Hyvä hankinta Borolta. 23v, pelannut tällä kaudella kaikissa otteluissa ja tehot 7+5 Championshipissa. Hintaakin vain kolme miljoonaa.
Enää ei siis tarvitse kuin löytää huipputoppari, jolle tarjotaan Chelsean puolelta hyvää sopimusta.Chelsea voisi hommata lisää pelaajia, joita Pool voisi välttää. Ei edes tarvitse miettiä Caicedoa tai Laviaa viime siirtoikkunassa. Molemmat voisivat loistaa Poolissa, mutta kun raha ratkaisee jo tuossa vaiheessa uraa ja se kertoo pelaajista jo jotakin. Raha ratkaisee. Ei kiitos Pooliin. Pool tarvii topparin ja hyvän sellaisen.
Werner lähellä nyt päätyä lainalle Spursiin.
Tämä nyt vahvistettu myös Romanon suulla, joten lienee ihan lähellä.
Nyt jo koti-ikävä, mitäs läksit...
Hendo on tehokas kaveri vaan. Se on helppoa kun sen osaa ja nyt tekee vain mieli tulla takaisin kotiin kun on ihmisoikeudet Saudeista parannettu ja liigakin on saatu kehitettyä parempaan suuntaan. Southgatehan olisi ihan innoissaan jos saisi kaverinsa Englantiin takaisin. Ei tarvitsisi murehtia mitä muut ajattelee asioista. Majun avaukseen vaan tuoreilla ja erittäin nopeilla jaloilla pelaamaan.Onkohan työ jo tehty liigan kehittämisen kanssa? Rahahan ei varsinaisesti ole ongelma, kun ei koskaan sen takia sinne siirtynyt.
"Mä haluisin lähtee täältä, mut en viitti kun nää maksaa mulle täällä näin paljon. Voiksä Jörgen millään maksaa mille saman, että pääsisin pois täältä".
Nää on näitä. Benfica taisi muuten hankkia jonkun superjunnun myös taas Argentiinasta ehkäpä?. Nimeä en muista kyllä kuka se oli, mutta sekin maksanee sen samat 100 milj. taas markkinoille parin vuoden sisään. Nää on näitä. Pitäisi osata hankkia ja ostaa halvalla ja myydä kalliilla. Tosin Brightonillekin se voittaminen on vaikeaa vaikka ne osaavat hankkiakin pelaajia halvalla ja myyvät kalliilla eteenpäin. Jossain ManU:ssa tai vaikkapa Arsenalissa tuollainen toiminta tuohoutuisi täysin, koska taso pelillisesti ei riitä heti vastaamaan tavoitteita joita kannattajat vaativat ja seura vaatii.Yksi futispelien kovimmista ihmelapsista Valentin Barco suuntaamassa Boca Juniorsista Brightoniin ehkäpä jopa USD 10 miljoonaa. Parin vuoden päästä sitten satasella eteenpäin.
Onko tähän lähdettä? Itse en mistään löytänyt.Phillips Citystä Newcastleen myös kohta mahdollisesti taputeltu.
Eikös Firminosta ole ollut jo myös aiemmin huhuja, että haluaisi pois ja ainakin SUFC olisi kiinnostunut ottamaan miehen vastaan.
Joku vedonlyönti voisi olla hyvä että kuka on lopulta se ensimmäinen.
Ornstein sanoi, että Phillipsin oma tavoite on ulkomailla, ja esim. Juve on yksi suosikkikohteistaan. Newcastle ei hänen mukaansa ole lähestynyt Cityä.Onko tähän lähdettä? Itse en mistään löytänyt.
Onko tähän lähdettä? Itse en mistään löytänyt.
Ornstein sanoi, että Phillipsin oma tavoite on ulkomailla, ja esim. Juve on yksi suosikkikohteistaan. Newcastle ei hänen mukaansa ole lähestynyt Cityä.
seurat joissa rahalla on vielä olemassa arvo, tästä diilistä kaikkoavat.
Juu, ei Ornstein siitä mitään sanonutkaan, vaan vain että Phillips itse haluaa ulkomaille kaikkein mieluiten ja että Juve olisi hänelle mieluinen.Ei ole Juveen menossa, siellä on muut mielessä
Unibet antaa tälle 3.75 kertoimen, että jos ns. on jo varma niin aika kova kerroin.Newcastlen puolelta monta ns. luotettavaa tahoa ainakin tästä twiitannut.
No esimerkin saat, kun kuullaan mihin tämä tähtivahvistus siirtyy. Taisi Juve kuitenkin vielä vähän arvostaa rahojaan kun tästä vetäytyi pois. Koko rahalla PSG:ta seuraavaksi veikkaukseen.Saisiko näistä seuroista esimerkit? Ja eikö kaikilla seuroilla ole rahalla arvo? FFPt ja kaikki tämmöiset.
Varsinkin Juvesta ja rahan arvosta olisi kiva kuulla lisää.