Metalwarrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Nyt narahtivat Lazutina ja Danilova. Täytyy sanoa, että maastohiihdon uskottavuus alkaa pian olla nollassa. Tuntuu että kaikki kärkinimet osoittautuvat ennemmin tai myöhemmin douppareiksi.
Viestin lähetti yellow
Nyt narahtivat Lazutina ja Danilova. Täytyy sanoa, että maastohiihdon uskottavuus alkaa pian olla nollassa. Tuntuu että kaikki kärkinimet osoittautuvat ennemmin tai myöhemmin douppareiksi.
Viestin lähetti Jori
Kun yritetään olla ovelia ja juosta kilpaa testimenetelmien kanssa, niin tämän siitä sitten saa. Ihan samahan se kohta olis, vapautetaan vaan kaikki aineet ja katotaan kenellä on kanttia piikittää eniten. Doupattujahan huiput on kaikki muutenki.
Sarkasmia.
Viestin lähetti Black Adder
Eli tuskinpa ne nyt vain viimeistä kisaa silmällä pitäen ois mitään nappia ottaneet. Kaikki mitallit vekee! Tai kai ne muutkin on vetäny jotain. Jätetään mitallit jakamatta kokonaan!
Minä varrroitan, minä errrotan... kaikille, jotka eivät ole vieläkään tutustuneet, tsekatkaa Paavo M. Petäjä-rap. :)Viestin lähetti Korak
Paavo M. Petäjä rules, korrrrostan, rules.;)
Viestin lähetti BigRedBob
Minä varrroitan, minä errrotan... kaikille, jotka eivät ole vieläkään tutustuneet, tsekatkaa Paavo M. Petäjä-rap. :)
Itselläni on ollut hiljattain kunnia nähdä kyseinen herra livenä kauppareissulla. :)
Viestin lähetti BigRedBob
Itselläni on ollut hiljattain kunnia nähdä kyseinen herra livenä kauppareissulla. :)
Samanlainen vastaanotto sillä oli täällä meidän taloudessakin. :)Viestin lähetti Korak
Kiitos, päivän parhaimmista nauruista, koko perhe ulvoi täällä vedet silmissä:D :D :D
Viestin lähetti Korak
Ja kaikkihan nuo lekurit on sanonut, että siitä yhdestä napista/piikistä ole mitään hyötyä vaan sitä pitää ainakin kuukausi vetää ennenkuin vaikutukset alkavat.
Jos nyt voittaja testataan ja käry käy mutta hopeamitalistia ei testata niin kaikkihan olettavat hopeaa voittaneen olleen puhdas. Jopa ilman testausta. Ehkäpä urheilijat tietävät dopinginkäytön todellisen yleisyyden joten heille voitto merkitsee aivan yhtä paljon kärysi tai tai. Tietäisivätköhän he että todennäköisesti kaikki muutkin vetävät sitä hemoa sinne hessiin niin paljon kun vain ehtivät?Viestin lähetti finnishninja
Sulattamalla mitaleista voi tietysti saada hieman selvää rahaa... Ehkä tämä onkin ainoa syys siihen, miksi niin monet pitävät niistä kynsin ja hampain kiinni.
Palkintokaapissa niillä ei voi pahemmin isotella jos on kerran kärynnyt.
Jos nyt muistan oikein, niin Mühlegg ja kumppanit kärähtivät tästä EPO-virityksestä. Näitä testejähän ei käsittääkseni tehty kaikille, vaan testit taisivat olla nk. yllätystestejä kilpailupäivien välillä. Kyrö tuossa TV:ssä puheli jostain täsmäiskusta, eli kauden aikana oli tarkkailtu veriarvoja ja päätetty nyt iskeä koska heidän oletettiin käyttävän jotain mömmöä. Kuka sitten oli päättänyt iskujen kohteista jäi ainakin minulle hämärän peittoon, mutta kärähtäneet kohteethan olivat maastohiihdon suurmaasta Espanjasta ja kaikkien länsimaiden ihannoimasta maasta Venäjästä. Ettei vaan olisi ollut joku Norjalainen hemmo päättämässä kenet otetaan yllätystestiin?Viestin lähetti Vakio
Eikös kaikki mitalistit testata eikä vain voittaja?
Viestin lähetti matti&teppo
Jos nyt muistan oikein, niin Mühlegg ja kumppanit kärähtivät tästä EPO-virityksestä. Näitä testejähän ei käsittääkseni tehty kaikille, vaan testit taisivat olla nk. yllätystestejä kilpailupäivien välillä. Kyrö tuossa TV:ssä puheli jostain täsmäiskusta, eli kauden aikana oli tarkkailtu veriarvoja ja päätetty nyt iskeä koska heidän oletettiin käyttävän jotain mömmöä. Kuka sitten oli päättänyt iskujen kohteista jäi ainakin minulle hämärän peittoon, mutta kärähtäneet kohteethan olivat maastohiihdon suurmaasta Espanjasta ja kaikkien länsimaiden ihannoimasta maasta Venäjästä. Ettei vaan olisi ollut joku Norjalainen hemmo päättämässä kenet otetaan yllätystestiin?