Sitten pari asiaa.
Jaa että spurgu. Töissä olen tekun jälkeen ollut lähes kymmenen vuotta ja viinaa olen viimeksi juonut pari viikkoa sitten Suomi-Wales pelissä joten spurguksi en itseäni luokittele.
Pesäpallomailaan olen viimeksi koskenut koulun liikuntatunneilla vuonna yksi ja kaksi, silloinkin kaukana jäähallista.
Ja Kaanifanien kanssa olet kinastellut vuosia? Oletko aina kirjoittanut samaan sävyyn eikä kukaan ole vastannut samaan tapaan kuin minä?
Ja sitten se tärkein asia: kyllä olit/olet ärsyttävä. Mutta se, että haluat tieten tahtoen olla ärsyttyvä, se minua ihmetyttää sekä pistää vihaksi. Haluat siis kirjoitella kaiken maailman paskaa ( Siis sitä itteään. Luepa kirjoituksesi pariin kertaan läpi. ), olla ärsyttävä ja sen jälkeen ihmetellä; miksi joku vastaa Sinun viesteihisi vihamielisesti. Kun itse kirjoitan näille palstoille anonyyminä, kirjoitan vain sen, minkä voin sanoa kiistakumppanilleni myös naamatusten. Eli rauhaa rakastavana, en pyri tietoisesti vittuilemaan näin netin välityksellä, vaikka se näppiksen takaa helppoa olisikin.
Ja nyt kysynkin Sinulta arvon SePuree; miksi haluat ärsyttää? Onko joku lahtelainen antanut Sinulle isällisiä avokämmeniä nakkarijonossa vai vienyt Sinulta naisen, jos sellaisia olet vielä saanut? Vai lahtelainen jääkiekkoko Sinua ärsyttää? Näemmä, kun kirjoitat tyyliin:
"turha, säälittävä roikkuja, minkä voisi korvata vaikka Kalpalla."
"Saitte tuurilla liigapaikan, saitte säälillä pitää sen, toitte maailman vittumaisimman pelityylin liigaan (onnistuitte), mutta nyt kun koko paska hajosi"
Viime vuosina, kun Pelicans voitti Oulussa itkit pelityylistä ja jääkiekon tappamisesta. Nyt kun voitatte Oulussa itket paskaa ja säälittävää vastustajaa. Mitä helvettiä oikein ajat takaa näillä tökeröillä teksteilläsi arvon SePuree? Siis tietoisen ärsyttämisen lisäksi.
Edit:
Luin äskeisen tekstisi ja myös minun mielestäni Pelicans olisi pitänyt tiputtaa aikoinaan divariin. Mutta ei ole meidän lahtelaisten jääkiekon ystävien vika nämä herrojen kabinettipäätökset. Joten turha sinun on meihin purkaa Pelicans patoutumia. Ja nauti nyt meidän ahdingosta, ehkä me vielä joskus nousemme.