TPS-koutsi ei olisi halunnut Lukkoa vastaan | Kiekkoareena
Lukko pelaa tammikuussa Tepsiä vastaan peräti neljästi.
TPS-koutsi ei olisi halunnut Lukkoa vastaan | Kiekkoareena
Jos taas Turku-Pori akselilla otellaan, niin sitten meneekin arvailut hieman kinkkiseksi. Voi jopa olla, että Lukkoa ei valinta ensinkään, vaan joutuu valitsemaan itse viiden kärkinipusta. Tässä tapauksessa lähtisin liikkeelle siitä, että perinteikäs HIFK olisi paras vastustaja.
Tämä on kyllä totta, ja voi hyvinkin käydä toteen. Itse ainakin ottaisin Ässät, jos saisin asian päättää TPS:n puolesta.Valinnanhan voi tehdä urheilullisella tai taloudellisella (tai niiden mix) perusteella. TPS:n optimaalinen valinta (molemmilla perusteilla) olisi Ässät.
Lukkohan ei pääse/joudu valitsemaan, koska on käänteisessä sarjataulukossa yli seitsemännen sijan.
TosiFani, joka yleensä aika hyvin asiat tietää, kirjoitti jossain että Ässät ottaa varmuudella Lukon jos mahdollisuus on. Näin ollen Satakunnan parivaljakon kohtaamisen voisi estää vain TPS valitsemalla Ässät.
Lukko valitsi JyPin. Mielenkiintoista...
Duffaffaa otti Jypin vaan että pääsee käymään Mikkelissä. On se törkeä jätkä.
Aika yllättävä tuo JYP tammikuun tasauksessa, mutta onhan siinä se järki, että voidaan päästä ottamaan pisteet pois ylempänä olevalta. Ja luulen, ettei Kärppiä ja Tapparaa haluta tavata tässä raossa. Haastetta riittää kuitenkin, mutta eihän se ole ylivoimainen.
Tammikuun Veikkauskierroksen vastustaja on ässät. Perjantaina porissa Ja lauantaina Raumalla.