Fiilikset talviklassikosta näin nopeasti.
Ensinnäkin tapahtuma on aivan upeasti organisoitu. Iso käsi siitä.
Toiseksi stadikan kaikki pinnat ovat betonisina aivan järkyttäjän liukkaat talvella. Tuolle asialle tulisi oikeasti tehdä jotain.
Kolmanneksi PW:n ratkaisu oli jotenkin niin oikein. Kaveri on omassa roolissaan maailman top-3:ssa.
Neljänneksi JR on hieno mies ja olen pettynyt, että hän valitsi Jokerit. No – mies tekee mitä hän tekee.
Viidenneksi oli upea katsella, kun kultakypärinä viilettivät Granlund ja Pulkkinen. Upeaa - Suomi-lätkän tulevaisuus samassa kuvassa.
Sitten osaan, joka saattaa olla joko pakkasten hidastamien pelaajien liikkeen tai jonkin muun häiriötekijän sumentama.
Koin ensimmäisen kerran tällä kaudella, että HIFK:lla on pelisuunnitelma tai pelitapa. Nyt pysyivät viisikot kasassa ja ilmeisesti Petun hakema pelitapa, eli laitahyökkääjän kierto keskelle (ajoituksineen) alkaa toimia.
Toiseksi Rammstein-Rosenrot pelasi mielestäni parhaan pelensä meillä. Reeperbahn-Mag toimi ainakin ajoittain hienosti.
Kolmanneksi ainakin minä näin Migin pelissä ensimmäistä kertaa taas sitä samaa maagisuutta, joka on ollut kadoksissa junnukisojen jälkeen.
Neljänneksi: Narreilla on aivan valtava potentiaali tuossa liikkeeseen perustuvassa pelitavassa. En ihmettele, jos narrit keittävät nakit.
Että näin. Väitän, että emme ole ulkona kanisterijahdissa.
Talviklassikko Hki rytmiin ehkä sen verran, että joka toinen vuosi olisi ehkä ok. Ainakin minä raahaan seuraavaan koko perheen mukaan. Hieno tapahtuma.
(Olen pahoillani, että uutena käyttäjänä en ole harjoitellut tarpeeksi tuota viestin ulkoasua, mutta uskon että viesti tuli selväksi).
Edit: kikot ja pieni lisäys.