Kyllä tämä vitutus hävityn kauden jälkeen on pysynyt samana. Toki fiilikset silti hieman erilaiset kuin esimerkiksi kausilla 15, 16, 18, ja 19.
Pointin kanssa tai ”paremmilla pompuilla” oltaisiin luultavasti nyt tripla mestareita, mutta tuurillakin on myös aina toinen puoli, sillä oli oikeasti aika pienestä kiinni ettei kausi päättynyt jo ekan kierroksen kuudennessa pelissä.
Itselleni tässä kaudessa hienoita oli tuo stamkosin uusi tuleminen. Hän oli tällä kaudella rehellisesti nhl:n top 5 sentteri. Itse jo pari vuotta sitten vähän luovutin kaverin suhteen, mutta tänääkin näytti, että oli koko kaukalon paras pelaaja.
Muutaman kerran olen saanut lukea somesta, että tämä olisi tampan viimeisiä ”työntöjä”. Itse olen vahvasti erimieltä.
Kucherov 29
Point 26
Stamkos 32
Cirelli 24
Hedman 31
Sergachev 24
Cernak 25
Vasilevsky 27
Ja tuossa siis Tampan coren iät listattuna ja ihan tuotakin lukemalla näkee, että laadukas tuo joukkue tulee olemaan ainakin seuraavat 5 vuotta.
Itse en ainoastaan usko, että Tampa voittaa neljännen mestaruutensa tässä lähi vuosina vaan TIEDÄN, että tämä joukkue voittaa vielä ainakin yhden kannun. Niin laadukas ja yhtenäinen on tämä jengi. + liigan paras maalivahti.
Tätä viestiä kun aloin kirjoittamaan niin oli vitutus erittäin korkealla, mutta nyt jo vitutus on hieman tyyntynyt, kun on alkanut miettimään isoa kuvaa. Perkeleen ylpeä saa olla tästä joukkueesta ja tästä kaudesta.