Taas meille nauretaan..

• 8 400
  • 65

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Kidd
Muistuttaisin Tommyakin että kolmen ottelun jälkeen tuskin kannattaa kirvestä heittää kaivoon.

Eipä niin, mutta Bluesin tuntien kannatta jo käydä kirves ostamassa ja kaivo katsoa valmiiksi...

No, eiköhän tuossa muutaman kierroksen jälkeen tilanne taas muutu hieman. Onhan TPSkin saalistanut näistä pilkkikisoista vasta avannon...ainakin sarjataulukon mukaan.

Hyväähän tällainen yllätyksellisyys tekee SM-liigalle, ei ihan käy kuin F1lle.

Että silleen...

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti jerry

Myös siellä pohjoisessa riittäisi yksi joukkue, mieluummin tuo Sinun jälkimmäinen suosikkisi *hymyilee hieman*.

Jerrylle taas vastaavasti pieni muistutus keväästä 2000, milloin muistaakseni Pellekaanit menetti liigapaikkansa, mutta Urpo tuli ja pelasti?

Pelicansilla on rahaa ja varaa kuittailla?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Gary Valk

Viestin lähetti friikki
Toronton Gary Valk on sen verran kova pelimies, että en jaksa uskoa Bluesin pystyvän hankkimaan häntä. Jos niin tapahtuu niin se on teille hyvä. Mutta minä en tähän huhuun usko! ja piste!

Niin no, mun mielestä ei mikään mahdoton hankinta välttämättä. Olihan viime kaudella Kohn ja Stapleton myös kovia pelimiehiä, joista Stapleton oli todellinen konkari yli 600 NHL-ottelullaan.

Itse ketjun otsikosta. Kai teille (Blues) taas nauretaan jostain tahoilta. Tämähän on tunnettua teille. Millä ihmeen tavalla se meneekin aina näin? Kauheata vääntämistä, että edes pääsette jatkoon vielä huhtikuun peleihin. Ja kauden lopussa silti nippa nappa tulee play off-paikka, vaikka mahdollisuuksia olisi aina neljän parhaan joukkoon.

On tää liiga ihan sekaisin, kun Ässätkin on kärjessä..

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin taas?

Jos joku reaktio hajuttomasta ja mauttomasta plyysistä tulee niin se on aina nauru.

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Kannattaisko kuitenkin..

Kannattaiskos kuitenkin rahoista piittaamatta hankkia ne 2 ulkomaalaista pelaaja jo nyt..taiteilijaveroista ja muista tekosyistä piittaamatta? Mielestäni kannattaisi, koska tällä hetkellä on pelillinen taso surkea ja uskottavuus todella alhainen. Laittakaa vaikka sähköpostia "pomoillenne", että nyt on tehtävä jotain..jos ei ne muuten huomaa piilevää vaaraa.

Sääntöjen mukaan kokoonpanossa saa olla 5 ulkomaalaista, joten miksi ei käyttää tätä? Duunarit kuten Kalto, Hurme, Hirvonen, Jämsänen, Elomo x 2 tai vaikkapa Alanko eivät valitettavasti näitä pelejä ratkaise. Staroja tarvitaan..

ps. Pistepörssi on kivaa luettavaa, kunhan saamme vaan tuon Simicekin sinne keulaan Pärssisen, Vihkon, Ruudun, Tarvaisen ja Peltosen Villen kanssa...nämä edellämainitut ovat nimittäin varmoja pistemiehiä, eivät edelleenkään Tuomaisen tasoisia työjuhtia! Veke on mainio pelimies, omassa hommassaa loistava ja kaiken puolin hyvä pelaaja, mutta ei miehen pitäsi koskaan kantaa esim kultahattua.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti weikko

Hep! Taitaisi loppua täällä tampereella aika monelta kiakon seuraaminen jos Ipa ja Tappara yhdistyisi. Jos se joskus kuitenkin tapahtuu niin se on se sama päivä kun George Bush pyytää anteeksi koko maailmalta USAn tekoja ja iltapäivällä Suomi voittaakin sitten jalkopallon MM-kultaa ja voittaa Euroviisut.

Miksi menit pilaamaan hyvän kirjoituksesi lopussa täydellä paskalla? Siis kaikki muu tuntui täysin uskottavalta, mutta että Suomi voittaisi Euroviisut? Pöh!

Itse olen yllättynyt, että Blues ei ole kerännyt pisteitä kuin vasta yhden kolmen pelin jälkeen. Itse ainakin uskon vielä Bluesin nousevan liigan kärkikolmikkoon, jonne se mielestäni tällä materiaalilla ehdottomasti kuuluu, ennen kuin kausi on puolivälissä. Käsittääkseni esim. eilen Blues kuitenkin hallitsi peliä varsin selvästi ja pelin lopputulos johtui lähinnä huonosta viimeistelystä, vai?

Muuten Ässien Langkow'sta sen verran, että monenkohan vuoden sopparin mies Ässien kanssa teki? Mietin vain, että jos oli yksivuotinen, niin Ässien kannattaisi varsin pian alkaa hiomaan kultakimpaleensa kanssa jatkosopimusta.

Muuten tulee joku SM-liigan isoista ja pahoista isoine rahatukkoineen ryöväämään jo joulun tienoilla Langkow'n ensi kaudeksi itselleen. Joko veikataan, missä Langkow pelaa ensi kaudella?

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, eiköhän Langkow ole jokereissa ens kaudella, jos kerran Lehtonen lähtee änäriin..ja kyllä se Blueskin alkaa nousemaan vielä..

Miguel

Jäsen
Re: Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti SePuree

Jerrylle taas vastaavasti pieni muistutus keväästä 2000, milloin muistaakseni Pellekaanit menetti liigapaikkansa, mutta Urpo tuli ja pelasti?

Pelicansilla on rahaa ja varaa kuittailla?

Noh, rauhoitupa vähän. Älä ota sitä vakavasti. Mutta kuten jo toisessa ketjussa totesin, Kärppien kuuluu kaikesta huolimatta olla leikissä mukana (mutta tietenkin liigan häntäpäässä), sillä rakkaita vihollisia on pakko olla olemassa.

Ei ole rahaa kuittailla, siinä olet oikeassa. Mutta et kai sentään tosissasi väitä, että Pelicans ei olisi ansainnut liigapaikkaansa?

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kunnioitettavaa huomata että Espoosta löytyy nöyryyttä myöntää tehdyt virheet + tosiseikat. Siltä pohjalta on oikeasti hyvä lähteä rakentamaan. Jos joukkue/kannattajat pystyvät nöyrästi myöntämään (realismi) tehdyt virheet eikä elä pilvilinnoissa, niin mielestäni kenellekään ei ole mitään syytä nauraa heille. Naurattavaa on se, että keskitason joukkueet (tai edes tämän hetkinen HIFK) uhoavat mestaruudesta (puhumattakaan divariporukoista, kuten Oulussa aikaanaan...).

Positiivisuutta, kyllä Ylönen ja Caloun saavat joukkueeseen vauhtia.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Pete 62
Amerikkalais-karjalais-espåålainen Kapanen on mukava mies, mutta paskanjauhaja. Siinä teidän ongelma (ja meidän entinen).

Tähän sopii sanonta: "couldn´t agree more". Savolainen ei pääkaupungissa pärjää ainakaan pleijarivalmentajana; HIFKissä 0-3 tappio Ässille, viime keväänä Bluesissa 0-3 Tapparalle ja Jokereista tuli kenkää ennen pleijareita.

No, Blues on varmasti playoffjoukkue joka tapauksessa.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Älkää nyt helvetti heittäkää kirvestä vielä kaivoon. 3 peliä pelattu, 53 jäljellä. Chrisu tietää mitä tekee ja voittehan te lähettää miehelle mailia jos ei usko riittä. Aika naurettavaa tällainen...

PS. Jos nauretaan niin so what? Eikös siihenkin olla totuttu??

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Re: Re: Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti Miguel

Noh, rauhoitupa vähän. Älä ota sitä vakavasti. Mutta kuten jo toisessa ketjussa totesin, Kärppien kuuluu kaikesta huolimatta olla leikissä mukana (mutta tietenkin liigan häntäpäässä), sillä rakkaita vihollisia on pakko olla olemassa.

Ei ole rahaa kuittailla, siinä olet oikeassa. Mutta et kai sentään tosissasi väitä, että Pelicans ei olisi ansainnut liigapaikkaansa?

Kuka Pelicanssia olisi kaivannut - 5000 lahtelaista? Eilen jäällä oli kaksi eri sarjaportaan joukkuetta ja ottelu olisi voinut päättyä 20-0. Ettete enää ole meidän "rakkain vihollinen" - Pelicans tänään:
turha, säälittävä roikkuja, minkä voisi korvata vaikka Kalpalla.

Kalpalla on sentään juniorityö.

Miksi provosoidun? Saitte tuurilla liigapaikan, saitte säälillä pitää sen, toitte maailman vittumaisimman pelityylin liigaan (onnistuitte), mutta nyt kun koko paska hajosi :

Olen helvetin tyytyväinen ja vahingoniloinen.

Kun Kärpät rämpii Liigan hännillä on Suomikin syvällä suossa... vrt. pääsponssit teknosta teollisuuteen.

PS. Jerryn takia tämäkin vääntö karkasi käsistä, topic koski kai rypevää blyysia?

jerry

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti SePuree

PS. Jerryn takia tämäkin vääntö karkasi käsistä, topic koski kai rypevää blyysia?

Niin koski, mutta sinulla näyttää olevan valta ilmoitella kuinka monta seuraa milläkin talousalueella voi pelata samanaikaisesti liigassa. Miksen minäkin olisi saanut ilmaista mielipidettäni samasta asiasta?

Ennen kuin alat enempää soittamaan suutasi, voisit edes opetella kirjoittamaan nimimerkkini oikein. Se ei todellakaan ole vaikeata, voit katsoa mallia tuosta vasemmalta.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti SePuree

Kuka Pelicanssia olisi kaivannut - 5000 lahtelaista? Eilen jäällä oli kaksi eri sarjaportaan joukkuetta ja ottelu olisi voinut päättyä 20-0. Ettete enää ole meidän "rakkain vihollinen" - Pelicans tänään:
turha, säälittävä roikkuja, minkä voisi korvata vaikka Kalpalla.

Kalpalla on sentään juniorityö.

Miksi provosoidun? Saitte tuurilla liigapaikan, saitte säälillä pitää sen, toitte maailman vittumaisimman pelityylin liigaan (onnistuitte), mutta nyt kun koko paska hajosi :

Olen helvetin tyytyväinen ja vahingoniloinen.

Kun Kärpät rämpii Liigan hännillä on Suomikin syvällä suossa... vrt. pääsponssit teknosta teollisuuteen.

Se(hän)Puree, aijai. Etkö ole oppinut ettei pienempiä saa kiusata. Teillä on toki rahaa ja pitkä, menestykäs ura liigassa. Sen puolesta on varaa paukutella henkseleitä oikein kunnolla, mutta anna meillä surkeille laman raiskaamille lahtelaisille edes hiukan armoa, jooko. Vaikka kärpät joskus katoaisikin liigasta, niin teidät muistetaan aina!!!

P.S. Tukehdu poronkäristykseesi

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
SePuree,

on se muuten helvetin hyvä tämä internet. Kaltaisesi munaton pikkupoika pääsee tänne retostelemaan yhden mitättömän jääkiekko-ottelun takia. Olet juuri näitä onnettomia sällejä, joiden tekisi mieli aukoa päätä elävässä elämässä, mutta kun ei uskalla. Jokuhan voi hermostua ja silloin voi sattua. Mutta täällä palstoilla voi soittaa suutaan, eikö vain? Täällä ei kukaan pääse pyyhkimään Sinulla lattioita, joten anna palaa.

Olisi joskus mielenkiintoista ottaa kanssasi pari olutta ja katsoa, auotko päätäsi samalla lailla.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti wilco
No, eiköhän tuossa muutaman kierroksen jälkeen tilanne taas muutu hieman. Onhan TPSkin saalistanut näistä pilkkikisoista vasta avannon...ainakin sarjataulukon mukaan.

Mutta meillä onkin säästölinja ja välivuosi menossa. Kun sarjakin tuli suljettua niin voisi Turkuhallin uudelle screenille pistää vaikka leffoja ja vaihtoaitioon popcornia. Jätkät voi sitte peleissä katsoa leffoja screeniltä yleisön kanssa kun vastustaja veivaa. Ettei turhaan tule hiki.

Mutta joo. Toki nauretaan Bluesille. Vähän vähemmän nykyään koska tämä Bluesin konttaus on jo vanha vitsi. Tässähän alkaa hiljalleen toivoa niillekin jotain järkeä touhuun.

Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Re: Teitä on liikaa !

Viestin lähetti Habby33
Joko veikataan, missä Langkow pelaa ensi kaudella?

Jokerit tai Blues. Jos Lehtonen lähtee NHL:ään, Jokereissa. Muuten Bluesissa.

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Hupsista... taisi alkaa jot tosissaan vituttamaan Salpausselän katveessa ?

Viestin lähetti 1900
on se muuten helvetin hyvä tämä internet. Kaltaisesi munaton pikkupoika pääsee tänne retostelemaan yhden mitättömän jääkiekko-ottelun takia. Olet juuri näitä onnettomia sällejä, joiden tekisi mieli aukoa päätä elävässä elämässä, mutta kun ei uskalla. Jokuhan voi hermostua ja silloin voi sattua. Mutta täällä palstoilla voi soittaa suutaan, eikö vain? Täällä ei kukaan pääse pyyhkimään Sinulla lattioita, joten anna palaa.

Olisi joskus mielenkiintoista ottaa kanssasi pari olutta ja katsoa, auotko päätäsi samalla lailla.

Ensinnäkin juon olutta vain kavereiden seurassa - Lahdessa ei minulla ole kaverin kaveria. Jos olin ärsyttävä - niin pitikin.

Taitat 1900 kuulua niihin spurguihin, ketkä ovat valmiina pesäpallomailoin ratkomaan asiat hallin ulkopuolella.

Kaanifanien kanssa ollaan kinasteltu jo vuosia, mutta sinunlaistasi en ole vielä onneksi tavannut.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Stacy Roest

Roest on hankittu Detroitiin ainoastaan pelaamaan farmissa Grand Rapidsissa. Detroitin on pakko tarjota GR:lle tietty määrä pelaajia (sopimuksessa oli tiettävästi 15) ja Roest on yksi niistä...

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Vielä kerran...

Okei tuli ehkä lähdettyä liiankin rankalla tekstillä taas tähän samaan XXX divariin "piirileikkiin" mukaan...

Minun mielestä Pelicans olisi saanut hakea vauhtia Divarista, kuten Kalpa (jopa Suomisarjasta). Kauden 2000-01 jälkeen olisi voitu katsoa kuka sinne liigaan kuuluu. Varmaa on se, että saatte olla rauhassa sillä todenäköisesti liiga laajenee Kalpalla 14 joukkueen sarjaksi (2-4 vuoden päästä) ja sitten taas portit kiinni.

Jatkamme taas aiheesta, mutta millä sävyllä? Katsotaan sitten.

PS. Olen äänekäs myös katsomossa ja käytävillä...

Rauhoitutaan taas.

Tyhjänpäiväinen provosointi saa luvan loppua. Kiistellä saa, mutta käyttäkää kiistoissanne järkeä, älkääkä sortuko mauttomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin.

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Sitten pari asiaa.

Jaa että spurgu. Töissä olen tekun jälkeen ollut lähes kymmenen vuotta ja viinaa olen viimeksi juonut pari viikkoa sitten Suomi-Wales pelissä joten spurguksi en itseäni luokittele.

Pesäpallomailaan olen viimeksi koskenut koulun liikuntatunneilla vuonna yksi ja kaksi, silloinkin kaukana jäähallista.

Ja Kaanifanien kanssa olet kinastellut vuosia? Oletko aina kirjoittanut samaan sävyyn eikä kukaan ole vastannut samaan tapaan kuin minä?

Ja sitten se tärkein asia: kyllä olit/olet ärsyttävä. Mutta se, että haluat tieten tahtoen olla ärsyttyvä, se minua ihmetyttää sekä pistää vihaksi. Haluat siis kirjoitella kaiken maailman paskaa ( Siis sitä itteään. Luepa kirjoituksesi pariin kertaan läpi. ), olla ärsyttävä ja sen jälkeen ihmetellä; miksi joku vastaa Sinun viesteihisi vihamielisesti. Kun itse kirjoitan näille palstoille anonyyminä, kirjoitan vain sen, minkä voin sanoa kiistakumppanilleni myös naamatusten. Eli rauhaa rakastavana, en pyri tietoisesti vittuilemaan näin netin välityksellä, vaikka se näppiksen takaa helppoa olisikin.

Ja nyt kysynkin Sinulta arvon SePuree; miksi haluat ärsyttää? Onko joku lahtelainen antanut Sinulle isällisiä avokämmeniä nakkarijonossa vai vienyt Sinulta naisen, jos sellaisia olet vielä saanut? Vai lahtelainen jääkiekkoko Sinua ärsyttää? Näemmä, kun kirjoitat tyyliin:

"turha, säälittävä roikkuja, minkä voisi korvata vaikka Kalpalla."
"Saitte tuurilla liigapaikan, saitte säälillä pitää sen, toitte maailman vittumaisimman pelityylin liigaan (onnistuitte), mutta nyt kun koko paska hajosi"

Viime vuosina, kun Pelicans voitti Oulussa itkit pelityylistä ja jääkiekon tappamisesta. Nyt kun voitatte Oulussa itket paskaa ja säälittävää vastustajaa. Mitä helvettiä oikein ajat takaa näillä tökeröillä teksteilläsi arvon SePuree? Siis tietoisen ärsyttämisen lisäksi.

Edit:
Luin äskeisen tekstisi ja myös minun mielestäni Pelicans olisi pitänyt tiputtaa aikoinaan divariin. Mutta ei ole meidän lahtelaisten jääkiekon ystävien vika nämä herrojen kabinettipäätökset. Joten turha sinun on meihin purkaa Pelicans patoutumia. Ja nauti nyt meidän ahdingosta, ehkä me vielä joskus nousemme.

Viimeksi muokattu:

SePuree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja Hokki
Kiitos huokuttelusta, mutta lopetin jo.

antaa jo olla... huomenna on maanantai.

Viimeksi muokattu:

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Re: Kiitos huokuttelusta, mutta lopetin jo.

Viestin lähetti SePuree
Vastasin vain teidän turhaan pullisteluun ja ylpeänä Kärppäkannattajana annoin tulla takaisin miten korkealle arvostan lintulaumanne tämän päivän liigassa... thats it.

Elikkä kantojesi perusteluun ja asialliseen keskusteluun et viitsi vastata? Ja mekö pullisteltu tässä otsikossa? Ok, minäkin lopetan osaltani. Vastaisuudessa kun tekee mieli ärsyttää, perustele kantasi ylpeänä loppun asti äläkä lopeta kun saat vähän takaisin.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Oho, täällä on jo pesismatsi meneillään Oulu - Lahti. Hienoa!!

Minä taasen veikkaan, että kun Blues on pelannut kuusi peliä saa Hannes "mukava kaveri" Kapanen siirtyä muihin hommiin. Hän on valmentajista eka! Sen jälkeen ei tapahdu mitään suurempia muutoksia Bluesin peleissä. Pääsevät ehkä pleijareihin, mutta putoavat heti ekalla kirroksella.
Olen pahoillani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy