Tammisen ehdotus on loistava

  • 2 500
  • 22

Kumpi parempi

  • NHL pelaajilla oma joukkue

    Ääniä: 27 20,3%
  • NHL pelaajat seurajoukkueissa

    Ääniä: 106 79,7%

  • Äänestäjiä
    133

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juhani Tamminen on ehdottanut mahdollisen NHL lakon ajalle perustettavan Sm-liigaan 14. joukkue jonka pelaajat ovat Suomalaisia NHL pelaajia.
Mielestäni ehdotus on vallan loistava ja kannataa mahdollisen lakon saapuessa myös tarkoin asiaa harkita, asiassa on paljon positiivisia ja puoltavia argumentteja.
Näin äkkiä asiasta kuultuani en löytänyt asiaan yhtään hyvää/huonoa selitystä miksei näin voisi tehdä!

Kumpi mielestänne on parempi? NHL pelaajat omassa joukkueessa vai ripoteltuna vähän sinne tänne, sillä jos ja kun NHL lakko loppuu lähtee miehet takas ja sillin joukkueisiin jäisi aukkoja, mutta kun koko joukkue poistuu jää kaikille omat pelaajat.

Siis äänestäkää kumpi vaihtoehto on parempi!
 
Viimeksi muokattu:

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti power play
Näin äkkiä asiasta kuultuani en löytänyt asiaan yhtään hyvää/huonoa selitystä miksei näin voisi tehdä!
Kun työsulku loppuu maaliskuussa kesken pudotuspelien niin loppukaudeksi rosteriin nostetaan Jatkoajan kirjoittajista koottu joukkue vai onko parempia ehdotuksia. Taattua Juhani Tammista tämäkin ehdotus.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti power play
Juhani Tamminen on ehdottanut mahdollisen NHL lakon ajalle perustettavan Sm-liigaan 14. joukkue jonka pelaajat ovat Suomalaisia NHL pelaajia.

Missä Tammisen juttu ?

Mikä olisi kotikaukalo ?
Kuka maksaa ?

K
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ehdotus on sinällään ihan hyvä, mutta enemmän katsomoja yhteisvaikutuksellisesti kuitenkin täyttää se , että jokaisella on ne 2-3 änärimiestä pelaamassa.

Kun tulee Jokerit vieraaksi, siellä on Selänne, kun HIFK, niin Jokinen, Kun TPS niin Koivu jne jne. Ja omassa joukkueessa vetää vaikkapa nämä Nieminen ja Numminen. Kokonaisvaikutus on näin paljon suurempi, koska NHL-miehistä koostuvalla joukkueella se vieraskohtaaminen jäisi ehkä vain yhteen otteluun.
 
Viimeksi muokattu:

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En pidä ehdotuksesta, mitä sitten tosiaankin tehtäisiin jos NHL:ssä päästään sopuun kesken kauden? Siitä tulisi aikamoinen sekasotku. Lisäksi uskoisin, kuten Henkka, Liigan keräävän parhaiten katsojia NHL-pelaajien ollessa useammassa seurassa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tamin ehdotuksessa on liian isoja aukkoja. Mitä jos työsulku kestääkin vain muutaman kuukauden. NHL-pelaajat palaavat omiin NHL-seuroihinsa ja silloin koko homma kusee. Kaikkialle ei välttämättä ole tämä "NHL-Seura" kerennyt ja silloin se väittely vasta alkaa. Miten tälläisessä mahdollisessa tilanteessa pisteiden lasku suoritetaan? Tämän uuden seuran kotipaikka pitäisi kehitellä jostain? Sarjaohjelmat uusiksi jne, jne...

Parhaiten ja helpoiten toimitaan jos NHL-pelaajat valitsevat itse seuransa. Tosin näin JYPin kannattajana se ei ole kovin hyvä ratkaisu, mutta Liigan kannalta paras mielestäni.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Nuo aukot ovat juuri liian vaikeita toteuttaa, kun sen työsulun päättymisestä ei ole mitään tietoa. Sitten kun pelaajat lähtisivät yhtäkkiä menemään ja joillakin jää peli pelaamatta niitä vastaan, niin se ei olisi enää tasapuolista kaikille. Mutta silloin homma on suht tasapuolista, kun ne 2-3 änärimiestä lähtee kaikilta samaan aikaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Periaatteessa Tammisen ehdotus on hyvä ,mutta siinä on liian paljon puutteita.En jaksa niitä enää luetella ,kun ne on jo pariin kertaan täällä sanottu.
Eli olen sitä mieltä ,että NHL-pelaajat menevät sinne missä itse haluavat pelata.
Tästä keskutellaan BTW nyt kahdessa ketjussa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kuolleena syntynyt koko idea. Monestakin syystä. Taitaa olla oma lehmä ojassa, kun tuollainen tulee edes mieleen. Käytännössä mahdotonta toteuttaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei Tamminen samantein ehdottanut kaikkien NHL-joukkueiden siirtoa Suomeen konaisuudessaan esim. seuraavan listan mukaan...

Anaheim = Alajärvi
Atlanta = Alavus
Boston = Paimio
Buffalo = Parainen
Calgary = Saarijärvi
Carolina = Salo
Chicago = Savonlinna
Colorado = Seinäjoki
Columbus = Somero
Dallas = Tammisaari
Detroit = Tampere
Edmonton = Espoo
Florida = Forssa
Los Angeles = Lahti
Minnesota = Tammela*
Montreal = Mikkeli
Nashville = Naantali
New Jersey = Nilsiä
NY Islanders = Nivala
NY Rangers = Nokia
Ottawa = Orimattila
Philadelphia =Parkano
Phoenix = Pieksämäki
Pittsburgh = Pietarsaari
San Jose =Suolahti
St. Louis =Suonenjoki
Tampa Bay = Toijala
Toronto = Tornio
Vancouver = Vaasa
Washington = Valkeakoski

*Antti Tammelaan maksoi mitä maksoi...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
En todellakaan kannata Tamin ideaa vaan itse näen NHL-tähtiä mahdollisen lakon aikana niin omassa suosikkijoukkueessani kuin muissakin SM-Liiga seuroissa enkä missään yhdessä ja samassa joukkueessa kaikkia. Olisiko tällä joukkueella oma kotihalli ja jos olisi missä se sijaitsisi? Vai pelaisisiko tämä NHL-tiimi kaikki pelinsä vieraspeleinä? Ja mitä, jos tämä lakko päättyykin ja NHL kausi alkaa kesken kaiken ja pelaajat palaavat takaisin isonmeren taakse niin mitä tehdään niille pisteille mitä joukkueet ovat saaneet kerättyä tältä NHL-tiimiltä varsinkin, jos tämä joukkue ei ole pelannut kaikkia joukkueita vastaan yhtä montaa peliä?

Mahdollisen NHL-lakon sattuessa Suomeen tulevat NHL-pelurit valitkoon itse omat joukkueensa mihin menevät pelaamaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi

Florida = Forssa
*****
Vancouver = Vaasa
Washington = Valkeakoski

Loistava lista Ohmilta. Tosin en malta olla puuttumatta nyanssiin. Eikös se ole niin, ettei Forssassa tunneta lainkaan F-kirjainta. Jos niin on, lie Florida epäkelpo ehdotus. Täten Valkeakoski menettää Washingtonin, sillä Vorssa ja Voshinkton muodostavat ilmiselvän parin. Pahoittelut Valkeakoskelle. Florida sitten Lohjalle, Loimaalle tai Loviisaan, kuka parhaan tarjouksen tekeekään. Fl-alusta kaikki kuitenkin unohtavat ähvän.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Oloneuvos
Kuolleena syntynyt koko idea. Monestakin syystä.

Aivan samaa mieltä, kuullostaa periaatteessa mielenkiintoiselta, mutta on käytännössä täysin mahdoton toteuttaa. Ja tuskinpa näillä NHL-miehillä tuo motivaatiokaan riittäisi lähellekään kaikkiin peleihin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jätän äänestämättä vaihtoehtojen ollessa rajalliset. Itse olen sitä mieltä, että NHL:n rahanahneet diivat voi jäädä vaikka sinne. Itse en heitä tänne kaipaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Mitäs tehtäisiin sitten niille suomalaispelaajille, jotka ei tähän ns. ylimääräiseen jengiin mahdu?

Ja kuka päättää, ketä siihen porukkaan otetaan? Varmaan Tamminen, joka voisi sitten saman tien alkaa vaikka valmentamaan tätä joukkuetta.

Kaiken kaikkiaan, liikaa mutkia matkassa taitaa olla tuon idean toteuttamisessa. Varmasti joukkueiden fanit mieluummin näkevät, kuinka NHL:n suomalaispelaajat palaavat "juurilleen".
 

Boomhauer

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Taitaa olla oma lehmä ojassa, kun tuollainen tulee edes mieleen.

Olen aivan samaa mieltä. Tami on tainnut katsella listaa suomalaisista NHL-pelaajista ja laskelmoinut että Ässien NHL-vahvistukset tulevat jäämään vähiin sekä raha- että kasvattiseurasyistä.
 
Viimeksi muokattu:

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jaska85
Jätän äänestämättä vaihtoehtojen ollessa rajalliset. Itse olen sitä mieltä, että NHL:n rahanahneet diivat voi jäädä vaikka sinne. Itse en heitä tänne kaipaa.
Älä pelkää. Ei nitä Vaasassa tulla näkemään.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Ei hullumpi ajatus mutta mieluummin katselisin enitsel-pelureita ripoteltuna eri joukkueisiin. Tammisen ideassa olisi se hyvä puoli että seurat eivät olisi ihmeissään kun/jos NHL-pelaajat häipyvät kesken kauden. NHL-tiimin pelit liigan muita joukkueita vastaan voisivat olla ns.näytöspelejä josta ei pisteitä jaettaisi -siis jos lakko yllätten kesken kaiken loppuisi (kunhan nyt edes alkaisi..=) )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös