Pari kertaa tuo on nyt pelattu ja lähtökohtaisesti ei enää kiinnosta juurikaan normaalia runkosarjan derbya enemmän tämä klassikko.
Olisi ollut virkistävää nähdä ko. tapahtuma jossain toisella liigapaikkakunnalla seuraavaksi.
Ei taida Helsingin ulkopuolelta löytyä tarvittaa pelipaikkaa tai lihasta järjestää ulkoilmaottelua. Lahdessa pähkäiltiin joskus ottelun järjestämistä mäkimontussa, mutta niistä suunnitelmista ei ole aikoihin kuulunut mitään ja Tampereella Ratina ei taida vetää tarpeeksi porukkaa, että seurat olisivat valmiita/kykeneviä ottamaan taloudellisen riskin.
Mua kiinnostaa kyllä edelleen tuo klassikko. Toivottavasti saadaan taas nähdä punainen katsomo Jokereiden kotipelissä. Varmasti olen paikalla, ja ilta- aika on minustakin parempi. Päivänvalo vähän latisti tunnelmaa viime talvena. Pakkasen ohella tietysti.
Oulussa ei taida tälläiseen paikkaa olla?
Legendojen peliin ehdottomasti Säilynoja/Lind-Otto-Varis ketju kasaan.
Päivänvalo vähän latisti tunnelmaa viime talvena.
Noh, eiköhän toikin sitten tänne tuoda, viisi-seitsemän vuotta NHL:n jälkeen on pakko saada pelata SM-liiga"klassikko" heinäkuussa Hangon Regatassa. Ja töllöttäjää löytyy.
Noh, eiköhän toikin sitten tänne tuoda, viisi-seitsemän vuotta NHL:n jälkeen on pakko saada pelata SM-liiga"klassikko" heinäkuussa Hangon Regatassa. Ja töllöttäjää löytyy.
Tuli mieleen noista ketjuista, että mikäli Selänne lopettaa niin mihinkäs tommonen pikkunen "legenda" laitetaan..? ;)
SM-liiga"klassikko" heinäkuussa Hangon Regatassa. Ja töllöttäjää löytyy.
Peli alkaa viideltä, ainakin tänään aurinko oli aika korkealla vielä silloin eli päivänvalossa pelataan noin puolet pelistä.
Narrit teki sitten oharin kun 2015 olisi IFKn vuoro järjestää.
No ihan sama, mulle riitti yksi kerta.
Voisiko kuitenkin olla niin, että joukkueet pelaisivat jatkossakin Talviklassikon kerran talvessa panoksena vain maine ja kunnia? Tämä toisi joukkueiden faneille pientä lohdutusta paikallispelien poistumisen tilalle.