Tampa Bay Lightning 2024–2025 – kohti auringonlaskua

  • 20 505
  • 75

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Eyssimont, Girgensons ja Chaffee ehkä menisivät kyllä monen jengin bottom 6. Vertailussa moneen contenderiin on selvää että Tampan alaketjut eivät riitä vertailussa.

Varmaan menkisivät 4. ketjussa monessakin seurassa, tuon yhden ketjun puutteita on aika helppo naamioida ja muut ominaisuudet (aloitukset, av, pukukoppi jne.) voivat jo vaikuttaa, mutta jos nyt viimeistä peliäkin katsoo niin Girgensons sai 7 min peliaikaa 5vs5 eli ei ihan hirveästi luottoa ole. Eyssimont ja Chaffee sai 9min 5vs5 peliaikaa. Jos ei omakaan koutsi luota, niin kertoohan se jo jotain. Paremman puutteessa sitten pakko pelututaa Geekietä ja Shearya ja noillekkaan ei hirveästi luottoa heru. Kärki on varmaan kovempi kuin viime kaudella, mutta sama iso musta aukko tuossa jää vielä 3. ketjuun. Vissiin 3. erässä siellä sitten Paulia koitettiin sinne heittää, ellei ollut jotain hajavaihtoja vaan mitkä osui silmään.

Ylivoimalla myös Raddysh siinä laidalla on mun mielestä täysi vitsi, kyllä mä mielummin otan Guentzelin siihen väärällä kätisyydellä kaksoisuhkana kun Kuch on myös hyvä laukoja tai sitten siirtää Pointin laitaan oikean puolen mailalla, eiköhän Guentzel tuon Pointin paikan voisi ottaa missä mun mielestä taisi Penguinsissakin pelata? On siellä esim. Oilersilla McDavid leftin mailalla vasemmassa laidassa, niin mikään pakko ei myöskään olisi yksi yhteen korvata Stamkosia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös