Mainos

Tammerfest 2003

• 5 538
  • 69
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Buddy Langwitz
Nostetaas tämä ylös kun h-hetki lähenee. Eli jostain Cover-teltan ovelta löytynee vieraslista jossa ovat ainakin Ossi, Puster, bisnesman,Tilatiili +1 ja Helinkopteri. Muutamalle muullekin halukkaalle tilaa löytynee. Keikka alkaa n.22.30 ja biisejä on setissä 17. Keikan jälkeisestä ohjelmastani en osaa vielä sanoa, humalatilasta riippuen matka jatkunee spontaanien valintojen ohjaamana festivaalihumussa.

-Buddy

Ps. Jomppa, hallussa on Dampax, joskin kyseiseen herkkään ja kauniiseen balladiin osallistun vain taustalaulujen osalta. Sensijaan tulkitsen voimalliseen tapaani mm. kappaleet Mennään Karjalaan, Tärisin mä täysin ja Mä joka päivä töitä teen

Meikäläinenkin ilmoittautuu vieraslistaan, mikäli siellä tilaa vielä on. Tosin jälleen juodun saapumaan melkein suoraan töistä tuonne, että ehtii keikan alkuun, Prkle pitäisiköhän ottaa loparit, kun herrat ja rouvat yrittää tehdä meikäläisestä absolutistia. No eiköhän tässä saa festien aikana pienoisen neljän-viiden päivän putken päälle.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Buddy!

Vapaailta vaimon kanssa ja liput varattuna Tehosekoittimen keikalle.
Voipi olla että tulemme silti poikkeamaan joten jos pistät mulle +1?

Pikku-Raimo, ota hatkat!

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nostetaas tämä ylös kun h-hetki lähenee. Eli jostain Cover-teltan ovelta löytynee vieraslista jossa ovat ainakin Ossi, Puster, bisnesman,Tilatiili +1 ja Helinkopteri. Muutamalle muullekin halukkaalle tilaa löytynee. Keikka alkaa n.22.30 ja biisejä on setissä 17. Keikan jälkeisestä ohjelmastani en osaa vielä sanoa, humalatilasta riippuen matka jatkunee spontaanien valintojen ohjaamana festivaalihumussa.

-Buddy

Huhuh! Eka ilta Tammerfestiä koettu, nyt pientä lepoa että huomenna taas jaksaa. Meikä olis kanssa tulossa Sistiksen? kanssa huomenna katsomaan kakkapartiota! Eli jos pystyt vielä kaksi nimeä listaan lisäämään niin hyvä :) Laitoin myös sulle privaa tossa päivällä aiheesta.

Huomenna taas uudestaan!!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, laita meikäläinenkin sinne. Saattaa vielä kolmaskin häiskä pamahtaa mukaan. Jääkiekkomiehiä, vaikkei Jatkoaikaa harrastakaan. Mutta siitä hyvästä voidaan rankaista äijää, ettei lisätä VIP-listalle.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Humpataanko Mansessa?

No jo vain humpattiin. Eläkeläiset vetivät juuri niin hyvän keikan kuin uskalsin odottaa. Senssi oli melkoisen täynnä väkeä ja humppapoppoo veteli kerrassaan huikean setin, joka ainakin minut yllätti pituudellaan. Taisivat kyllä aloittaa reippaanlaisesti myöhässä (oma arvio. minkäänlaista kelloa ei ollut mukana), mutta en silti kyllä odottanut, että kolmeen asti olisivat Senssillä jaksaneet paahtaa. Mahtoiko osasyy olla se, että kun kaljaa ei meinannut löytyä lavalle, niin piti sitten soittaa senkin edestä.

YV:t tuli perille ja Pezu,Sistis, sekä Pikku-Raimo lisätään listalle. Kuten myös HK:lle +1. Eipä vaan taida tämäkaan ilta kauheasti avartaa rva Kopterin käsitystä meikäläisestä humaanina ja monialaisen lyyrisenä keskustelijana. Sitä ihteään tulee, meinaan kakkaa...

-Buddy

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hei helteinen Tampere, lauantaina sitten rokataan! Coverteltalle tarttis suunnistaa alkuillasta. Mutta mihinkä sitten kantsis mennä? Millanen mesta on Night Life? Entä onko Horse vielä voimissaan? Senssille ei kiitos, mutta jotain muuta missä on viinaa ja kauniita naisia..

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoontuuko porukka jossain jo aiemmin?

Olisiko asiallista järjestää jonkilainen nimenhuuto jossainpäin keskustaa vaikkapa klo 21 ? Siitä sitten voisi tunnin jälkeen hipsiä coverteltalle (missä pirussa sellainen edes on??) ja ilmoittaa ketä ollaan ;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä ja Pezu tuskin selviämme JeanS:n keikalta klo 21:ksi - saatamme itseasiassa myöhästyä jonkin verran tuon keikan alusta - vai moneltako nyt on tarkoitus aloittaa?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Minä ja Pezu tuskin selviämme JeanS:n keikalta klo 21:ksi - saatamme itseasiassa myöhästyä jonkin verran tuon keikan alusta - vai moneltako nyt on tarkoitus aloittaa?
Keikka alkanee 22.30.
Mutta minusta ainakin olisi mukava kokoontua jossain ettei sit tarvi summassa penailla "mä oon bisnesman, vittu mut on kutsuttu tänne" joka ikisessä elävää musiikkia tarjoavassa mestassa ;)

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Kokoontuuko porukka jossain jo aiemmin?

Viestin lähetti bisnesman
Olisiko asiallista järjestää jonkilainen nimenhuuto jossainpäin keskustaa vaikkapa klo 21 ? Siitä sitten voisi tunnin jälkeen hipsiä coverteltalle (missä pirussa sellainen edes on??) ja ilmoittaa ketä ollaan ;)

Coverteltta on Coloradon vieressä Hämeensillan puolella. Niin kuin Sistis sano ei ehitä yhdeksäksi kokoontumaan mutta tullaan siitä Coloradosta sitten suoraan kuunteleen Kakkaa

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sellainen pyyntö, että jos joku porukka tuttuja palloilisi siinä cover-teltan ulkopuolella joskus klo 22.n jälkeen, kun minä ja Pezu näillä näkymin saavumme paikalle, ettei meidän tarvitsisi Penailla teidän löytämisen suhteen. JeanS lopettaa n. klo 22, joten olemme piakkoin sen jälkeen messissä.

Hmm... ketäköhän laskisin tutuiksi... Buddy, Bisnes, Ossi, Designer, Helinkopteri... ainakin nuo tunnistaisin tältä seisomalta.... jos joku palloilee siinä, niin hyvä. Jos ei, niin penaillaan sisään.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis

Hmm... ketäköhän laskisin tutuiksi... Buddy, Bisnes, Ossi, Designer, Helinkopteri... ainakin nuo tunnistaisin tältä seisomalta.... jos joku palloilee siinä, niin hyvä. Jos ei, niin penaillaan sisään.
Niin, no jos en saa miittiä järkättyä aiemmaksi, olkoot se sitten klo 22 siinä teltan edessä...

ps. minä en tunnista muita ku Buddyn. Muita en tästä retkueesta ole tavannut selvinpäin. Eli niinkuin ennenkin, tulkaa juttusille. En pure :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
ps. minä en tunnista muita ku Buddyn. Muita en tästä retkueesta ole tavannut selvinpäin. Eli niinkuin ennenkin, tulkaa juttusille. En pure :)

Etkö todellakaan muista meikäläistä? Voi kauhistus... viime miittingissähän selvensit meikäläiselle pitkät tovit, että luulit meikäläistä aivan eri näköiseksi (eli siilitukkaiseksi). Sinulle oli siis yllätys, että meikäläisellä onkin korvat peittävä, tumma tukka.

Niin ja lisävinkkiä, olen muistaakseni hieman sinua pidempi - siis itsekin lyhyt. Ja aurinkolasit ovat taatusti messissä. Joko silmillä, otsalla tai paidankauluksessa.

edit: Ja veikkaan, ettemme ole Pezun kanssa paikalla vielä klo 22 aikaankaan. Menee aika tiukoille. Mutta olemme nopeita, tai ainakin pyrimme.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Etkö todellakaan muista meikäläistä? Voi kauhistus... viime miittingissähän selvensit meikäläiselle pitkät tovit, että luulit meikäläistä aivan eri näköiseksi (eli siilitukkaiseksi). Sinulle oli siis yllätys, että meikäläisellä onkin korvat peittävä, tumma tukka.

Niin ja lisävinkkiä, olen muistaakseni hieman sinua pidempi - siis itsekin lyhyt. Ja aurinkolasit ovat taatusti messissä. Joko silmillä, otsalla tai paidankauluksessa.
No tottahan mulla on jokaisesta jonkinlainen muistikuva. Sinusta itse asiassa aika selkeäkin. Sä olit se tyyppi joka näyttää enemmän teinirock-bändin rumpalilta kuin dippainssi-opiskelijalta? ;)

Mutta kun maailmaan mahtuu "aikapaljonsamannäköisiä", niin ei tohdi mennä summassa nykimään hihasta..
Minut kuitenkin tunnistanee kaikki, eli emmeköhän kohtaa tummuvassa yössä.

Niin, paikalle tulevat voisivat hieman valottaa alkuillan suunnitelmia. Pelottaa että miitti jää kovin lyhyeksi jos vasta 22.30 päästään samaan porukkaan :o

Suosikkijoukkue
HIFK
Osaisikohan joku aiempina vuosina käynyt (tai alkuasukas) kertoa minne kannattaa jättää kulkuneuvonsa? Alkuperäisistä suunnitelmista poikkeavat aikataulut pakottavat seurueemme kulkemaan hlöautolla ja nyt mietityttää että kuinka pitkälle se pitää jättää (ja minne -en tunne kaupunkia yhtään). Festarin nettisivuilla ei ollut mitään mainintaa koko aiheesta.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Niin, paikalle tulevat voisivat hieman valottaa alkuillan suunnitelmia.
Pari kovennettua siideria ja sievä pöljäpoikapullo pitää vielä hoidella, joten taitaa siinä vaiheessa olla parempi marssia suoraa päätä sinne paskaiseen partiotelttaan. Kuka pitää eka kipinää?

Tutkivalle simälle vinkkejä ilmaisista parkkipaikoista: jos tarkoituksesi on ajaa autoa seuraavan kerran vasta huomenna päivällä, niin länsipuolella Pyynikin harjun kupeessa alkavat ilmaiset alueet ja vastaavasti itäpuolella noin Sorsapuiston tasalla, siis suurin piirtein yliopiston ja Tamperetalon nurkilla. Josko kyseiset paikat sanovat mitään, muutakin kuin nääs. Mikäli haluat maksaa muutaman euron parkkilippua, niin kaippa Koskikeskukseen sopii ja se telttahan on siinä Koskikeskuksen rannassa kosken rannalla, näin ainakin kuulin.

editoidaan sen verran, että kellonaika huomioon ottaen taitavat nämä ajo-ohjeet jäädä ensi vuoden tulijoille.

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parkkipaikoista:
Kalevankatua koskikeskuksesta pohjoiseen päin ajaessa eka ilmainen paikka löytyy pari risteystä yliopiston jälkeen oikealle. siellä on ilmaisia paikkoja.
Mutta lämpänä keskustaa löytyy heti yliopiston ohi mennessä vasemmalle kääntyessä. Eli siinä sorsapuistoa ennen.

Paikat lienee jo täynnä..

miitistä: lähden 21.50 bussiin ja perillä oon kävelyreissu huomioiden ehkä 22.20. Menkää siis pirttiin tai joku voi hakea mut sisälle :)

Suosikkijoukkue
ILVES
Tuskin tätä enää kukaan lukee, mutta meikäläinen lähtee nyte suunnistamaan kohti telttaa. Saas nähdä, koska ollaan takaisin, jos ollaan ollenkaan.

Pikku-Raimo

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huhuh, toinen ilta takana ja jo nyt kotona, ei hyvätlä näytä. Perjantaina sitten Naikkareita Coloradossa ja muuta häppeningiä mitä keksii.

Kakkapartio oli sitä itseään eli hemmetin hyvä keikka :P
Buddy oli ainakin vireessä lavalla ja otti yleisön kunnolla messiin tai ainakin yritti :P

Joo nyt taas tuskasesti kotona ja aamulla töihin, täytyy kattoo mitä siitäkin tulee...... ZZzzzzz........

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona ollaan, kiitos kaikille, mutta iso kiitos jatkoille! Meinasivat laskuttaa kutsuvierasta, mutta onneksi orkesteri adoptoi teinihoron listalta kadonneen lampaan sisälle :)
Pullo viinaa ja monta annosta alkoholia matkaan. Milloin suomessa?
Perkele, siellä jatkislainen (en minä) heilui vaippa päällä lavalla. Ja saatana kaatoi vielä viinaa päällensä. Hullu mies. Mutta silti niin huikea penailija, että tätä tyyppiä kaivattaisiin Penan Brändin kannustajaksi ;)

No, lauantaina pitää mennä jo aamusta. Työtä(kö?) :)

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti PeZu
Joo nyt taas tuskasesti kotona ja aamulla töihin, täytyy kattoo mitä siitäkin tulee...... ZZzzzzz........

Olisit hävinnyt vedon, minä ja JeanS:n keikalla olleet nilkit olimme Herwoodissa jo hyvissä ajoin ennen tuota. Itseasiassa yhteen mennessä olimme jo käyneet syömässäkin. Tuli testattua se uusi Jalopena - vai oliko Jalopeno - siinä Opiskelijankadun risteyksessä. Hyvää.

Sitkeä sissi olit kyllä, jos pyörällä pääsit ehjänä perille. Sen verta hyvä meininki näytti teikäläisellä olevan.

Ja joo, itse aiheeseen. Tänään uusiksi. Antibioottikuuri loppuu tänään. Saa nähdä mihin sitä eksyy, työnantaja tarjoaa ensin kunnon aterian alkaen klo 18. Jossain jumalan selän takana...

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Eipä vaan taida tämäkaan ilta kauheasti avartaa rva Kopterin käsitystä meikäläisestä humaanina ja monialaisen lyyrisenä keskustelijana. Sitä ihteään tulee, meinaan kakkaa...

-Buddy

Oikeaan osuit.
Lähtö tuli jo keikan alkupuolellla,
tosin asiaan vaikutti Teharin keikka.
Heh, seuraavalle KPeen keikalle taidan saada vapaailllan :)

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei auttanut mikään. Bändi oli kovemmassa kännissä kuin minä, vaikka kaikkeni tein. Eihän siinä teltassa saanut edes Apfelia. Mutta meno oli kaikin puolin hilpeätä siitä huolimatta. Läskibasso oli kyllä illan huikein kokemus.

Kiitos vielä Buddylle järjestelyistä! Taisi olla viimeinen kerta, kun olen mihinkään tilaisuuteen VIP-listan ensimmäisenä ;D

Puster

Jäsen
Viestin lähetti Ossi

Kiitos vielä Buddylle järjestelyistä! Taisi olla viimeinen kerta, kun olen mihinkään tilaisuuteen VIP-listan ensimmäisenä ;D
Siis täähän todettiin jo eilen, että sillä listalla oli laitettu vipit ikäjärjestykseen.

Mutta itse keikkahan oli mitä mainioin. Alun ihmetyksen jälkeen yleisökin oppi huutamaan "jee". Siitä vaan ei taidettu päästä yhteisymmärrykseen, että oliko se liid-singeri nyt perseestä vai paras?

Ja se lämppäribändikin suostu loppujen lopuksi vetämään Paranoidin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy