Taas kerran...SM-Liiga Hockey-Night!

  • 369 401
  • 2 615
Tila
Viestiketju on suljettu.

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti InSideHockey
Ässät-TPS

Jonkun maalin jälkeen Saukkonen totesi että "Ei tässä voi muuta sanoa kuin SHAKE YOUR HANDS!"

(suom. "KÄTELKÄÄ!")

Oliko kyseessä itseironia vai vahinko? Saukkonen nimittäin kertoi uudessa TV-maailma läpyskässä unohtumaton moka-palstalla tähän liittyvän tapauksen. Pelireissulla Pietarinkadun Oilersin kanssa saksassa Saukkosen tehtäväksi jäi hoidella kuulutuksia. Anun oli tarkoitus saada ihmiset innostumaan pyytämällä heitä taputtamaan, mutta käytti tuota "shake your hands"-fraasia. Aikansa hän sitä yritti, mutta kukaan ei innostunut. Asia selvisi Saukkoselle vasta kun joku kävi huomauttamassa, ettei se varsinaisesti tarkoita taputtamista. Kaveri korjasi virheen, mutta on saanut kuulla vittuilua aiheesta sanojensa mukaan paljon.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Hokii Nait

EI mielestäni HN:ssä ole varsinaista vikaa itsessään vaan kyllä ohjelman pilaa Saukkonen typerillä kommenteillaan ja miten hän on ohjelman suunnitellut...mulla on niskakarvat pystyssä pelkästään kun näkee äijän naaman.En ymmärrä jos ohjelman pitäisi palvella koko maata ja hän tiivistää ohjelman lähinnä kehä3:sen sisälle.....pistää vihaks!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Re: Hokii Nait

Viestin lähetti hakkii
EI mielestäni HN:ssä ole varsinaista vikaa itsessään vaan kyllä ohjelman pilaa Saukkonen typerillä kommenteillaan ja miten hän on ohjelman suunnitellut...mulla on niskakarvat pystyssä pelkästään kun näkee äijän naaman.En ymmärrä jos ohjelman pitäisi palvella koko maata ja hän tiivistää ohjelman lähinnä kehä3:sen sisälle.....pistää vihaks!!!!!

Enpä voisi noinkaan sanoa. IFK-Tappara matsista nähtiin varmaan yksi maali ja IFK-HPK ottelusta ei nähty ollenkaan. Kaikkein naurettavinta on 15 minuuttisen makasiiniohjelman tiivistäminen muutamaan minuuttiin ja siitäkin ajasta puolet menee Jutilan runoihin.

Ohjelmaformaatissa olisi paljon kehitettävää. Esimerkiksi torstaille voisi laittaa myöhäisillalle tiivistetyn pelin, kuten nelonen tekee CLn suhteen (tiistaisin). Nykyään torstaisin tulee, joku naurettava elokuva, jota kukaan ei haluaisi katsoa kuitenkaan.

Sunnuntain ottelut ovat ainoa, mikä on hyvää HNssä. Sielläkin saisi Saukkosen pestin lopettaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Aksu

Ahaa, tätä en tiennytkään mutta ei yllätä. Joten Saukkonen taisi käyttää tuota eilen ihan tarkoituksella.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Eilen oli muutenkin Saukkosella hyvä päivä. Pääsi käyttämään Kookoo-kortinkin pitkästä aikaa. Taisi muuten olla ensimmäinen kerta tällä kaudella. KJOV.
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
Hockey Nightista

Itse asiassa ainoaksi ongelmaksi koen tällä hetkellä sen, että ohjelma-aika on tiistaisin mielestäni liian lyhyt: sen pitäisi ehkä olla yhtä pitkä kuin torstainakin eli vähintään 15 minuuttia. Muuten olen erittäin tyytyväinen Hockey Nightiin ja olen sitä aina ollutkin.

Selostaja Saukkonen ei ole suosikkejani, mutta ne nokkelat välikommentit miellyttävät ainakin minua. Esimerkiksi kommentti, jonka mukaan "Turku on jokaiselle jonkinlainen kulttuurishokki", oli tietysti vain leikkiä, eikä sitä tule ottaa liian tosissaan. Timo Jutila ei ole aivan Pasi Rautiaisen tasoa kommentaattorina, mutta kuten olette varmasti huomanneet, esimerkiksi kommenttia "älä mene shinne" Jutila ei ole pahemmin viime aikoina lausunut.

Itse olen tyytyväinen myös torstain konseptiin - itse en pitäisi ohjelmasta, jossa näytettäisiin vain maalit, eikä mitään erityishaastattelua tai vastaavaa. Maalit syntyvät kuitenkin jotakuinkin samalla tavalla, ja riittää mielestäni, että niistä näytetään vain noin joka toinen. Sen sijaan varsinkin valmentajan vaihtuessa tai loukkaantumisen sattuessa haastattelut ovat erittäin paikallaan.

Tuli vaan mieleen, että saisikohan ohjelma negatiivista palautetta, vaikka se näyttäisikin koko vartin ajan pelkkiä maaleja tai taklauksia? Uskoisin, ettei tällainenkaan konsepti jäisi kritiikittömäksi, vai mitä?
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Hockey Nightista

Viestin lähetti Hammasharja



Itse olen tyytyväinen myös torstain konseptiin - itse en pitäisi ohjelmasta, jossa näytettäisiin vain maalit, eikä mitään erityishaastattelua tai vastaavaa. Maalit syntyvät kuitenkin jotakuinkin samalla tavalla, ja riittää mielestäni, että niistä näytetään vain noin joka toinen.

ööö

Eikös jääkiekossa ole kyse nimenomaan maalintekokilpailusta; enemmän maaleja tehnyt voittaa ottelun?
Jos sinun periaatteella seurattaisiin kiekkoa, ei tarvitsisi mennä halliin ollenkaan, sillä tuloksenhan näkee teksti-tv:stä.

Tottakai kaikki maalit tulee aina näyttää kaikista otteluista. Tämä pitäisi olla aivan ehdoton kiveen hakattu periaate.
Kenties Kummola tai joku muu voisi tehdä tästä vaikkapa lakialoitteen.
Kun kaikki maalit on näytetty (mihin ei todellakaan kulu paljon aikaa), olisi aika haastatteluiden jne. muiden kiinnostavien asioiden ja JOS vielä tämänkin jälkeen jää aikaa, voitaisiin näyttää muuta hömppää a'la Jutin runonlausunta.
 

redruM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki lahtelaiset
Osittain samaa mieltä Hammasharjan kanssa. Itsekin katson mieluummin hyvin tehtyä haastattelua kiinnostavasta aiheesta kuin joukkueen x illan seitsemättä maalia. Mutta ne haastatteluiden aiheet pitäisi kyllä olla suht tarkkaan mietitty, eikä vain väkisin keksittyjä, "miltä nyt tuntuu"-juttuja. Mutta valitettavasti nykyisellä HN-tiimillä ei taida moiseen rahkeet riittää.
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Re: Hockey Nightista

Viestin lähetti Hammasharja
Tuli vaan mieleen, että saisikohan ohjelma negatiivista palautetta, vaikka se näyttäisikin koko vartin ajan pelkkiä maaleja tai taklauksia? Uskoisin, ettei tällainenkaan konsepti jäisi kritiikittömäksi, vai mitä?

Tottakai aina tulee negatiivista palautetta, kaikista tv-ohjelmista, sehän on luonnollista.

Eikä minunkaan mielestä HN-tiistain tai -torstain tarvitse olla pelkästään maalikooste mutta sitten ne asiat, jotka siellä käsitellään pitäisi olla kiinnostavien hokipersoonien haastatteluja tai asioiden käsittelyä mielenkiintoisesta näkökulmasta. Se ei tarkoita esimerkiksi Jutin runonlausuntaa tai sitä, että HN-ohjelman kommentaattori Timo Jutila otetaan haastateltavaksi erotuomarikysymyksestä. Timo Jutilan kommenttia olisi voinut kysyä vaikka sunnuntain lähetyksessä.

Jos minulta kysytään varsinaisista sunnuntailähetyksistäkin vielä niin kyllä eilinen urheilukanavan mestisottelukin oli haastatteluineen ja muineen toteutettu mielestäni paremmin kuin sunnuntainen mtv3:n ottelulähetys.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ollaan ytimessä

Niin,tuossa jo Hammasharja ja joku muukin sitä sanoi samaa mitä minä olen sanonut koko ajan:
ohjelma aika on liian lyhyt !

Homma on jotenkin juosten kustun oloinen..mitään ei ehditä tehdä kunnolla kun muutamassa minuutissa yritetään säätää joka ottelua/mielenkiintoista tilannetta vähän. Muuten olen jopa tyytyväinen pakettiin. Kiirellä van pilataan kaikki.
 

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Hockey Nightista

Viestin lähetti jake

Jos minulta kysytään varsinaisista sunnuntailähetyksistäkin vielä niin kyllä eilinen urheilukanavan mestisottelukin oli haastatteluineen ja muineen toteutettu mielestäni paremmin kuin sunnuntainen mtv3:n ottelulähetys.

Itsekin olen seurannut Urheilukanavan Mestis- ja salibandylähetyksiä, ja oikein tulee itku silmään kun vertaa minkälaiseen sontaan joudumme tyytymään SM-liigan osalta. Mutta tämän takiahan MTV-3 haluaa pitää yksinoikeuden SM-liigalähetyksiin. Ainoa syy miksi ihmiset katsovat jääkiekkoa kolmoselta, on se että SM-liigaa ei juuri muilta kanavilta tule.

Kolmosen "panostusta" liigalähetyksiin kuvastaa myös hyvin se että urheilukanavan toiminta on juuri ja juuri pyörähtänyt kunnolla käyntiin - siitä huolimatta he osaavat tehdä asiat jo paremmin kuin MTV3 ties kuinka monen vuoden kokemuksella.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti InSideHockey
Ässät-TPS
Jonkun maalin jälkeen Saukkonen totesi että "Ei tässä voi muuta sanoa kuin SHAKE YOUR HANDS!"
(suom. "KÄTELKÄÄ!")

Viestin lähetti Aksu
Oliko kyseessä itseironia vai vahinko? Saukkonen nimittäin kertoi uudessa TV-maailma läpyskässä unohtumaton moka-palstalla tähän liittyvän tapauksen...

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Eiköhän se Saukkonen ole myöskin kuullut, että Ässät pelaa kotipelinsä nimenomaan ISOMÄEN jäähallissa. Silti, kuten Köpi jo totesi, alkuselostuksessa tapahtuneen mokansa jälkeen hän vielä pelin jo alettua korosti sitä sanoen: "Ja paikka on siis Isometsän jäähalli, jos joku ei sitä vielä tiedä."

Jos varsinaisia mokia ei oteta huomioon, Saukkosen suurin ongelma taitaa olla huonon huumorin viljely ja typerä iki-virnistys.
 

Markku

Jäsen
Tämän illan HockeyNight lähetys oli ihan hyvä huomioiden edelleen sen 5 minuutin lähetysajan, kaikki maalitkin taidettiin näyttää? Toki ei niitä nyt edes niin paljon tehty mutta ihan tyytyväinen olen lähetykseen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tänään kyllä näytti paremmalle.
Tuntuu kyllä sille, että joku siellä Maikkarilla lukee Jatkoaikaa.
Saukkonenkaan ei alussa hymyillyt taas pitkään, vaan aloitti selostuksensa heti.
Jotenkin niin epätodentuntuista...
 

Kommenttikone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Parannusta entiseen oli tänään havaittavissa. "Entinen" tosin ei ole juuri mikään mittari, jos jo se, että kaikista peleistä tulee kuvaa, onnistuu säväyttämään.

Kaikki maalit taidettiin näyttää, ja Häppöläkin ehti vielä ääneen. Varaa on vielä parantaakin, mutta nyt oli ainakin jotain yrityksentapaista.
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki maalit tosiaan näytettiin ja tämä on jo todella suuri parannus aikaisempiin lähetyksiin. Toisaalta maaleja tehtiin nyt todella vähän koko kierroksella. Edelleen kuitenkin ottaa päähän se, että tilanteista näytetään monesti vain se maali ja maksimissaan sekunti tai kaksi tilannetta joka johtaa tähän kyseiseen maaliin. Saisi huomattavasti paremman tolkun tapahtumista jos ne näyttäisi vaikka viisi sekuntia sitä tilannetta joka sitten päättyy maaliin...

