Taas uusia käryjä SLC:ssä

• 1 872
  • 31

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Uskomatonta touhua. Miten voi olla niin ääliö että unohtaa tollaista tavaraa majapaikkaansa? Kärysi kukaan mistään tai ei, ainakin yksi "lääkäri" saa potkut Itävallassa.

Nesteytystä sinänsä käyttävät varmaan kaikki. Nykyään kisojen järjestäjät kai hoitavat nämä liuokset kilpailijoiden elimistöön. Pakko sitä on käyttää, kuivumistila on kilpailijoilla pitkän suorituksen jälkeen aika paha. Käsittääkseni joskus voi olla jopa hengenvaarallinen.

Mutta veripussien ym. sälän kyseessäollessa on kai pakko todeta että jonkinlainen verimanipulaatio on kyseessä. Ovatko mitkään sellaiset operaatiot sallittuja? Verenluovutuksesta tuskin on kyse:p

Varmaan on ohennettu verta hetkellisesti, että on päästy edes starttaamaan. Korkealla hiihdetyissä skaboissa nämä verijutut tulevat kai vielä tärkeämmiksi kuin vaikkapa Lahdessa, ilman hapen määrästä johtuen.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä en sekuntiakaan usko, että nyt löydetyt veripussit olisivat kuuluneet Itävallan maastohiihtojoukkueelle. Heidän veripussinsa ovat kyllä joissakin ihan muissa roskiksissa, esimerkiksi Venäjän majapaikan roskiksessa. Ei kai kukaan täysjärkinen jätä käyettyjä veripusseja oman kämppänsä roskikseen. En tosin tiedä, onko hiihtopiireissä täysjärkisiä ihmisiä kovinkaan montaa viimeaikaisten kohellusten perusteella.

Jonkinlainen sabotaasi lienee ainoa mahdollisuus tämänkertaiseen löytöön.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Otetaan kaikki mitalit, mitä koko uralla on kärähtänyt kilpailija voittanut. En näe tässä mitään ongelmaa. Jos kärähtää, niin minulle on oikeastaan aivan sama missä ja milloin sen tekee. Koko ura saa silti ikävän leiman, joten kaikki mitalit pois vaan. Ehkä tällä saataisiin ns. kokeneemmat douppaajat kuriin. Mun puolesta Jeesus-Myllylältä voidaan ottaa kaikki pois vaan.

Ja elinikäinen kilpailukielto käyttöön nyt heti perkele! Noi kolman tai neljän vuoden kiellot on ihan naurettavaa pelleilyä. Ainoat jotka niistä voivat kärsiä ovat Doping-Harri 42v. tyyliset papparaiset (Tässä tapauksessa kaikki kolme: Lazutina, Danilova, Muehlegg). Nyt esim. "Itkijoiden Kuningartar" M. Jauho voi hyvin jatkaa uraansa, ja jopa treenata kilpailukieltonsa aikana, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Näin saataisiin näitä nuoria douppareita pois. Olisi varmasti V. Vakkurikin kahdesti miettinyt dopingin käyttöä, jos elinikäinen kilpailukielto olisi ollut odottamassa. Sama juttu Jauholla&Kuitusella, uran mahdollinen päättyminen varmasti painaa vaakakupissa jonkin verran.

Eli kaikki mitalit pois ja elinikäinen kilpailukielto jokaisesta doping-rikkeestä. Sen luulisi vähän rajoittavan douppaamista. Mutta mitenköhän sitten esim. pyöräilyn kanssa? Näinhän siellä ei ole kohta yhtään kilpailijaa jäljellä..

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Pihvi
Otetaan kaikki mitalit, mitä koko uralla on kärähtänyt kilpailija voittanut. En näe tässä mitään ongelmaa. Jos kärähtää, niin minulle on oikeastaan aivan sama missä ja milloin sen tekee.

Ja elinikäinen kilpailukielto käyttöön nyt heti perkele! Noi kolman tai neljän vuoden kiellot on ihan naurettavaa pelleilyä. ttamassa. Sama juttu Jauholla&Kuitusella, uran mahdollinen päättyminen varmasti painaa vaakakupissa jonkin verran.

Eli kaikki mitalit pois ja elinikäinen kilpailukielto jokaisesta doping-rikkeestä. Sen luulisi vähän rajoittavan douppaamista. Mutta mitenköhän sitten esim. pyöräilyn kanssa? Näinhän siellä ei ole kohta yhtään kilpailijaa jäljellä..

Olisko hiukka raakaa ottaa kaikki mitalit pois ihan vaan varmuuden vuoksi? Eihän kysymyksessä ole loppujen lopuksi niin hirveä teko, kuin esim. oman akan hakkaaminen...

Uskaltaisinko verrata rattijuoppoon? Jos hän kärähtää, niin eihän sekään tarkoita sitä, että hän ajaisi aina kännissä.

Sensijaan elinikäinen kilpailukielto voisi panna vähän miettimään ennenkuin alkaa puskemaan piikkejä pakaroihin.

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vakio
Minä en sekuntiakaan usko, että nyt löydetyt veripussit olisivat kuuluneet Itävallan maastohiihtojoukkueelle. Heidän veripussinsa ovat kyllä joissakin ihan muissa roskiksissa, esimerkiksi Venäjän majapaikan roskiksessa. Ei kai kukaan täysjärkinen jätä käyettyjä veripusseja oman kämppänsä roskikseen. En tosin tiedä, onko hiihtopiireissä täysjärkisiä ihmisiä kovinkaan montaa viimeaikaisten kohellusten perusteella.

Jonkinlainen sabotaasi lienee ainoa mahdollisuus tämänkertaiseen löytöön.
Ihan totta, ei tuossa ole mitään järkeä.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Pihvi
Otetaan kaikki mitalit, mitä koko uralla on kärähtänyt kilpailija voittanut. En näe tässä mitään ongelmaa. Jos kärähtää, niin minulle on oikeastaan aivan sama missä ja milloin sen tekee. Koko ura saa silti ikävän leiman, joten kaikki mitalit pois vaan. Ehkä tällä saataisiin ns. kokeneemmat douppaajat kuriin. Mun puolesta Jeesus-Myllylältä voidaan ottaa kaikki pois vaan.

Kaikki mitalit pois vaan! Jos tämä Epsanjan ihme oli niin kovassa kunnossa että voitti 2 ekaa mitalia puhtain konstein ja siihen 50km kisaan otti vähän muutakin kuin kaurapuuroa niin pikkuisen laittaa ihmetyttämään.

Tosin nyt Suomalaiset huutelee että mitalit pois, mutta eikös Lahden Mömmöm kisoissa ollut oma lehmä ojassa...

Taitaa nämä hiihtäjät kuitenkin olla pikku tekijöitä kun verrataan USA:n yleisurheilijoihin. Tosin niitähän ei voi käryttää, kun kansa vaatii ennätyksiä ja kovia tuloksia...

Ja lopuksi vielä lause jota olen käyttänyt aina kun tulee puhe dopingista: "Moskovan olympialaiset olivat viimeiset puhtaat kisat! Siellä ei ollut yhtään käryä" :cool: :cool: :cool:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti HABS #11

Ja lopuksi vielä lause jota olen käyttänyt aina kun tulee puhe dopingista: "Moskovan olympialaiset olivat viimeiset puhtaat kisat! Siellä ei ollut yhtään käryä" :cool: :cool: :cool:

Jep. Ei ollut minkäänlaista käryä niissä kisoissa. Tuuletushan hoidettiin stadionin luukkuja aukomalla :D .

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy