Mielestäni koko Viron peli nyt on muutenkin kohtalaisen turha. Meillä voisi olla 26. päivälle jotain muutakin hallin täyttävää ohjelmaa luvassa, jos näitä asioita nyt yhtään mietittäisi.
Olen aikalailla samaa mieltä. Kyllä tuo tuli kerralla nähtyä.
Mielestäni koko Viron peli nyt on muutenkin kohtalaisen turha. Meillä voisi olla 26. päivälle jotain muutakin hallin täyttävää ohjelmaa luvassa, jos näitä asioita nyt yhtään mietittäisi.
Faniristeilyteoria oli oikea.Tappara on järjestänyt iät ajat tammikuun aikoihin Tappara-risteilyn, mikä on sisältänyt matkan Helsinkiin tai Turkuun, pelin siellä, illalla lähtevän risteilyn jolla joukkue myös mukana ja paluukyydin Tampereelle. Jonain lähivuonna oli myös yöpyminen Tallinnassa. Ideana varmasti tässä oli, että matkaan sisältyvä peli olisikin tällä kertaa pelattu Tallinnassa. Mä en usko, että ilman Tappara-risteilysynergiaa Tappara lähtee Tallinnaan.
Jotenkin haistan (esim. kahdessa myynnissä olevassa sektorissa juuri samanlainen paikkaryhmittely jäljellä), että lippuja olisi vähän enemmän jäljellä kuin sivut antavat ymmärtää.
Ok. Tuli mentyä "väärälle" sivulle.Lippu.fi myy lippuja melkein kaikkiin lohkoihin, muutama siellä on täyteen varattu.
Tietääkseni viime kerralla valmentajat menivät pakettimatkalaisten kanssa samalla laivalla, pelaajien mentyä pari päivää aikaisemmin. Itse menin Kerhon joukkueen kanssa samalla laivalla lauantai-iltapäivällä.Tietääkö joku ennen ollut, että tuleeko joukkue samalla laivalla ja voiko Nupen kanssa ottaa kaljaa ja vetää tequilashotteja jo menomatkalla?
Tietääkseni viime kerralla valmentajat menivät pakettimatkalaisten kanssa samalla laivalla, pelaajien mentyä pari päivää aikaisemmin. Itse menin Kerhon joukkueen kanssa samalla laivalla lauantai-iltapäivällä.
Hurjaa matkustamista kyllä. Kaks tuntia rennosti laivalla, vähemmästäkin ihminen puutuu.Toivottavasti tästä nettotaan sen verran reilusti, että hyvävireisen joukkueen puuduttaminen Suomen ja Baltian matkailulla on kannattavaa.
Hurjaa matkustamista kyllä. Kaks tuntia rennosti laivalla, vähemmästäkin ihminen puutuu.
Hurjaa matkustamista kyllä. Kaks tuntia rennosti laivalla, vähemmästäkin ihminen puutuu.