Parempaan suuntaan ollaan toki menossa ja täydellisyyttä on aivan turha tavoitella, kyseessähän on kuitenkin vaan Maikkari.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
B1:
Tuntuu kyllä sille, että joku siellä Maikkarilla lukee Jatkoaikaa.
Saukkonenkaan ei alussa hymyillyt taas pitkään, vaan aloitti selostuksensa heti.
Jotenkin niin epätodentuntuista...

Ainakin minä laitoin pari viikkoa sitten pitkähkön palautteen suoraan MTV3:lle heidän palautesivunsa kautta. Palautteessa oli pitkä lista ohjelman järjettömyyksistä ja myös linkki tähän keskusteluketjuun. Ehdotin heille sen lukemista, jotta saisivat käsityksen jääkiekkofanien mielipiteistä ko. ohjelmasta.

Itse seuraan mielelläni kaikkea urheilua ja erityisesti jääkiekkoa. Ikävä kyllä HN-ohjelmat ovat nykyään niin surkeita, että seuraaminen tapahtuu lähinnä nettiradion, teksti-TV:n ja tilastojen kautta. Ehkä TV-lähetyksetkin alkaa kiinnostaa kun saadaan uudet tekijät tai uusi kanava sitä hoitamaan.

Pitäisi varmaan alkaa seuraavaksi herätteleen SM-liigaa, jotta nekin havahtuisivat todellisuuteen.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Nyt loppuu tommonen...

Saukkonen-Jutila "tutkapari" on hyvä ja HN-lähetykset ovat hyviä. Se oli varmaan tarkoitettu huumoriksi se Jutilan runonlausunta, vai?

Lähetysaika liian lyhyt? Minnes laitat, ihan kelpo sarjan nimeltä Dark Angel jos tiistain lähetys olisi tuo ihana 30min? Entä X-files? Ja osa katsojista, tuo ei (penkki)urheileva kansa, on todella kyllästynyt ainaiseen jääkiekkoon. Ja mikä sunnuntai-lähetyksessä on muka niin pielessä? Ilman noita Juti-Saukkosen heittoja ei olisi "ylämummoa" eikä "älämeneshinneä". Olisiko parempi, että Esim YLE tekisi tätä ohjelmaa tai NELONEN? Aina löytyy parannettavaa, mutta itse olen tyytyväinen nykyiseen HockeyNight:iin (Kurri voisi kyllä vähentää, "Hyvä ratkaisu Jokereilta"-kommentteja).
 

Aksu

Jäsen
Re: Nyt loppuu tommonen...

Viestin lähetti hylsy

Lähetysaika liian lyhyt? Minnes laitat, ihan kelpo sarjan nimeltä Dark Angel jos tiistain lähetys olisi tuo ihana 30min? Entä X-files? Ja osa katsojista, tuo ei (penkki)urheileva kansa, on todella kyllästynyt ainaiseen jääkiekkoon. Ja mikä sunnuntai-lähetyksessä on muka niin pielessä? Ilman noita Juti-Saukkosen heittoja ei olisi "ylämummoa" eikä "älämeneshinneä". Olisiko parempi, että Esim YLE tekisi tätä ohjelmaa tai NELONEN? Aina löytyy parannettavaa, mutta itse olen tyytyväinen nykyiseen HockeyNight:iin (Kurri voisi kyllä vähentää, "Hyvä ratkaisu Jokereilta"-kommentteja).

Ohjelmia voi siirtää ja ihmisille on takuulla aivan yksi ja sama alkaako joku Dark Angel esim. 10 minuuttia myöhemmin jos kerran viitsii sitä sarjaa vilkuilla. Okei, Jessica...

Ja mitä tulee lähetyksiin. Kommentaattorilta odotan kriittistä ja rehellistä suhtautumista tapahtumiin ilman jatkuvaa pinnan kiillottamista. Suurin vitutus minulle tulee erätauoista. Esim. Hockey night in canada-lähetykset ovat jostain aivan eri planeetalta. ERÄTAUOT KÄYDÄÄN PELIÄ LÄPI EIKÄ KESKUSTELLA VIIKON JUNIORIN KANSSA TAI KATSELLA JONKUN PELAAJAN KOTIOLOSUHTEITA SAATI KYSELLÄ JUTILTA joidenkin junnareiden voimalla suosikkipelaajia sun muuta paskaa (okei tämä jäi pois, mutta kyllä ketutti).
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
"Hippoksen Hasek"

...tarkoittaa siis Marko Leinosta. JYPin maalia vartioi tänäänkin Tero Leinonen. Tero Leinosen lempinimi on Mikkelin Muuri.

Onhan se söpöä, että Saukkonen koettaa kuulostaa sisäpiiriläiseltä, mutta ei kannattaisi kutsua Ville Peltosta "Laitilan kaurajätiksi". Se olisi noloa.

Niin ja mukavaa, että illan kierros jäi taas statistin rooliin että päästiin haastattelemaan Jokeripelaajia.
 

Cooley

Jäsen
Kyllä pääsi taas illan Hockey Night mässäilemään Jokereilla. Summanen on liigan paras valmentaja ja Jukka Voutilainen ehkä liigan paras sentteri...:D
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mikä helvetin jokeri-spesiaali tämä on?
Maaleja tulee n. 15 % ja Voutilaisesta ja Strömbergistä 85 %.

UHH. Rautakankea. ULOS ULOS ULOS.

Ja liian pitkälle meni tämä..
"Voutilainen on yksi liigan parhaista senttereistä." Haistakaa nyt jo MTV3 paska. Mikä vittu siinä on että kun pelaaja siirtyy Jokereihin niin yhtäkkiä hän on liigan parhaita.

Siirtyisi vaikka Janne Seva Jokereihin niin olisi hetkessä "liigan parhaita senttereitä."

NAPS NAPS.
 

Shane

Jäsen
Voi vittu mikä rimanalitus taas muutaman hiukan paremman esityksen jälkeen. Maalit (ne mitkä näytettiin = noin 50 % kierroksen maaleista) käytiin läpi parin sekunnin pikakelauksella, loppuaika sitten jauhettiin paskaa jokeripelaajan kanssa studiossa.

Ja Saukkonen yritti taas esittää asiantuntijaa; Tero Leinonen muka Hippoksen Hasek, hohhoijaa..

Ihme että Korhosen komea maali sentään noteerattiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
MTV3 Narri Night

Vittu ku teki pahaa kattoa taas tota räpellystä. Enkä puhu nyt ainoastaan IFK:n pelistä keskellä Suomea.

Vaikka tuli turpaan rumasti Hippoksella, olisin silti halunnut nähdä kaikki ottelun maalit, saatana! Nekin vähät, mitkä nähtiin, oli kuvattu sen verran "kaukaa", että aikamoinen fakiiri ja haukansilmä saa olla jos näki esim. sen JYPin ekan tai IFK:n kumman tahansa Pikkaraisen maalin tarkan syntyhetken. Hidastuksia kun ei näemmä Narri Nightissa juuri harrasteta.

Ja kerrankin kun Pärssinen onnistuu maalinteossa ja syöttäjinäkin toimivat molemmat ketjukaverit, ei maalia näytetä. Perkele.

Katkeraa oli katsella sitä narrivouhotusta loppulähetyksen ajan, hyi helvetti sentään. Joku Voutilainen ei oo lähelläkään liigan parhaimpia senttereitä. Ja kuka haluaa nähdä/kuunnella jotain 'has-been' Strömbergiä???

Paljonkohan olisimme saaneet "nauttia" narrihuumasta jos kyseinen pelleporukka olisi pelannut tänään?
 

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vittu tämä oli kyllä jo pohjanoteeraus tällä kaudella.

Esimerkiksi Jyp-Hifk pelin maaleista ei tahtonut ottaa minkäänlaista tolkkua kun taas näytettiin 0.01 sekuntia maaliin johtavaa tilannetta ennen kuin kiekko oli maalissa. Uskomatonta PASKAA kertakaikkiaan. Ei herran jumala, ei voi olla mahdotonta tehdä asialliset ja kunnolliset raportit otteluista 15 minuutin ohjelmaan.

Osaavat ihmiset saisivat 15 minuuttiin vaikka minkälaiset haastattelut liitettyä näihin raportteihin ja silti jäisi aikaa muuhunkin kiekkoasiaan. Eikö näitä perkeleen Jokerimiesten haastatteluja voi näyttää vaikka sunnuntaipelien erätauoilla?

Kylla nyt syö miestä, saatana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös