Ei tosin virallista tietoa. Tässä linkkiRadio Voiman ja Etelä-Suomen sanomien mukaan Tamin pesti Sportissa päättyy tänään.
Radio Voiman ja Etelä-Suomen sanomien mukaan Tamin pesti Sportissa päättyy tänään.
Kuis se nyt näin kävi? Eikö Sportin hallituksen raudanlujat ammattilaiset, jotka ovat saaneet taloudenkin varsin mielenkiintoiseen jamaan, enää uskokaan tähän eurooppalaiseen huippuvalmentajaan Tammiseen? Nyt vaadin kyllä siffalta selitystä, koska muuten mun elämältä lähtee pohja.
Radio Voiman ja Etelä-Suomen sanomien mukaan Tamin pesti Sportissa päättyy tänään.
Tami lähtee tänään Sportista + Kärpät julkaisee tänään ensi kauden päävalmentajansa=hmm..?
Ajan perseeni paljaaksi, jos joku liigajengi vielä Tammiseen tarttuu muuten kuin muutaman kuukauden hätädiilillä.
Ajan perseeni paljaaksi, jos joku liigajengi vielä Tammiseen tarttuu muuten kuin muutaman kuukauden hätädiilillä.
Ja sitten Tamin liirumlaarumit, kuinka hän toteuttaa omat visionsa ja Westerback jatkaa hänen tekemänsä työn loppuun, tietenkin Tamin itsensä ottaessa kunnian jokaisesta voitosta, minkä joukkue kauden aikana vielä saa.
... kyseessä eurooppalainen huippuvalmentaja, ei Tamminen kelvannut Kärpillekään? Tähänkin olisi mukava saada maan johtavalta jääkiekkoanalyytikolta vastaus. Miten Haapakoski on voinut ajaa Tamin ohi?
Plussana luonnollisesti vielä se, että Tami yrittää kulisseissa kammeta itseään takaisin penkin taakse ja yrittää nakertaa johdon luottoa uuteen valmennukseen.
Millä ihmeen mittareilla saat Tammisesta kansainvälisentason huippuvalmentajan?
Mestaruuksia/sijoituksia pääsarjatasolla...?
Siis, jotain tiedotusta on luvassa päivän aikana, mutta sen asian hoitaa näköjään Hiltunen.Jag väntar själv på information och har försökt nå Hiltunen, men inte fått något svar. Ett pressmeddelande kommer att skickas ut under dagens lopp, men innehållet i det vet jag inget om, säger Niemi till Vasabladet.
Nono, turhaa pelkoa. Uskallan melkein syödä hatullisen paskaa jos Tami palaa Ouluun. (Huom. sana melkein).Kärppien infoa pelätessä....
Millä ihmeen mittareilla saat Tammisesta kansainvälisentason huippuvalmentajan?
Mestaruuksia/sijoituksia pääsarjatasolla...?
The Juhanin vastine ero-huhulle. Linkki
Pieni takaporttihan tuossa haiskahtaa...
Sihvos/Tammis/siffa-mittareilla. Nyt ei sarkasmi herralle oikein uponnut :D
Kärppien infoa pelätessä....
Käännös: Olen ollut jonkin aikaa Euroopassa ja Tamminen on ylivoimaisesti paras valmentaja joka minulla on ollut. Hän on saanut jonkun verran liian paljon paskaa niskaansa tänä talvena. Minä pidän hänestä ja toivon että hän toipuu pian.Lou Dickenson kirjoitti:Jag har varit ett tag i Europa och Tamminen är den överlägset bästa tränaren jag haft. Han har fått lite oförtjänt mycket skit av folk i vinter. Jag gillar honom och hoppas att han är frisk snart igen
Ei tosin virallista tietoa. Tässä linkki
Taitaa olla Juhanin terveys pettänyt.
Hyvä kysymys ja aiheellinen. Ei Tamista kyllä kv.tason huippukoutsia saa ainakaan helposti. Vaikka kyllä Tami varmaan on niitä harvoja suomalaiskoutseja, joita kysellään esimerkiksi Sveitsiin ja Ruotsiinkin. Yritän tässä sanoa, että vähissä ovat suomalaiskoutsien pestit ulkomaille muutenkin verraten siihen, kuinka hyvinä meidän koutseja pidetään.
Olen ollut jonkin aikaa Euroopassa ja Tamminen on ylivoimaisesti paras valmentaja joka minulla on ollut. Hän on saanut jonkun verran liian paljon paskaa niskaansa tänä talvena. Minä pidän hänestä ja toivon että hän toipuu pian.
Ota nyt tuosta sitten selvää.
On paljon asioita mitä en ymmärrä, ja ilmeisesti en tule ikinä ymmärtämään, kun puhutaan Solkungenista.
Ei vittu mitä touhua taas. Hockey Team Vaasan Sport Oy tekee kaiken vaikeimman kautta.Sportin kotisivujen mukaan Tammisen "ripuliloma" loppuu 3.2 2110.