Kyllä näillä hankinnoilla ansaitseekin saada pistemenetyksiä.
Sieltä varmistusta. Paskimpia maalivahteja mitä olen nähnyt pelaavan.
Kyllä näillä hankinnoilla ansaitseekin saada pistemenetyksiä.
Sieltä varmistusta. Paskimpia maalivahteja mitä olen nähnyt pelaavan.
Kyllä, ja onhan tuossa markkinan hiljentymisessä tietty logiikka tietenkin takana että kun ensin laitetaan kaikki ennätykset uusiksi hankkimalla rosterit täyteen, niin sen jälkeen seuraavat ikkunat ovat hiljaisempia kun siellä tosiaan on jo niin paljon vastikään hankittua pelaajaa jo sisällä, että ei kaikkia rakenneltua heti uusiksi laiteta eli isoa liikettä ulos ja taas uutta sisään.Valioliigaseurat käyttivät tammikuun ikkunassa 96 miljoonaa puntaa, kun taas vuosi sitten kuluttivat lähes 700 miljoonaa enemmän. Kesän ikkunassa puolestaan poltettiin 2,44 miljardia eli Englannin osalta tämä ikkuna oli viime vuosiin verraten hyvin poikkeuksellinen.
Oletus on että ensi kesänä palataan taas törsäykseen mutta itse pidän tietyllä tapaa tätä ihan piristävänä muutoksena koska se rahankäyttö on ollut ihan älytöntä.
Kyllä. Tämä on sallittua, koska kesällä olleessa äänestyksessä ei saatu riittävää enemmistöä sen kieltämiseen. Saa arvata, mitkä seitsemän Valioliiga-seuraa tuon kaatoivat.Menikö oikein?
Brentford jatkaa mielenkiintoisia hankintojaan:
Kesälläkö tämä tapahtuu, kuka ottaa? FdJ lähdössä Barcasta, mutta tähänkin tulee toki sisältymään lukematon määrä muuttujia.
Ei siellä muutenkaan ole enää kuin Nipsu ja Haisuli hippasilla, mutta kieltämättä itsekin huvituin ajatuksesta, että laitettaisiin vielä n. 100 milliä yhteen (kolmanteen) keskikentän pohjapelaajaan.Jos Chelsea osallistuu tähän, niin omistusportaalta ovat karanneet viimeisetkin muumit laaksosta.
Meinaako Barca maksaa ne aiempien kausien palkkavelat de Jongille vai miten meinaavat tuon osalta toimia? Eikös niiden velkojen takia de Jongin viikkopalkka huitele jossain miljoonan tietämillä? Noin 2/3 tulee häviämään viikkopalkasta, kun siirtyy pois, niin luulisi ettei pelaaja ilman kultaista kädenpuristusta ole halukas lähtemään mihinkään.Kesälläkö tämä tapahtuu, kuka ottaa? FdJ lähdössä Barcasta, mutta tähänkin tulee toki sisältymään lukematon määrä muuttujia.