Taistelija Komarov, HIFK

  • 147 306
  • 877

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Täytyy nyt tässä vaiheessa mainita että melkoinen pettymys on kaveri ollut tähän asti. Toki pitää muistaa että paha loukkaantuminen takana.
Kukakohan sitä on noin pahasti loukannut, että pitää tulla tekemään itsestään pellen ja räkiä muun jengin naamalle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä oon niin väsynyt Liigaan ja tähän vellovaan keskusteluun. Yhtään mitään tuolla kentällä ei tapahdu ja jos tapahtuu, niin kauhistelu alkaa saman tien. Yhtä ringetteä koko Liiga tänä päivänä.

Studiossakin tuo temppu ymmärrettiin Kojon ja Saravon toimesta, mutta täällä omat fanit kauhistelee ja vaatii pelikieltoa. Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään ketään.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän laiteta kaverin kausi jäihin. Aivan paska jääkiekkoilija ja sen lisäksi vielä kusee koko joukkueen päälle näillä tempauksillaan.

Katsomoon ja vaikka onkin sopimus ensi kaudesta, niin sovitaan joku purkuraha.

Vituttaa aivan älyttömästi katsoa tällaista pelaajaa omassa joukkueessa. Peli on vielä mahdollisuus kääntää, niin ei kun minä vähän äijäilen. Niin päin vittua pelattuja kiekollisia ratkaisuja omissa ja liukuiluja suoralla selällä. Sillehän ei voi mitään, jos loukin jälkeen ei vain pelinopeus riitä, mutta ei tarvitse silti perseillä. Seppälä tai Åsten hoitaa nelosen laidassa roolin paljon paremmin, eikä lopeta peliä koko joukkueelta ennen kuin se on oikeasti ohi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Muistan jossain kohtaa kautta lukeneeni täältä että "Leksan jengissä ei perseillä" tai jotain.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyrväiseltä kysyttiin ennen peliä:milläs kielellä meinaat jutella Leksan kanssa? Vastaus: antaa Leksan puhua kielillä mä pelaan lätkää! Tyrväinen 2 maalia , Leksa pihalle. Kevään mies olisko aika näyttöjen kielillä puhumisen sijaan!
Uskon kuitenkin edelleen ,myös Leksaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon niin väsynyt Liigaan ja tähän vellovaan keskusteluun. Yhtään mitään tuolla kentällä ei tapahdu ja jos tapahtuu, niin kauhistelu alkaa saman tien. Yhtä ringetteä koko Liiga tänä päivänä.

Studiossakin tuo temppu ymmärrettiin Kojon ja Saravon toimesta, mutta täällä omat fanit kauhistelee ja vaatii pelikieltoa. Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään ketään.

Kyllä sitä voi yrittää tulla peliin mukaan. En itse arvosta pelaajia, jotka tappaa koko loppupelin mahdollisuudet omilla tötöilyillään. Vielä kun kaupan päälle on pelillisestikin aivan väärässä sarjassa.

Oikeaa kovuutta on pelata täysillä loppuun asti, luovuttamatta ennen aikojaan. Jos vituttaa, niin mene koppiin ja anna muille mahdollisuus pelata loppuun asti.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä oon niin väsynyt Liigaan ja tähän vellovaan keskusteluun. Yhtään mitään tuolla kentällä ei tapahdu ja jos tapahtuu, niin kauhistelu alkaa saman tien. Yhtä ringetteä koko Liiga tänä päivänä.

Studiossakin tuo temppu ymmärrettiin Kojon ja Saravon toimesta, mutta täällä omat fanit kauhistelee ja vaatii pelikieltoa. Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään tämä

Mä oon niin väsynyt Liigaan ja tähän vellovaan keskusteluun. Yhtään mitään tuolla kentällä ei tapahdu ja jos tapahtuu, niin kauhistelu alkaa saman tien. Yhtä ringetteä koko Liiga tänä päivänä.

Studiossakin tuo temppu ymmärrettiin Kojon ja Saravon toimesta, mutta täällä omat fanit kauhistelee ja vaatii pelikieltoa. Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään ketään.
Tämä! Tosta 5+20 on kyllä sellainen sketsi, et taidan itkeä…,
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Studiossakin tuo temppu ymmärrettiin Kojon ja Saravon toimesta, mutta täällä omat fanit kauhistelee ja vaatii pelikieltoa. Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään ketään.

Tässä on vaan se ongelma, että Komarov on tehnyt itsestään näillä vähän väsyneillä tempulla maalitaulun tuomareille. Kääntää teoillaan momemtumia väärään suuntaan.

Turhaan jäi leipomaan sitä Jordania, kun Pihlström oli ajanut sen puhtaasti pystyyn. Siitä saamaa mieltä, että suhteellisen harmitonhan tuo oli. Mutta se nimi selässä tekee sen, että tilannetta paisutellaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Niinku mistä? Siitä että Leksa makoilee päällä? Noilla läpsyillä nyt ei satuteta yhtään ketään.

Ei noilla poikkarirusikoinneilla autettu joukkuetta mitenkään tuossa tilanteessa vaikka vitosta ei olisi tullut. Ylikompensaatiota kun oli pelin ulkona lähes koko ajan tuohon asti? Ei kuitenkaan kokenern pelaajan teko tuossa paikassa.

Olisitko ymmärtänyt samalla lailla jos Tyrväinen olisi rouhinut noin Martinia?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllä sitä voi yrittää tulla peliin mukaan. En itse arvosta pelaajia, jotka tappaa koko loppupelin mahdollisuudet omilla tötöilyillään. Vielä kun kaupan päälle on pelillisestikin aivan väärässä sarjassa.

Oikeaa kovuutta on pelata täysillä loppuun asti, luovuttamatta ennen aikojaan. Jos vituttaa, niin mene koppiin ja anna muille mahdollisuus pelata loppuun asti.
Juuri näin. Toi Komarovin teko ei liity kovuuteen millään lailla, ja jos joku sitä ihannoi, niin on kyllä ihan pihalla. Kukaan ei voi ihailla sitä 1990-luvun "vanhaakunnon-jääkiekkoa", jossa taklattiin päähän, hakattiin yms. aivan älyttömästi. Komarovin teko oli aivan idioottimainen ja tappoi viimeisimmänkin mahdollisuuden pelata voitosta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tässä on vaan se ongelma, että Komarov on tehnyt itsestään näillä vähän väsyneillä tempulla maalitaulun tuomareille. Kääntää teoillaan momemtumia väärään suuntaan.

Turhaan jäi leipomaan sitä Jordania, kun Pihlström oli ajanut sen puhtaasti pystyyn. Siitä saamaa mieltä, että suhteellisen harmitonhan tuo oli. Mutta se nimi selässä tekee sen, että tilannetta paisutellaan.

Nimi. Ja muistetaan kuinka viihdyttävä Åsten oli aikoinaan ja mitä hän on tänä päivänä? HMV. Tuollaistako me halutaan? Liigan tuomaritoiminta ainakin ohjaa hmv suuntaan koko touhua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisitko ymmärtänyt samalla lailla jos Tyrväinen olisi rouhinut noin Martinia?

No en minä pelikieltoa täällä huutelisi ellei Martinilla olisi niska paskana ja loppusarjan sivussa. Jos Jordanin niska on murjottu siihen kuntoon ettei pystyisi pelaamaan, niin sitten ilman muuta olisi hävytön temppu ja pelikieltoa kunnolla.

Mutta noilla läpsyillä? En usko...

Tuo oli vain omanlaista show'ta. Siinä se.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
No en minä pelikieltoa täällä huutelisi ellei Martinilla olisi niska paskana ja loppusarjan sivussa. Jos Jordanin niska on murjottu siihen kuntoon ettei pystyisi pelaamaan, niin sitten ilman muuta olisi hävytön temppu ja pelikieltoa kunnolla.

Mutta noilla läpsyillä? En usko...

Tuo oli vain omanlaista show'ta. Siinä se.

Mutta mitä hyötyä tuosta showsta on?

Mahdollisuus nousuun tapettiin jäähyn myötä täysin. Ja melko varmasti Pelicansin puolella tajuttiin, että ihan sama mitä eteen tulee, niin kannattaa pitää pää kylmänä, koska Leksalla keittää jossain vaiheessa yli.

Minusta tuossa ei ollut mitään asetelmien hakua, vaan turhautuneen pelaajan typerä hermostuminen.

Leksan piti olla se, joka ajaa vastustajan tuohon mielentilaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös