Tammerfest 2004

  • 4 231
  • 29

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Mikäs Suburbanin keikassa oli vikana, häh? Helvetin energinen keikka, jälleen kerran.

Noh itselläni on se vikana etten pidä kuin parista Sub Urbanin biisistä. Ei siis mitään vikaa itse keikassa, kuin vain se pienen pieni asia ettei pidä musiikista. Jokaisella makunsa ja tuntui väkeä sielläkin olevan Sub Urbania katsomassa koko setin ajan. Muu tekstisi olikin samaa mieltä kuin minä, Sentencediltä yksi parhaista keikoista mitä nähnyt(niistäkin tosin jo vuosia), Entwine erinomainen ensimmäistä kertaa nähtynä ja muutenkin mm. Snow White Suiciden soittaminen iski hyvin. Charon oli myös erinomainen, vaikka muutama biisi vanhemmilta jäikin uupumaan omaan makuuni.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Räpärälläässä oli eilen loistava meininki. Porukka biletti täysillä jo odottaessaan Pelle Miljoonaa lavalle ja paikka oli aivan täynnä. Musa soi aivan täpöllä ja desibelejä ei säästelty, mikä on harvinaista nykyään. Tuli ne biisit niin kovaa että kaikilla ei meinannut korvat kestää, huomasinpahan vaan. :)

Kun sitten Pelle ja bändi aloitti keikan niin hyvä meininki jatkui. Lavan lähellä tapahtui pientä tuttua heiluriliikettä eli joku tönäisi niin voimakkaasti että pikkuisen horjahdin oikealle ja pieni tippa kaljaakin lasistani lennähti lattialle. Ja sama taisi käydä monella monella muullakin. :) Pelle paransi sitä mukaa kun keikka eteni ja lopussa tuli sitten ne legendaariset vanhat biisit joita todella innolla odotin. Loistava keikka ja Räpärällää on myöskin paikka jossa olen ollut turhan vähän viettämässä iltaa. Jatkossa seuraan kyllä tarkemmin, mitä kyseisessä paikassa esiintyy.

Ehkä sitä tänäänkin tulee mentyä kaupunkiin. Kun nyt on vanhakin jo päässyt vauhtiin kiitos Pelle Miljoonan ja Räpärällään. :)
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Martti Servo & Napander heitti kyllä eilen Coloradossa komean keikan. Viikatetta menin katsomaan, mutta Servo kyllä nokitti melko komeasti, vaikka ei Viikatekaan huono ollut. Sen verran useammin nähty kuitenkin, että Servo uutena tuttavuutena iski jopa enemmän. Harkitsin pitkään, että olisin mennyt yo-talolle katsomaan toisenkin Servon keikan, mutta lopulta jäi väliin.

Tänään toivottavasti yhtä hieno ilma kuin eilen. Eiköhän sitä taas jotain mielenkiintoista löydy.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilinen Ratinan keikka oli kyllä upea. Neljää Ruusua en ehtinyt näkemään. Tehosekoittimesta näin noin puolet. Hyvin toimi. CMX veti asenteella ja helvetin hyviä biisejä tuli useita. Kotiteollisuus päätti sitten setin ja asenteella Hynynen ja co. veivasivatkin. Hienoin hetki oli kuitenkin kappale Satu Peikosta, jonka laulusolistina toiminkin A.W. Yrjänä! Vaikka sanat eivät ihan kokonaan olleetkaan hallussa, niin loistavasti äijä siltikin suoriutui.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Selvisin Hollolan krapulaisista saunaremonteista viettämään synttäreitäni festeille. Kossua ja vinceä Hakametsän viereisestä Prismasta ja kaverin+sen muijan kanssa keskustaan. Siellä kerkesimme teinien keskellä tuhota eväämme...Apista nyt ei jaksanut paria biisiä enempää kuunnella, suuntasimme läheiselle terassille. Seuraamme liittyi läjä Tampereen kauneimpia nuoria naisia, olin myyty. Taisi tulla parhaat syntymäpäiväkuvat koskaan kun ympärillä oli lauma helmiä.

Yhdessä vaiheessa joku kundi kommentoi englanniksi kuinka onnekkaita olimme maailman kauneimpien naisten, suomalaisten naisten ansiosta. Kyselin tarkemmin äijän ja sen kaverien alkuperää - olivat intertoto cup-matsin tuomareita, ainakin itse oli Belgiasta. Hauska äijä ja tarjosi vielä kierroksenkin. Loppuilta tuli pyörittyä terdeltä toiselle omalla porukalla ja jauhettua paskaa lähes jokaisen vastaantulleen kanssa.

Ennen sammumistani kaverin lattialle johonkin aikaan kerkesin jättää repun kähtäväkebap-mestaan! Aamulla löytyi, pankkikortit ja Velvet Revolverin cd oli hävinnyt! Ei silti harmita...olen ma kuitenkin edelleen hyvännäköinen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös