Tapaus Granlund

  • 5 474
  • 29

Kuka on suurin konna?


  • Äänestäjiä
    349
  • Poll closed .

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
... syytän sua Elisabet Rehn, tämä keissi on pottumainen. Perjantaina vetäsen larvat!!!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Äänestyksen kaikki vaihtoehdot ovat hyviä, mutta tässä tapauksessa menee ääni ehdottomasti Junnolle.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kuvaa kyllä aika hyvin suomalaista kiekkoskeneä tämä Kummolan esiintulo. Yksi itevaltias reliikki ärähtää ja pelaaja, agentti ja seurat löytävätkin loppukaudeksi ratkaisun.
Mahtaako vielä Kale päättää Miken ensi kauden seuran?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Harmi että piti laittaa vielä mukahauskuttelu-vaihtoehto mukaan, olisi ihan mielenkiintoinen gallup.
Oletan että tarkoitat johdossa olevaa vaihtoehtoa eli Hjallista?

Minun mokani etten ajatuksiani avannut näiden eri vaihtoehtojen suhteen, mutta toisaalta en halunnut myöskään lobbata minkään vaihtoehdon puolesta. Itse äänestin Hjallista ihan järkiperustein ja vakavalla naamalla. Ottamatta tässä kantaa tapaus Granlundiin sinänsä, niin toteanpahan vain että mitään ennenkuulumatonta sopimussotkussa ei mielestäni ollut, näin on esimerkiksi Jokereita kohtaan toimittu vuosikausien ajan. Toki täällä keskustelupalstalla ja lehdistössä silloin on lähinnä naureskeltu ja myhäilty miten Jokerit ei osaa junnuistaan pitää kiinni ja miten eräät nimeltämainitsettomat seurat Jokereiden junnuista jalostavat pelimiehiä...

Tosiasia kuitenkin on, että Hjallis ja Jokerit nyt sitten vuosikausien taistelun jälkeen viime keväänä kiinnitti lupaavia junnujaan liigasopimuksilla Jokereihin, joka tietysti aihetti sen, että muuallakin agentit heräsivät vaatimaan huippujunnuille liigasopimuksia eli rahaa pelaamisesta.

Minä olen sitä mieltä että Jokerit teki virheen ja siksi Hjallis on suurin konna tässäkin sopassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös