiasta, eli Pitermanin toiminnasta, uskon että seura tulee kärsimään sekä pelillisesti että taloudellisesti tappion. Mikä on sääli.
Ei jalkapallo tai edes Espanjan jalkapallo siihen kuole, että tulee mies ukrainasta ja tekee asiat haluamallaan tavalla. Meteli asiasta on noussut lähinnä siksi, että vanhat kokeneet ja viisaat jalkapalloihmiset ei halua, että kukaan nousukas tulisi puskista johtamaan ja valmentamaan pääsarjajoukkuetta ja vielä onnistuisi tehtävässään. Se olisi liian suuri isku kyseisten "asiantuntijoiden" arvovallalle.