Tapahtui Oulussa

  • 1 227
  • 3

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuleepa mieleen tapahtuma tässä vähän aikaa sitten: Olimme kaverin kanssa seuraamassa Kär-Saipa ottelua varsin iloisissa merkeissä, taisihan peli päättyä lopulta kärpille 5-0. Vain pari tuoppia oli mennyt alas (siinä vaiheessa iltaa) eli ei siis todellakaan mitään kännisten riehumista ollut havaittavissa.
<BR>
<BR>Vähän ennen toisen erän loppua päätimme lähteä käymään vessan puolella. Näin jälkeen päin voi päätellä että se järkkäri joka oli katsomonosamme \"valvoja\" lähti hiippailemaan meidän kannoilla käytäville.
<BR>
<BR>Siinä laarilla seisoessani ovi aukesi sähäkästi ja salamannopeasti järkkäri työnsi päänsä sisään vessaan. Katsoin taakse ja aloin nauraa tälle järkkärille.
<BR>
<BR>Ovi meni kiinni. Kului muutama sekuntti ja ovi aukesi uudelleen. Järkkäri käveli polleana sisään...\" Mitäs nauramista tässä nyt on?\" Yritin pitää naamataulua peruslukemilla kun pesin käsiä. \"Ei mitään.\" Mutta sitten ei enää itsekuri pitänyt. \"Tulit sitten tänne vähän katselemaan\" Järkkäri röyhisti rintaansa ja tuijotti minua silmiin. \"Kuule, minä pidän silmällä...lähdet pihalle täältä jos alat hankalaksi.\"
<BR>
<BR>Nooh, ei me \"enää\" alettu hankalaksi joten sain katsoa matsin loppuun.
<BR>
<BR>Palvelualtiutta kuvaa myös muutama peli sitten tapahtunut juttu. Oli säätämistä auton kanssa ja peliin saavuttiin viime tingassa. Nähtiin puolet porukasta vasta katsomon aukolla. Halli oli tässä vaiheessa pimeänä ja ylös penkeille ei oikein näkynyt mitään. Tiirailimme siinä pimeässä ylös päin etsien vapaata paikka/tilaa porukallemme.
<BR>
<BR>Ehdimme seistä siinä jotain 15-30 sekunttia niin järkkäri sanoo halveksivalla äänellä: \"No niin, koittakaahan mennä siitä johonkin\"
<BR>
<BR>Eipä siinä auttanut muu kuin lähteä 5hengen porukalla hapuilemaan portaita ylös pimeässä. Niin kuin arvata saattaa siitä katsomon osasta niitä paikkoja ei löytynyt. Pääasia taisi olla se että häivyimme hormoonin silmien alta...
<BR>
<BR>
<BR>Onko vastaavia tapauksia?
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen tosiaan itsekkin havainnut tällaisia tapauksia Oulun järkkäreissä, mutta toisaalta heidän aktiivisuutensa todistaa sitä ettei siellä isompia ja pahempia järjestys häiriöitä ole ollutkaan.
<BR>Toki se närkästyttää kun itse joutuu tiirailun kohteeksi, mutta pitää muistaa, että silloin kun siellä joku häiritsee sinun ottelun seuraamista, niin välittömästi tulee mieleen, että missä olis järkkäri joka hoitais häirikön pois.
<BR>Piemään halliin olen itsekkin joskus saapunut, mutta minun kohdalle on sattunut järkkäri joka on kieltänyt nousemisen katsomoon ennen kuin valot syttyvät, sama juttu on pelin aikana, silloin liikutaan vain pelikatkon aikana.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Ilmeisesti Oulussa on se toinen ääripää verrattuna Turun halliin, sillä siellä järjestyksenvalvojat taas ovat 35-50 ikäisiä naisia tai eläkeikäisiä miehiä. Ainakin sielläpäin hallia missä itse istun.
<BR>
<BR>Eli jos Olulussa ollaan hyvinkin hanakoita tarttumaan järjestyshäiriöihin ,niin en sitten tiedä miten ihmeessä Turussa saadaan rauha aikaiseksi kyseisten henkilöiden osalta. Kaipa jostain sitten kutsutaan riittävästi kavereita apuun (ja vähän isompiakin).
<BR>
<BR>Tähän mennessä kun on jotain isompaa sattunut, niin naiset eivät ole uskaltaneet mennä edes sanomaan sanaakaan(ei millään pahalla!) -eikä jokin eläkeläismiesryhmä mitään rauhoita sekään. Poliisit ovat sitten saaneet rauhan maahan ja porukat ulos.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Katos!
<BR>Pieni flashback tuli noista Turun järjestyksenvalvojista, eukkoja ja pappoja ne on ollut kun siellä olen vieraillut (eli n. 5 kertaa).
<BR>
<BR>Taas LänsiAuto-Areenalla ko. henkilöt ovat
<BR>20-ikävuoden molemmilla puolilla, joka kolmannella aika paha akne naamalla, opiskelun rinnalla lisäansioita hakemassa.
<BR>
<BR>Mutta yleisö (mikä yleisö?) on rauhallista LA-Areenalla. Eli ihan hyvä.
<BR>:)[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös