Takaa haettu

  • 4 595
  • 27
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Hehheh, on se vaan Leslie Nielsen aika äijä yli 70-vuotiaaksi. Ihan positiivinen yllätys ja "epäillyt"-sketsi taisi olla paras heitto.

Drebin!
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Olipahan muuten jälleen elokuva. Että piti sitten vedet silmissä jälleen nauraa. Taidampa tästä lähteä katsomaan nauhalta noita kuuluisia miehiä ja alastomia aseita..:D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Se imukuppiepisodi sairaalassa oli aivan mahtava. Oli vaan hankalaa katsella, kun silmät valuivat valtoimenaan ja maha oli turbokippuralla...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Asiasta toiseen: Simpsonit oli eilen todella huono, mutta sisälsi yhden kaikkien aikojen naurupommeista kun mr. Burns makasi tyttöystävänsä sylissä puun juurella, Homer kokeili miehen pulssia ja alkoi elvyttää niillä sähkölaitteilla: "clear"
Tuosta sketsistä olisi pitänyt antaa ennakkovaroitus "contains funny material", sillä meinasin itse saada infarktin....
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti hannes_ko
Asiasta toiseen: Simpsonit oli eilen todella huono, mutta sisälsi yhden kaikkien aikojen naurupommeista kun mr. Burns makasi tyttöystävänsä sylissä puun juurella, Homer kokeili miehen pulssia ja alkoi elvyttää niillä sähkölaitteilla: "clear"
Tuosta sketsistä olisi pitänyt antaa ennakkovaroitus "contains funny material", sillä meinasin itse saada infarktin....

Ainakin minua viimeisessä Simpsoneissa nauratti eniten, kohtaus jossa Homer ja Marge ovat rakastelleet kiihkeästi ja toinen sanoo "toivottavasti lapset eivät kuulleet" ja sitten tulee Bartin, Lisan ja Flandersin vaivautuneet ilmeet. :D
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Takaa-haettu vääntää kyllä hilpeää parodiaa muista leffoista, mutta Leslie Nielsen on silti parhaimmillaan Mies ja alaston ase-kohelluksissa. Olen katsellut kaikki kolme osaa usempaan kertaan, ja joka kerta pokka pettää joissain kohtauksissa kyllä meitsillä totaalisesti. Esim se Oscar-gaala (33 1/3) on aivan huikea sähellys, jota ei kerta kaikkiaan pysty katsomaan ilman naurun pyrskähdyksiä.
:D
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Oli kyllä hyvä leffa. Paras kohtaus oli ehdottomasti se ghettojousitusauto, aivan sairaan hyvä nauratti niin ettei seuraavan kohtauksen katsomisesta tullut mitään.
Kyllä Leslie on vaan äijä. Hauskaa leffassa oli kanssa Tommy Lee Jonesin matkiminen Takaa-ajetusta; kaikki tapetit sun muut piti tutkia ja imuroida. Myös loistava päättely renkaanjäljistä oli huippua.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
"I have a gun - not here - but I´ve got one"

Simpsoneiden katseleminen loppui viimeistään siinä vaiheessa kun N´syncin pojat päästettiin irti ja lopputekstien aikana näytettiin kun nämä lahjakkuudet nauhoittivat ääniään. Voi elämä.
 
Viimeksi muokattu:

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Kyllähän Leslie Nielsen oli parhaimmillaan Mies ja alaston ase elokuvissa. Mutta ei ollu hullumpi tämäkään leffa, tulipahan taas pitkästä aikaa naurettua oikeen urakalla...
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Jäi hieman harmittamaan, kun hoksasin koko leffan vasta siinä vaiheessa, kun sitä oli enää hieman alta kolme varttia jäljellä. Joka tapauksessa, sen mitä näin, oli erittäin hauskaa katsottavaa.

On maikkari pöllömpiäkin leffoja uusinut lyhyen ajan sisällä, joten voisivat tehdä tämän filmin suhteen kyllä sellaisen tempun.
 

Aksu

Jäsen
Minusta elokuva oli hyvää sunnuntaiviihdettä ilman sen suurempia ansioita. Mies ja alaston ase ykkönen oli aikanaan niin hervottoman hieno raina, ettei sen ylittänyttä tällä saralla varmaan koskaan löydy. Nämä samaan henkeen tehdyt repäisyt (Fatal instinct, Ladattu ase jnejnejne....) ovat toistollaan vieneet parhaan maun lajityypistä.

Leslien Nielsen pelastaa tosin paljon... kaveri on tehnyt aikoinaan paljon draamaa ja "muuta vakavaa elokuvaa", mutta enhän minä pystyisi enää katsomaan tuota kaveria nauramatta vaikka miten vakavaa roolia vetäisi. Odottaisin koko ajan jotain idioottimaista repäisyä tai muuta...
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksittäisistä Simpsonien vitseistä nousee kärkeen myös taannoin tulleessa jaksossa ollut Lennyn ja Carlin vuoropuhelu:

C: Mitenkäs sinun ja naapurin tytön juttu etenee?
L: Ääh, se on ohi. Hän hankki verhot.

:D
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Taidan olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta kyllä oli leffa p*rseestä. Ainoa mikä vähän jaksoi hymyilyttää oli Babe Watch kohtaus, muuten oli niin sieltä ja syvältä, että nauratti lähinnä se kuinka heikkoja elokuvia julkaistaan.
 

Shane

Jäsen
Hyvä juttu oli myös elokuvan loppupuolen kohtaus, jossa Nielsen kadottaa aseensa, ja ottaa uuden tilalle juuri kouluun menevän pikkupojan repun asekokoelmasta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hauskan koheltamisen suunnaton vaikeus

Olenko ainoa joka on joskus miettinyt - sen minkä naurultaan pystyy - miten vaikeaa tuollaisten leffojen tekeminen varmasti on. Miten saadaan hauskaa siitä, että joku kompastuu mattoon tai saa viulun jousesta silmäänsä? Tuloksena kun voi olla joko railakka naurunremakka tai vaivautunutta kiemurtelua. Nielsen on tuossa genressä ehdoton hahmo, pystyy vetämään aivan uskomattomia suorituksia. Oma henkilökohtainen suosikkini on Eino_Miehen mainitsemassa leffassa Oscar-gaalassa se tanssinumero, jossa N on ottanut yhden tanssijan kuteet itselleen. Koreografia menee kertaheitolla uusiksi. :D
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti eagle
Taidan olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta kyllä oli leffa p*rseestä. Ainoa mikä vähän jaksoi hymyilyttää oli Babe Watch kohtaus, muuten oli niin sieltä ja syvältä, että nauratti lähinnä se kuinka heikkoja elokuvia julkaistaan.

Et ole yksin. Osa vitseistä oli lähinnä vaivaannuttavia. Jollain tavalla hävetti tekijöiden puolesta. Siksi paljon toistoa koko leffassa oli, mutta kuten sanoin. Se oli sellaista "aivot pois päältä"-tyyppistä sunnuntaiviihdettä, jota tuskin tulen toista kertaa katsomaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Aksu, odotitko sitten jotain Oscar -tason näyttelemistä ja yllättäviä juonikäänteitä yhdistettynä loistavaan käsikirjoitukseen? :)

Elokuvista saa eniten irti kun ottaa ne sellaisina vastaan mitä ne ovat.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti vilpertti
Aksu, odotitko sitten jotain Oscar -tason näyttelemistä ja yllättäviä juonikäänteitä yhdistettynä loistavaan käsikirjoitukseen? :)

Elokuvista saa eniten irti kun ottaa ne sellaisina vastaan mitä ne ovat.

En todellakaan, mutta lajityyppi alkaa olla loppuunkoluttu. En minä jaksa samaa puuroa mättää naamaani jatkuvasti vaan jotain uusiutumista olisi syytä tapahtua. Ja se mitä mieltä minä olen ei vie iloa pois niiltä jotka siitä helvetisti nauttivat.
 

tws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks, Rajamäen Rykmentti,
Olihan se ihna hyvä elokuva. Mutta komedioista on naurattanut Superaistit, sehän tuli tässä vasta Neloselta. Todella loistava!
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Viestin lähetti Aksu


En todellakaan, mutta lajityyppi alkaa olla loppuunkoluttu. En minä jaksa samaa puuroa mättää naamaani jatkuvasti vaan jotain uusiutumista olisi syytä tapahtua. Ja se mitä mieltä minä olen ei vie iloa pois niiltä jotka siitä helvetisti nauttivat.

Näin on. Ja jos sen puuron jättää pöydälle, niin siihen alkaa pikkuhiljaa kerääntyä hometta ja sitten se alkaa maistua paskalta.

En ole luultavasti koskaan nauranut puolentoista tunnin aikana niin paljon kuin Alaston Ase ykkösessä. Jatko-osat sitten saivat käyrän laskemaan, vaikka olivatkin 'ihan hyviä'...vitsit vain tuppasivat olemaan tuttuja Police Squad - sarjasta.

Leslie Nielsen on tehnyt viime vuosina suorastaan luvattoman huonoja naamanvääntelykomedioita, joissa miehen koomikonlahjat menevät täysin hukkaan...alkaako se vihdoin tulla vanhaksi...?

Austin Powers oli taas sellainen komedia, joka pitkästä aikaa nauratti. Tosin sen jatko-osa oli taas sitten 'ihan hyvä'...toivotaan että kolmosesta tulee parempi....
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Viestin lähetti Shane


Minua taas tuo leffa lähinnä ärsytti. Naurut jäi muutamaan hörähdykseen. Mielipiteitä on monenlaisia...

Mielipiteitä on monenlaisia, ja useimmat niistä ovat vääriä..hehheh...

Kyllä muutaman kerran on mennyt todella pahasti nauruhermot ristiin: yritin katseluttaa tyttöystävälläni videolta Fawlty Towersia, mutta tämä ei edes hymähtänyt missään vaiheessa...vaikka yritin parhaani mukaan kertoa aina kun joku vitsi on tulossa, tyyliin "No nyt tulee hyvä kohta!" , mikä on tosin ehkä viimeisimpiä asioita mitä itse haluan kuulla kun keskityn katsomaan leffaa...

Sitten sitä kohtaa kelataankin jo uudestaan jos toinen missasi sen ekalla kerralla.....
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kertokaapas mitä tämän tyylisiä leffoja tämä Leslie on näytellyt? Kaiken kaikkiaan.. ajattelin nimittäin että on aika loistokas ukko..:D
 

Bob77

Jäsen
Minä ainakin löysin niin paljon kaikkea (parodiaa ym...) tuosta leffasta, etten tiennyt miten olla. Nauroin aivan sairaasti, tipat silmissä... Loistava leffa kaikenkaikkiaan. Vie mennen tullen voiton kaikista Mies ja alaston ase 1½,0458-leffoista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös