Taistelija Komarov, HIFK

  • 147 387
  • 877

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Täälä nyt vieraista huutelen mutta kunnossa olevana on Komarov on ihan jäätävän kova jätkä liigaan.
Se on se henki miten pelaat ja vaikutat.
Toivottavasti kuntoutuu vielä tälle kaudelle, ois kiva nähä mies liigassa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Miks Pitkänen on ylipäänsä ifkin bussissa? Vaikka ois tilaa, niin luulis ettei ulkopuolisia sinne oteta…

En tiedä, mutta luulen, että IFK osallistuu näin radioinnin kustannuksiin.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks Pitkänen on ylipäänsä ifkin bussissa? Vaikka ois tilaa, niin luulis ettei ulkopuolisia sinne oteta…
Vaikkei Pitkänen nyt millään tasolla ole IFK:n palkkalistoilla (oletettavasti), niin kyllä mielestäni silti Pitkäsen voi mieltää IFK:n työntekijäksi vakioselostajana. Ja kuitenkin entuudestaan tuntee jo suurimman osan pelaajista, joten en usko että tuosta on mitään negatiivista haittaa.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ei voi itkeä. Mutta itselläni on jo ikävä Halttusta. Ainakin siihen asti, kunnes Ikonen alkaa osumaan Lehterän syötöistä. Lepistön (ja sen myötä hänen kiekollisen taitonsa, etenkin ylivoimalla) tippuminen pois harmittaa myös vietävästi, vaikka tilalle tulikin loistava puolustaja Lindbohm.

Komarov pelannee joko Lehterän laidassa tuoden Georgelle tilaa ja aikaa, tai sitten nostaa nelosen kiekollisuutta tai tasoa ylipäänsä. Kummassakin roolissa tulee olemaan iso ja tärkeä palanen.

Nyt voi päivittää tämän elokuun viestin. Enää ei ole ikävä Halttusta, kun joukkueeseen saapui Marleau. Sadantonnin-Tejsalin potentiaalin haamua on sen sijaan ikävä, ja edelleen myös Lepistön kiekollisuutta.

Saa nähdä kummassa ylläolevista rooleista Komarov tulee pelaamaan, varmaan ainakin aluksi pienemmällä kuormituksella mutta nelosketjun rouhiminen ei välttämättä ole pienempää kuormitusta. Kenties Ikosen laidalle aluksi.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Vaikkei Pitkänen nyt millään tasolla ole IFK:n palkkalistoilla (oletettavasti), niin kyllä mielestäni silti Pitkäsen voi mieltää IFK:n työntekijäksi vakioselostajana. Ja kuitenkin entuudestaan tuntee jo suurimman osan pelaajista, joten en usko että tuosta on mitään negatiivista haittaa.
Mitä nyt tähän pahimpaan influenssa-aikaan jokainen turha ja vältettävissä oleva kontakti (lue: bussikaveri) on itse asiassa melkoisen turha. Bussilla tai omalla autolla pääsee hyvin Poriin ja jos halutaan auttaa mediapuolella IFK:ta tukevia henkilöitä niin auttaisin ennemmin IFK:n kotisivuista vastaavia henkilöitä.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Hienoa. Kiva, että Leksan paluu lähenee. Ehtii vielä pleijareihin varmaan kohtuullisen hyvään pelikuntoon, jos ei mitään takapakkia tule.

Toivottavasti tuo sitä kaivattua asennetta ja räiskettä kentälle sekä koppiin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Leksa ollut alkulämmöillä jo jäällä mukana, eli eiköhän tuo viikonloppuna pelaa jo kun on tänään käytännössä 14. hyökkääjä.

Jumalauta jos näin on!!!!!!
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä pomppas sydän kurkkuun ku näki sen äsken kurvailemassa jäällä. Paluu voisi tapahtua kyllä nyt ihan lähiaikoina. Lähipäivinä jopa.
Ihan kuin selostaja olisi "luvannut" että Leksa pelaisi jo perjantaina Jyväskylässä.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ihan kuin selostaja olisi "luvannut" että Leksa pelaisi jo perjantaina Jyväskylässä.
Selostajan toki helppo heitellä tuommoisia, mutta mä en ihan osta vaikka kuinka toivonkin. Jos miehen paluu olisi parin päivän päässä niin uskoisin että HIFK:n antamassa loukkaantumisarviossa lukisi 1-3 viikon sijasta päiviä. Ei ole oikein mieltä että loukkilistalla juksaillaan, menee se viimeinenkin uskottavuus.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Selostajan toki helppo heitellä tuommoisia, mutta mä en ihan osta vaikka kuinka toivonkin. Jos miehen paluu olisi parin päivän päässä niin uskoisin että HIFK:n antamassa loukkaantumisarviossa lukisi 1-3 viikon sijasta päiviä. Ei ole oikein mieltä että loukkilistalla juksaillaan, menee se viimeinenkin uskottavuus.
IFK:n kuuluisat loukkilistat aikamääreineen.

Selostajat ovat usein pelaajien kanssa varsin kaverillisissa väleissä ja pääsevät heitä koppikäytävillä paljon jututtamaan.

Tuskin Leksa on aivan huvikseen reissuun lähtenyt. Varmasti täysin mahdollista että pelaa perjantaina.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin Leksa on aivan huvikseen reissuun lähtenyt.
Saatika sitten jäälämmöille. Ei Leksan kaltaiselle kaverille tarvitse antaa mitään "mahdollisuuksia päästä haistelemaan Liigameininkiä". Kyllä Leksa on selvästi tänään ollut 1. vaihtoehtona reservissä, ja viikonloppuna jommassa kummassa pelissä aivan varmasti rosterissa.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Yllätyn jos pelaa viikonloppuna, mutta annan pienen mahdollisuuden sille, että olis 13. hyökkääjä.

Itse olin siinä ymmärryksessä, että tää reissu on tän kauden ”Spengler” ja halutaan myös yhteistä aikaa jengin kanssa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä nyt tähän pahimpaan influenssa-aikaan jokainen turha ja vältettävissä oleva kontakti (lue: bussikaveri) on itse asiassa melkoisen turha. Bussilla tai omalla autolla pääsee hyvin Poriin ja jos halutaan auttaa mediapuolella IFK:ta tukevia henkilöitä niin auttaisin ennemmin IFK:n kotisivuista vastaavia henkilöitä.

Sanoisin, että niin kauan kuin HIFK:n pelaajat eivät elä kuplassa erossa perheistään, muutama vastuullinen ulkopuolinen ei venettä kaada. Voisi kuvitella, että kepeillä kävelevä Pitkänen on paljon pienempi riski kuin esim. Lehterä, Rask ja Koivistoinen, joiden lapset ovat ainakin koulussa tai päivähoidossa kodin ulkopuolella.

Varovainen ja fiksu pitää olla, mutta suurimmat riskit löytyy kyllä meidän pelaajista.

Ps. Hyvä Lexa!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Yllätyn jos pelaa viikonloppuna, mutta annan pienen mahdollisuuden sille, että olis 13. hyökkääjä.

Itse olin siinä ymmärryksessä, että tää reissu on tän kauden ”Spengler” ja halutaan myös yhteistä aikaa jengin kanssa.
Joka ilta saunotaan ja kaadetaan! Eiköhän se Leksa ihan just ole pelikunnossa, kun on reissussa mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös