Millaiset oli turvatarkastukset? (ex-turvari olen btw) Pääsikö omia pulloja kantamaan mukaan niin paljon kuin jaksoi?
Peli oli hieno, kaikki muu toiminta perseestä. Tungosta oli kuin porissa konsanaan, jonot eivät liikkuneet ja kaljaa ei saanut. Pikkuisen olisi voinut järkeillä oluen myyntiä paremmin, yhdestä pisteestä olut loppui jo ennen ensimmäisen erän alkua.
Laitetaan tänne vielä hieno youtube-kooste eilisestä tapahtumasta.
Kiitos videosta kuulunee tälläkin palstalla vaikuttavalle Poro24:lle.
Hieno video, onneksi Urholta ei tarvinnut peliä katsella, taitaa Jalo olla IFK-miehiä.
Itse olen kyllä aina ollut siinä uskossa, että Jalo on Jokereiden miehiä. Muistan joskus 90-luvun alussa nähneeni miehellä jokerilogon vaatetuksessa. Joskus silloin myös selostuksesta kuului selvä jokerihenkisyys. Nyttemmin mies on ainakin osannut kätkeä tuon ja muutenkin kehittynyt ammatissaan.
Miksi minä taas olen yhdistänyt Jalon Palloseuraan?
A-katsomoon olisi voinut viedä vaikka 10 pulloa kossua, kun meidän mukana ollutta reppua ei tarkastettu ollenkaan. Mentiin tosin katsomaan vain lätkää ja ei juotu edes yhtä bisseä ennen peliä. Vähän oudon kehnot turvatoimet siellä A-katsomon portilla kuitenkin oli.
Finlandia-hymni oli erittäin hyvä valinta ottelun alkuun. Mut voi helvetti, Kuosmanen joka on sen biisin niin monia kertoja hoilannu ei osaa vieläkään niitä sanoja. Lopussa sanat menee, ja ettet taipunut SA sorron alle. Tää savon-lahja hoilaa, ja ettet taipunut SÄ sorron alle. Saman mokan oon kuullu siltä jokaikinen kerta ku se ton biisin hoilaa.
Pieniä uudistuksia myöhemmin, näkyvin takasuoran katos. Nyt näkyvät torni ja toimistot menevän remonttiin.
Tilat ja toimivuus eivät täytä nykyaikaisia vaatimuksia.
"Oheistapahtumista", vihaan tätä jalkapallosta tuttua kannatuskulttuuria kaikkine elementteineen, nämä myllyt olivat vain jäävuoren huippu, mun puolesta saatte kummatkin leirit pitää paskat laulunne, soihtunne ja banderollinne. Itse arvostan enemmän pohjoisamerikkalaista lähestymistapaa asiaan.
mun puolesta saatte kummatkin leirit pitää paskat laulunne, soihtunne ja banderollinne. Itse arvostan enemmän pohjoisamerikkalaista lähestymistapaa asiaan.
No sitä on kausarin muodossa kannettu melkein 20 vuotta, niin hankala sitä kantamista on lopettaa. Varsinkin kun lajista pidän. Ei mulla kannustusta vastaan sinällään mitään ole, esim. mestaruuskaudella tunnelma oli kohdallaan. Eikä mun mielestä homma silloin ollut mitenkään överiä.No sehän on sitten sinun mielipiteesi. Ei muuta kuin pelkkää "Let´s go Rangers" huutoa kehiin tai kirkossa istumisen meininkiä. Älä kanna rahojasi IFK:n kirstuun, mene katsomaan vaikka salibandyä, ensi kerralla
No sitä on kausarin muodossa kannettu melkein 20 vuotta, niin hankala sitä kantamista on lopettaa. Varsinkin kun lajista pidän. Ei mulla kannustusta vastaan sinällään mitään ole, esim. mestaruuskaudella tunnelma oli kohdallaan. Eikä mun mielestä homma silloin ollut mitenkään överiä.
Sitten ihmetellään miten julleilla ei oo fanikulttuuria saati katsomoa jos fanit on tätä tasoa ; )