Puolustukseen pistin Blake Kesselin, jonka kanssa huhujen mukaan neuvotellaan, tosin voi olla että miehen tie vie Ruotsiin.
Missäs tälläistä huhua on liikkunut? Itse en nopealla selaamisella löytänyt mistään.
Puolustukseen pistin Blake Kesselin, jonka kanssa huhujen mukaan neuvotellaan, tosin voi olla että miehen tie vie Ruotsiin.
Missäs tälläistä huhua on liikkunut? Itse en nopealla selaamisella löytänyt mistään.
"#Ilves on tehnyt sopimustarjouksen amerikkalaispuolustaja Blake Kesselille (kyllä, Philin veli). #smliiga"Arponen kirjootteli Twitterissä Ilveksen tehneen Kesselille sopimuksen. Saas nährä. Vahvistusta ootellessa
"#Ilves on tehnyt sopimustarjouksen amerikkalaispuolustaja Blake Kesselille (kyllä, Philin veli). #smliiga"
Eli kyse on vain sopimustarjouksesta.
Sammeli on sikäli tässä joukkueessa katsomaton kortti, että ei ollut toukokuun jääleireillä mukana. Koutsien papereissa kuitenkin Sammeli lähtökohtaisesti ainakin aloittaa laidassa.
Jos itse saisin päättää, niin kakkosen laidalla koko ajan otteitaan parantava Pesonen.
Ilves.comin otteluennakosta selviää, että "kolmosketju" on harjoituksissa ollut muodossa Kantola - Rajala - Pesonen.
Kakkosketjun toisen laitahyökkääjän paikka alkaa olla Ilvekselle aika suuri ongelma. Ymmärrän, että tuota spottia jemmataan Masi Marjamäelle, mutta...
levo ja Näppilä maksavat hintaa eilisistä hölmöilyistään. Molemmilla merkittävä rooli Tapparan maaleissa.Kaikki munat on vihdoinkin lyöty samaan koriin ja uskon että tuo ykkönen tulee tehoja tekemään. Myös kakkonen vaikuttaa varsin hyvältä, saa nähdä miten Asplund pelaa ilman Kerästä. Kolmonen oli hyvä jo eilen. Nelonen on mielenkiintoinen, voi yllättää. Näppilä vihdoinkin katsomossa, aika monta peliä sai pelata huonosti putkeen. Järventien ja Peltolan pari kuulostaa hieman hasardilta, mutta toivotaan että Maran peli rupeaa aukeamaan. Mielelläni olisin nähnyt Levon Pentikäisen tilalla, mutta samapa se. Kolppanen näemmä ottanut ansaitusti ykkösvahdin paikan, saa nähdä koska Järvenpää pääsee pelaamaan.