Noniin nyt ovat sitten pelaajat "rohjenneet ottaa kissan pöydälle". Laittaapa hymyilyttämään myös siinä mielessä, kuinka kauan on Siffan kanssa tästäkin asiasta väännetty, ja kun ei ole kaveri uskonut sitten millään, että Tami ja hänen toimintatapansa eivät kyllä kaikkia totisesti miellytä.
Kuinka väärässä kaveri on ollutkaan. Kuten aijemmin olen moneen kertaan todennut, minun tietoni ovat paljon todenmukaisempia, mitä nämä Seinäjoelta käsin heitetyt arvaukset ovat olleet.
On syytä ottaa huomioon myös se, mitä joku toinenkin tuossa jo sanoi, että asiat muuttuu. Nyt vain on mitta tullut lopullisesti täyteen.
Kun nyt jatkuvasti vihjailet jonkun/joidenkin pelaajien arvostelevan sinulle Tamin toimintaa, niin miten he ovat hoitaneet työnsä, eli pelanneet, Tamin johdolla? Seuraa sitä, sillä se osoittaa pelaajan sitoutumisen Sportiin. Kertoisit mieluimmin tuntemiesi pelaajien pelaamisen tasosta kuin joutavan päiväisistä huulenheitoista joidenkin pelaajien kanssa.
Pahoitteluin ylipitkästä lainauksesta. Tuohonkin määrään piti tehdä vähän töitä, että sai olennaisempia asioita Siffan viime aikoijen kirjoituksista niputettua. Myös itse väänsin tuolloin samoista asioista Siffan kanssa, kuten myös jo paljon paljon aijemmin. Niitä kirjoituksia en lähde nyt kaivelemaan.Jos väitteesi pitää edes hiukankaan paikkaansa, niin miten se näkyy joukkueen suorittamisessa? Sehän on olennaista. Onko sinulla minkäänlaista käsitystä siitä, miten Sportin pelaajat kokevat Tammisen, kun tällaisia täällä kirjoittelet? Tammisen ja joukkueen välit ovat erinomaiset, kun tarkastellaan niitä tosiasioiden pohjalta.
Näissä anti-tamien väitteissä on se iso ongelma, että he luulevat muiden ajattelevan samoin Tamista kuin miten itse ajattelevat. Vuosi sitten esiintyi täällä todellakin myös paljon Sport-kannattajia, jotka kirjoittivat kielteisesti Tamista. Tilanne on siltä osin rauhoittunut sen takia, että SM-liigakarsintojen jälkeen ymmärrettiin se tosiasia, että Tami on huippuvalmentaja, joka osaa antaa joukkueelle rauhan omaan optimaaliseen suoritukseen yltämiseksi.
Tami on ongelma, Juhana, sinulle ja sinun laillasi ajatteleville. Sportin joukkueelle Tami ei näyttäisi ongelma olevan.
Kuinka väärässä kaveri on ollutkaan. Kuten aijemmin olen moneen kertaan todennut, minun tietoni ovat paljon todenmukaisempia, mitä nämä Seinäjoelta käsin heitetyt arvaukset ovat olleet.
Täälä oli monia kirjoituksia joihin voi yhtyä, tässä yksi niistä. Eipä luulisi olevan epäselvää, että Tamilla ei voida jatkaa. Eihän tuosta yksinkertaisesti voi tulla mitään, en ainakaan itse Tammisen housuissa edes haluaisi valmentaa, jos joukkue ei jaksa sua yksinkertaisesti edes katsella.Ei jumalauta, hyvin on asiat Vaasassa, kun valmenta laukoo mediassa tuollaista. Lienee harjoituksissakin lämmin ja iloinen tunnelma.
Eikähän tämä jo petaa Tamin lähtöä, siis mikäli seuran hallitus järkeä käyttää.
Yksi iso syy on palkka. Sitten on näitä vaasalaistuneita ja vaasalaisia, jotka Tamista huolimatta eivät halua tässä sarjassa edes käytännössä muualla pelata. Lisäksi mm. hyvä halli, yleisö ja menestymismahdollisuudet.Toinen kysymys: miksi pelaajavat jatkoivat Sportissa kun tiesivät kuka valmentaa ja milllainen mies on kyseessä??
On syytä ottaa huomioon myös se, mitä joku toinenkin tuossa jo sanoi, että asiat muuttuu. Nyt vain on mitta tullut lopullisesti täyteen.
Viimeksi muokattu: