Sustr saisi mun puolesta keskittyä siihen kokonsa käyttämiseen hyödyksi niin eiköhän se paikka löytyisi kolmosparista. Bruinsia vastaan en jaksanut El Clasicon jälkeen kuin toisen erän katsoa, sen verran selvältä (ja tylsältä) peli näytti. Bruinsi ei mua kyllä aikaisemminkaan niin hirveästi huolestuttanut, siis ihan hyvin se peli kulki kuitenkin aiemmissakin kohtaamisissa ja ne maalit tuli sitten omien virheistä. Toki on ollut vittumainen vastustaja tässä vuosien saatossa. Ihan kiva myös, että Brown sai vihdoinkin sen maalin. Mies on kyllä mestari tuhlaamaan noita läpiajoja ja maalipaikkoja muutenkin. Kova kyllä luistelemaan, mutta laukausta saisi treenata, sopii kuitenkin meidän rosteriin todella hyvin ja tulevaisuudessa voisi Paquetten kanssa muodostaa aika "murhaavan" kentän. Saa nähdä annetaanko Filppulalle vielä oma kenttä vai miten mennään, hyvin on meinaan junnut tulleet esille ja meiltä näitä hyviä senttereitä tuntuu riittävän. Namestnikov näyttäisi tosin hyvin sopeutuneen laidalle ja miehen peliä on kyllä aina mukava katsella. Saas nähdä tosin mitä nyt sitten tulevaisuudessa tehdään. En kyllä itse Filppulaa laidalle laittaisi ja on muuten niin tärkeä pelaaja, että olisi tyhmää mies muualla treidata ellei vastine ole hyvä. Nyt oiskin hyvä aika kokeilla vaikka Drouin - Namestnikov - Stamkos kenttää tai jotain muuta variaatiota. Mitenhän Paquette sopisi Stamkosin kanssa jos laidalla olisi vielä Callahan tai Killorn?